Toni, arxivar post per imprimir?
Toni, arxivar post per imprimir?
Hola Toni,
m'agradaria fer un arxiu del post dedicat al naixement de la Laia, per a guardar-li i poder-li imprimir, ara que farà una any. I m'agradaria fer-ho abans de posar un altre ticker de buscant embaras, o embaras....He intentat fer-ho però de d'arxivar o imprimir pàgina a pàgina, i és una mica pal
Hi ha alguna manera de fer-ho?????????????
penso que seria maco poder-lis regalar als nostres peques els sentimetns que van fer sorgir als altres en el moment del seu embaras, part i naixement....
merci
carme
m'agradaria fer un arxiu del post dedicat al naixement de la Laia, per a guardar-li i poder-li imprimir, ara que farà una any. I m'agradaria fer-ho abans de posar un altre ticker de buscant embaras, o embaras....He intentat fer-ho però de d'arxivar o imprimir pàgina a pàgina, i és una mica pal
Hi ha alguna manera de fer-ho?????????????
penso que seria maco poder-lis regalar als nostres peques els sentimetns que van fer sorgir als altres en el moment del seu embaras, part i naixement....
merci
carme
-
..
Re: Toni, arxivar post per imprimir?
Carmeta...aixó mateix vaig pregutnar fa temps i no era possible, a veure si ara si que es pot..OJALAAAAAAA!
Toni, quan et vagi bé, e. preguntaràs si és pot fer, és que s'acosta l'aniversari de la Laia i li volia fer de regal
.....
PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ,

.....PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ, PRESSIÓ,

-
VisitantVi
moltes gràcies Alexandra per el teu oferiment...
....finalment ho estic fent ara pàgina a pàgina, seleccionant tot (ctrl+e), copiant (ctrl+c) i enganxant-ho (ctrl+v) en un document de Word, configurant la pàgina en horitzontal, si no no hi queben els missatges....
així li podré donar de regal d'aniversari, i sabrà que totes les cibertietes sempre han estat amb nosaltres per donar-nos molts d'ànims
gràcies
....finalment ho estic fent ara pàgina a pàgina, seleccionant tot (ctrl+e), copiant (ctrl+c) i enganxant-ho (ctrl+v) en un document de Word, configurant la pàgina en horitzontal, si no no hi queben els missatges....
així li podré donar de regal d'aniversari, i sabrà que totes les cibertietes sempre han estat amb nosaltres per donar-nos molts d'ànims
gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |