Feria Bebes & Mamas en cornella!

Novetats, notícies, normes del forum...
Maria_30
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 536
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 8:48 pm

Feria Bebes & Mamas en cornella!

EntradaAutor: Maria_30 » dv. abr. 11, 2008 7:35 pm

Creooooooooo o yo no lo e vito que no hay ningun post!

Me han enviado una carta de Bebes y Mamas es el proximo fin de semana 19 y 20!!!!!!!!!!

www.bebesmamas.com
Ireis????????????

Podriamos vernos,no????????????

Muaaaaaaaa
Imatge

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtm.lilypie.com/Ugcip1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>
Avatar de l’usuari
DEMETER
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:09 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: DEMETER » dv. abr. 11, 2008 7:46 pm

Hola!!

Jo ja li he dit al meu home i segur que hi anem a fer una ullada...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dv. abr. 11, 2008 8:08 pm

Jo ja vaig anar-hi l'any passat i no em van donar gaire cosa perquè segons algún stand ...:"de veritat estàs embarassada? És que no s'et nota!" Pos claro, si estava de tres mesos!!!!! :-(( :-(( :-(( :-((

Total, que aquest any penso pillar mostres a tutiplen, que per això paguem! Al meu home no li fa gràcia, diu que s'avorreix, però al final l'he convençut :-) Jo hi vaig diumenge perquè dissabte ell treballa, si que podríem veure'ns! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

EntradaAutor: merisc » dv. abr. 11, 2008 8:38 pm

Jo tinc ganes d'anar-hi, però encara he de convencer al meu maridet, diu que no li ve de gust.
Em venen ganes de dir-li doncs hi anem i punt, total només és una estona.
A veure si ho aconsegueixo, sino miraré d'anar-hi amb la meva mare.

<img src="http://lilypie.com/pic/080401/OSy8.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="94" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/X0k0p2.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

<img src="http://resderes/as1cA8i03DD0014MDA3NTg3NGJ8MDE5NzlifEVtYmFyYXNzYWRhIGRlIA.gif">
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. abr. 11, 2008 8:51 pm

Nosotros si que iremos el sábado por la mañana a primera hora voy porque espero así no encontrarme muchas colas que ya no estoy para muchos trotes.
Besitos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dv. abr. 11, 2008 9:30 pm

Nosotros intentaremos ir ,el sabado lo dudo por el cumple de la Maia,pero el domingo casi seguro
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

EntradaAutor: tsunade » dv. abr. 11, 2008 9:49 pm

Nosaltres hi anirem, el que no se es quin dels dos dies.

He vist a la pàgina que el preu de l'entrada és de 11€, però son 8 amb el val descompte. Algu sap d'on surt aquest val? :-D

Salut noies!
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dv. abr. 11, 2008 10:03 pm

tsunade, a qualsevol revista (o casi totes) de bebés de les d'aquest mes i potser l'anterior i si no et deixo l'enllaç perquè t'el imprimeixis :globus: :globus: :-) :-)

http://adserver.sfera.es/Newsletters/feriabebe/vale.pdf
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dv. abr. 11, 2008 10:05 pm

ai :gat: :gat: :gat: surt molt gran...és avall, però em sembla que és un pdf i no sé si es pot imprimir allò :-:)

Si algú ho sap, és que jo tinc entrades amb descompte que m'ha enviat Nestlé i Hero Baby :trona:
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
masana
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » ds. abr. 12, 2008 9:47 am

Hola, jo també aniré, però diumenge al matí.
L'entrada la vaig agafar al meu CAP, el llevador les tenia a sobre la taula, o sino a la pagina de bebes y mamas, es pot imprimir en pdf.
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. abr. 14, 2008 9:53 am

Vamos a quedar o no?
Besitos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

EntradaAutor: merisc » dl. abr. 14, 2008 10:10 am

A mi me haria gracia quedar.
Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. abr. 14, 2008 11:49 am

Jo hi vaig diumenge al matí segur!!! Si voleu quedar :pandi: :pandi: Ens veiem per allà, i així conec a les compis del foro!!
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. abr. 14, 2008 2:53 pm

Yo iré el sábado a primerísima hora a ver si no pillo muchas colas, si quereis quedar ya sabeis.

Besitos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. abr. 14, 2008 6:57 pm

naylacris, ya dirás dónde tenemos que ir para que nos den cositas guais!!!
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. abr. 15, 2008 9:34 am

Si a ver si aguanto porque con la barrigota que tengo no sé si aguantaré muchas colas.
Besitos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Nikka80
:: dinosaure
Entrades: 5356
Membre des de: dg. juny 18, 2006 2:28 pm

EntradaAutor: Nikka80 » dt. abr. 15, 2008 2:07 pm

nosotros tambien iremos..pero aun no se cual de los dos dias...
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dt. abr. 15, 2008 3:44 pm

YO VOY EL SABADO POR LA TARDE! :ok:
Avatar de l’usuari
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dc. abr. 16, 2008 7:30 am

JO aniré dissabte, però encara no sabem si matí o tarda!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

EntradaAutor: merisc » dc. abr. 16, 2008 7:46 am

Jo al final he convençut al meu marit.
Jo tinc moltes ganes d'anar-hi i ahir al final li vaig tornar a preguntar si encara es mantenia en que no hi volia anar, em va dir que si, que li feia pal.
Llavors jo li vaig dir, bueno si no hi vaig amb tu et sabria greu que anés amb els meus pares?
Va reaccionar i va dir perquè t'hi portin els teus pares t'hi porto jo, je je je :ok:
Imatge

Imatge
Imatge

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::