Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. abr. 09, 2020 8:58 pm

Me n'alegro que estigueu tots bé, Raqueleta!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 14, 2020 11:53 am

Raqueleta m'alegro que estigueu tots bé! almenys dins de la complicació de teletreballar amb nens heu anat trobant una rutina que us permet anar fent i fins i tot tens petits moments per llegir >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Martina20 » dj. abr. 16, 2020 9:06 pm

Hola noies, com esteu?
Doncs escric aqui per explicar-vos que estic desconectada degut a la situació actual.
Estic com apàtica, faig poques coses per mi i menys llegir. Em passo els dies enxufada a l’ordinador fent teletreball i amb els nens al voltant i al vespre em quedo mirant el Netflix o el que sigui sense ganes de fer res més. Em sap greu que us tinc ben abandonades però no estic en bona època de llegir llibres.
Espero que em tornin les ganes.
Ei que això no es un adéu, eh? És una explicació de perquè no estic dient res fa un munt i de perque estic en una pausa però a veure si ara pel mes de maig i que a Dinamarca farà mes sol, a veure si em torna l’energia.

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. abr. 16, 2020 10:14 pm

Martina20 ha escrit:Hola noies, com esteu?
Doncs escric aqui per explicar-vos que estic desconectada degut a la situació actual.
Estic com apàtica, faig poques coses per mi i menys llegir. Em passo els dies enxufada a l’ordinador fent teletreball i amb els nens al voltant i al vespre em quedo mirant el Netflix o el que sigui sense ganes de fer res més. Em sap greu que us tinc ben abandonades però no estic en bona època de llegir llibres.
Espero que em tornin les ganes.
Ei que això no es un adéu, eh? És una explicació de perquè no estic dient res fa un munt i de perque estic en una pausa però a veure si ara pel mes de maig i que a Dinamarca farà mes sol, a veure si em torna l’energia.

Una abraçada a totes!


Gràcies Martina, per passar-te per aquí, ets un :***:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dv. abr. 17, 2020 9:38 am

Martina, crec que totes estem, si fa no fa, igual i cadascú busca evadir-se com pot pot.
Ja llegiràs més endavant, quan en tinguis ganes.
Cuideu-vos!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 21, 2020 2:27 pm

anims Martina, hem d'anar tirant endavant com podem, la veritat és que és una situació complicada... així que tranquil·la i de ben segur en algun moment les ganes de llegir et tornaran i aquí estarem quan així sigui! :-()-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 26, 2020 11:54 am

noies com va? què llegiu aquest estiu (per evadir-vos de la Maria Antonieta? :r) )

jo ja us vaig dir que tinc un munt de llibres començats... la veritat és que la majoria són "d'estudiar" (idiomes, ciència...) així que en realitat com a lectura lectura només en són 3: el que tinc a mitges amb el meu fill petit (que ara l'estiu tampoc està massa per llegir) la Maria Antonieta i el que havia començat del Ramsès... clar si vas a mirar, els dos meus també són de no-ficció... potser això és el que em passa, que necessito ficció!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :content:

però em fa por agafar un llibre de ficció i abandonar tots els que tinc en marxa :-D :-D :-D

bé, de moment torno a posar-me seriosament amb el Ramsès (que a diferència de la Maria Antonieta sí que és novel·lat i amb diàlegs) i a veure com va...

i vosaltres? Raqueleta, he vist al Goodreads que tornes a començar amb el Harry Potter! >.-<:
jo ho tinc pendent i de fet els volia llegir amb el meu fill petit també perquè li agrada molt però com que durant el confinament vam fer marató de pelis del Harry Potter ara ho tenim massa recent i ens esperarem una mica...

espero que estigueu totes bé i amb ànims!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 27, 2020 10:36 am

Quin llibre de Ramsès? Els de Christian Jacq? Si són aquests, estan molt bé, donen molta informació però es llegeixen molt fàcilment.

La meva gran està obsessionada amb Harry Potter, ha llegit tots els llibres, alguns més d'un cop, i els extres (Animales fantásticos, Los cuentos de Beedle el bardo, Quiddich a través de los tiempos). I té una memòria prodigiosa, em parla de coses que jo no recordo, així que aniré rellegint-los tots...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dl. jul. 27, 2020 1:14 pm

:-D :-D així te'ls has de rellegir per estar a l'alçada de la teva filla? :love:

sí, són els del Christian Jacq! just vaig pel primer i m'està agradant però a veure si puc ser una mica constant, que quin estiiiiiiu :-:) :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dl. jul. 27, 2020 7:57 pm

Espero que t'agradin ametista, jo a veure quan podré llegir el tercer, perquè el segon per mi va estar també a un bon nivell.
Jo segueixo amb la maria antonieta combinant-la amb una lectura del club de lectura del poble. La novel.la del jonasson al final li vaig posar un 4 estrelles, però ja aviso que es molt esperpentica.
Perdoneu les faltes, estic al mobil amb poc temps per escriure be.
Anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dt. set. 14, 2021 3:17 pm

Atenció!!!! No sé si posar-ho aquí perquè és de la Jane Austen, però bé.
Resulta que hi ha publicada una novel·la epistolar de títol "Lady Susan", de la qual se'n va fer adaptació a peli anomenada "Amor y amistad".
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dc. set. 15, 2021 7:22 pm

sí, "Lady Susan" forma part de la proposta nº3 del Desè Aniversari del Club de Lectura :()()::::
(de fet és el que m'he llegit jo però encara no l'he comentat perquè m'esperava a veure si compleixo alguna proposta més d'aquí a finals d'any i llavors ho poso ja tot resumidet)

És una novel·la curta que va escriure amb 19 anys però que es va publicar pòstumament, potser per tot plegat a vegades no es comptabilitza amb el total de novel·les que va escriure la Jane Austen, sinó que es posa a banda junt amb d'altres que va escriure quan era molt jove o les que va deixar inacabades (i toooootes aquestes són les que vaig proposar com a extra per si algú les volia llegir)

Per altra banda molt bé la pel·lícula >.-<: l'hauria d'afegir a la proposta nº5 no? :content:

tot i que em sobta que li hagin canviat el títol i justament li hagin posat "Amor i Amistat" quan aquest és el títol d'una de les novel·les que va escriure de jove i porta a confusió, no? ("Amor i Amistat" la va escriure amb 14 anys i també és epistolar)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. set. 16, 2021 6:41 am

ametista ha escrit:sí, "Lady Susan" forma part de la proposta nº3 del Desè Aniversari del Club de Lectura :()()::::
(de fet és el que m'he llegit jo però encara no l'he comentat perquè m'esperava a veure si compleixo alguna proposta més d'aquí a finals d'any i llavors ho poso ja tot resumidet)

És una novel·la curta que va escriure amb 19 anys però que es va publicar pòstumament, potser per tot plegat a vegades no es comptabilitza amb el total de novel·les que va escriure la Jane Austen, sinó que es posa a banda junt amb d'altres que va escriure quan era molt jove o les que va deixar inacabades (i toooootes aquestes són les que vaig proposar com a extra per si algú les volia llegir)

Per altra banda molt bé la pel·lícula >.-<: l'hauria d'afegir a la proposta nº5 no? :content:

tot i que em sobta que li hagin canviat el títol i justament li hagin posat "Amor i Amistat" quan aquest és el títol d'una de les novel·les que va escriure de jove i porta a confusió, no? ("Amor i Amistat" la va escriure amb 14 anys i també és epistolar)


Ostres, doncs que bé que et vaig llegir... :-:)
Jo me n'he assabentat en un grup de Telegram (si us animeu em dieu, Telegram va molt bé perquè pots posar núm de telèfon ocult, és un grup de recomanacions lectores de romàntica i feel good) i van comentar que hi havia una peli. Jo ja no en vaig fer cas del canvi de títol perquè com que a vegades canvien parts de l'argument i tot al fer adaptació doncs... Però en aquest cas sí que és estrany perquè si hi ha una altra novel·la epistolar amb aquest nom... no sé si s'hauran equivocat, seria qüestió de llegir els dos llibres i veure la peli ;-)))
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dj. set. 16, 2021 9:17 am

doncs haurem de llegir i mirar peli!

