Propostes de noms pels RANGS.
Propostes de noms pels RANGS.
Hola..
necessito propostes per possar noms als rangs de Socpetit.CAT ...
no puc possar mami, super-mami, mega-mami perque moltes encara esteu buscant.. a veure quins noms se us acudeixen

necessito propostes per possar noms als rangs de Socpetit.CAT ...
no puc possar mami, super-mami, mega-mami perque moltes encara esteu buscant.. a veure quins noms se us acudeixen
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 30, 2008 6:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
-
VisitantVi
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
noms
Hola!
em sembla molt divertit això dels noms per rangs... aixi ens animarem a escriure més per anar canviant jejejeje
També estaria bé amb noms d'animalets (com a les classes de les escoles)... que comencen per les formigues, i acaben per les girafes...
Molt bona idea sigui quina sigui la decisió final!!!
em sembla molt divertit això dels noms per rangs... aixi ens animarem a escriure més per anar canviant jejejeje
També estaria bé amb noms d'animalets (com a les classes de les escoles)... que comencen per les formigues, i acaben per les girafes...
Molt bona idea sigui quina sigui la decisió final!!!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
animalets
que bona patufa!!! jejejeje
vaca no cal... però vaqueta... jejeje... a mi m'agraden molts les vaquetes... tinc moltes coses a casa amb vaquetes, porquets...jejeje
Tots dos estan bé...
també hi ha la possibilitat de posar flors, herbes, colors.... i amb diminitiu... ja que "sompetits".... no?
ai bueno ja no en dic més eh? que encara ens liarem més!!!!
vaca no cal... però vaqueta... jejeje... a mi m'agraden molts les vaquetes... tinc moltes coses a casa amb vaquetes, porquets...jejeje
Tots dos estan bé...
també hi ha la possibilitat de posar flors, herbes, colors.... i amb diminitiu... ja que "sompetits".... no?
ai bueno ja no en dic més eh? que encara ens liarem més!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |