Marinera de Musclos al Ricard

Pastes, arrossos, peix, carn...
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Marinera de Musclos al Ricard

dl. març 02, 2009 9:44 pm

MARINERA DE MUSCLOS AL RICARD ( El Ricard és licor anissat francès; no el nom del meu marit, je,je,je...)

1 kg de musclos de Roca
1 ceba de Figueres mitjana. (Si no és de Figueres, per les que no viviu a Catalunya, és pot fer amb qualsevol)
250 gr de tomàquet triturat (Sense pells ni llavors. Sinó una llauna d'un bono tomàquet triturat, per mi el més bò és l'Apis)
1 tros de bitxo o caiena
Sal
Llorer
Ricard

Obrir els musclos al vapor amb una fulla de llorer. Colar i reservar l'aigua de bullir-los.

En una cassola a part, sofregir la ceba amb oli d'oliva. Just abans que començi a agafar color afegir-hi el tomàquet, i el bitxo o caiena. Al cap de 10 minuts aproximadament, tirar-hi l'aigua de bullir els musclos que teníem reservada i unes gotetes de Ricard.

Abocar la salsa obtinguda a la cassola on tenim els musclos oberts. Amb la salsa s'escalfaran, i estan boníssims...

Al tanto amb el Ricard. Només se n'ha de tirar unes gotes. Jo al principi de fer-los, anava tastant la salsa fins que era al meu gust.
En quant a l'aigua de musclos, no cal tirar-la tota. Tot dependrà de si la salsa ens agrada mes o menys espesa.
CUSCUS
:: poltre
:: poltre
Contacta:
Entrades: 693
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:42 pm

Re: Marinera de Musclos al Ricard

dl. abr. 20, 2009 8:03 pm

...mmmmmmmmh

Quin bon rotllo de musclus!!!!

aquest cap de setmana els provaré de fer!
Imatge

Torna a “Receptes salades”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::