investigant he llegit que el títol li van posar per seguir amb una línia de títols similars amb les pelis adaptades de novel·les de Jane Austen (de conceptes contraposats: "Orgull i prejudici", "Sentit i Sensibiltat", "Amor i amistat") El que no sé és si sabien que la Jane Austen ja havia fet servir aquest títol per una altra novel·la :content:

La qüestió és que la sinopsis de la peli sí que s'ajusta a la de "Lady Susan" però clar... és una novel·la curta... molt curta.... tot passa bastant pim pam.... així que per fer una peli hi hauran hagut d'afegir o allargar coses ....ara tinc curiositat!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dv. set. 17, 2021 1:08 pm

Anna Maria ha escrit:
ametista ha escrit:sí, "Lady Susan" forma part de la proposta nº3 del Desè Aniversari del Club de Lectura :()()::::
(de fet és el que m'he llegit jo però encara no l'he comentat perquè m'esperava a veure si compleixo alguna proposta més d'aquí a finals d'any i llavors ho poso ja tot resumidet)

És una novel·la curta que va escriure amb 19 anys però que es va publicar pòstumament, potser per tot plegat a vegades no es comptabilitza amb el total de novel·les que va escriure la Jane Austen, sinó que es posa a banda junt amb d'altres que va escriure quan era molt jove o les que va deixar inacabades (i toooootes aquestes són les que vaig proposar com a extra per si algú les volia llegir)

Per altra banda molt bé la pel·lícula >.-<: l'hauria d'afegir a la proposta nº5 no? :content:

tot i que em sobta que li hagin canviat el títol i justament li hagin posat "Amor i Amistat" quan aquest és el títol d'una de les novel·les que va escriure de jove i porta a confusió, no? ("Amor i Amistat" la va escriure amb 14 anys i també és epistolar)


Ostres, doncs que bé que et vaig llegir... :-:)
Jo me n'he assabentat en un grup de Telegram (si us animeu em dieu, Telegram va molt bé perquè pots posar núm de telèfon ocult, és un grup de recomanacions lectores de romàntica i feel good) i van comentar que hi havia una peli. Jo ja no en vaig fer cas del canvi de títol perquè com que a vegades canvien parts de l'argument i tot al fer adaptació doncs... Però en aquest cas sí que és estrany perquè si hi ha una altra novel·la epistolar amb aquest nom... no sé si s'hauran equivocat, seria qüestió de llegir els dos llibres i veure la peli ;-)))
Abraçades,
Anna Maria

A veure si el que han fet ha estat unir les dues històries en una sola i li han posat a la peli el nom d'una d'elles...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » ds. set. 18, 2021 5:57 pm

Raqueleta ha escrit:
Anna Maria ha escrit:
ametista ha escrit:sí, "Lady Susan" forma part de la proposta nº3 del Desè Aniversari del Club de Lectura :()()::::
(de fet és el que m'he llegit jo però encara no l'he comentat perquè m'esperava a veure si compleixo alguna proposta més d'aquí a finals d'any i llavors ho poso ja tot resumidet)

És una novel·la curta que va escriure amb 19 anys però que es va publicar pòstumament, potser per tot plegat a vegades no es comptabilitza amb el total de novel·les que va escriure la Jane Austen, sinó que es posa a banda junt amb d'altres que va escriure quan era molt jove o les que va deixar inacabades (i toooootes aquestes són les que vaig proposar com a extra per si algú les volia llegir)

Per altra banda molt bé la pel·lícula >.-<: l'hauria d'afegir a la proposta nº5 no? :content:

tot i que em sobta que li hagin canviat el títol i justament li hagin posat "Amor i Amistat" quan aquest és el títol d'una de les novel·les que va escriure de jove i porta a confusió, no? ("Amor i Amistat" la va escriure amb 14 anys i també és epistolar)


Ostres, doncs que bé que et vaig llegir... :-:)
Jo me n'he assabentat en un grup de Telegram (si us animeu em dieu, Telegram va molt bé perquè pots posar núm de telèfon ocult, és un grup de recomanacions lectores de romàntica i feel good) i van comentar que hi havia una peli. Jo ja no en vaig fer cas del canvi de títol perquè com que a vegades canvien parts de l'argument i tot al fer adaptació doncs... Però en aquest cas sí que és estrany perquè si hi ha una altra novel·la epistolar amb aquest nom... no sé si s'hauran equivocat, seria qüestió de llegir els dos llibres i veure la peli ;-)))
Abraçades,
Anna Maria

A veure si el que han fet ha estat unir les dues històries en una sola i li han posat a la peli el nom d'una d'elles...



Doncs no es pot descartar aquesta teoria, Raqueleta. Haurem de seguir estudiant el tema, jo també sento curiositat.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. gen. 28, 2022 10:43 am

Hola hola!
Us volia comentar que al juliol em vaig descarregar Telegram per poder participar en LC (lectures compartides) que proposen alguns booktubers. Al febrer participo en una que organitza la Raquel de "la pecera de Raquel". És una biografia que fa molt bona pinta, us en passo l'enllaç del goodreads:
https://www.goodreads.com/book/show/602 ... leman-jack

Si us animeu, podeu trobar l'enllaç per entrar-hi heu de clicar a l'enllaç que hi ha a la descripció del vídeo de Youtube on la Raquel parla d'aquesta lectura conjunta (concretament on hi posa "Enlace al grupo de Telegram "Mujeres de época":



No sé si posant-vos l'enllaç al grup de Telegram directament hi podreu entrar, tot i que com que també es pot veure el Telegram per l'ordinador potser sí, us el passo: https://t.me/+pxnjQi1tHVIzMTE0

Per cert, la biografia la tinc comprada en format ebook, per si us animeu a participar a la LC o us fa gràcia llegir-la, a l'Ebiblio està en reserva i a les biblios físiques de moment no la tenen. Ja direu si la voleu llegir i us l'envio
Abraçades,
Anna Maria

També estic en un grup de lectura de Telegram en català, i estant llegint.... Anna Karénina! Jo em vaig apuntar al grup per la següent novel·la que llegim, i ara estic mossegant-me la llengua per no espoilejar res. Jo ja els hi he dit que aquí la vam llegir i que en general no va agradar massa, i ells com que em veuen aportar coses pensen que és molt estrany que no m'agradés, jeje. Us animeu a entrar-hi?

Abraçades,
Anna Maria

PD: L'avantatge principal de Telegram és que (a part que es pot fer anar si es penja Whatsapp) pots posar a la configuració que no vols ensenyar el teu número de telèfon, i per tant pots xatejar sense donar dades als altres.
Anna Maria l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 28, 2022 11:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dv. gen. 28, 2022 12:07 pm

Molt interessant, Anna Maria. El tema és que no sé si em dona la vida per llegir tant!
I també de tant en tant vull llegir simplement el que a mi em vingui de gust...
Però no està de més que ens vagis comentant i així si hi ha alguna lectura en concret que ens crida, ens podem apuntar. És que em sembla que si em fico al Telegram només per estar al cas de les properes lectures acabaré picant i llegint el que diguin...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 28, 2022 12:32 pm

ostres Anna Maria, que interessant! la veritat és que temps no tinc per liar-me amb més lectures hehe però està molt bé que es faci servir Telegram també per aquestes opcions lectores, a mi ni se m'havia acudit però clar, sí que hi miro algunes sèries així que em sembla lògic... tot i que com la Raqueleta, millor no xafardejar gaire per allà o encara m'acabaré liant! :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. gen. 28, 2022 2:53 pm

Ja us dic jo que si no voleu enganxar-vos més val que no ho sapigueu, :-D :-D :-D :-D

Teniu mooooolta raó, tinc tants fronts oberts... Aquest cap de setmana em centraré amb la Malena, perquè la setmana que ve ja comença la biografia. Vull llegir tants llibres que no dono a l'abast, i és cert que no és el mateix llegir un llibre per un grup de lectura que llegir-lo sol, perquè has de parar a prendre notes o a fer anotacions a l'ereader si més no, és un tipus de lectura diferent, i és cert que tot en massa quantitat pot arribar a cansar. A veure que me'n sortirà de tot això.

Tot i així, ja us informaré de la següent lectura del grup en català, si més no, per si hi voleu participar.
Realment em faria molta gràcia almenys una vegada coincidir amb vosaltres al Telegram, a veure si pot ser algun dia :-()-)
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::