Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Essuca
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Essuca » dg. juny 09, 2013 3:43 pm

Hola!
Sóc l'Essuca, fa dies que miro els post del club de lectura, sempre m'ha agradat llegir, peró mica en mica he anat perdent la costum. I aixó no pot ser!
De moment no em vull inscriure, ja que el mé està iniciat, a més Jane Austin no m'entusiasme gaire i fins setembre no hi ha nova proposta -si ho he entès bé -
Però la idea del club m'agrada molt, així que de moment em quedo per aquí xafardejant i comentant, si us sembla bé, clar.

A mi m'agraden molt les novel.les negres, tot i que llegeixo de tot, aquestes són les que més m'agraden. Les que vas fent un puzzle a partir de les peces que vas trobant.

Ostres Penny, quin objectiu més xulo! Jo en tenia un de similar (molt menys ambiciós, clar) a la biblioteca del meu barri la novel.la negre s'indica amb un logo, doncs vaig decidir reempendre l'hàbit lector amb ls udea de començar per la primera estanteria, i llegir-me totes les indicades. La veritat en vaig llegir 6, després, vaig quedar-me embarassada i vaig llegir una altra temàtica :-p

Quina parrafada! Espero llegir-vos!
Imatge
Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5226
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dv. juny 14, 2013 2:16 am

hola Essuca, benvinguda!
i tant que pots comentar i xafardejar per aquí! i sí que has entés bé, ara farem dos mesos de vacances i al setembre ens hi tornarem a posar llegint "Mujercitas" :ok:

a mi també m'agrada molt la novel·la negra o de misteri, i la sensació d'acabar un llibre i que al final quedi tot lligat i si et sorprèn com, millor...però últimament no n'he llegit gaires d'aquest tipus, penso que des que sóc mama només la trilogia de Millenium...i tinc "mono", de fet aquest estiu m'he plantejat llegir la Camilla Lackberg, que només en veig bones crítiques. Quins són els teus autors o novel·les preferides?
Imatge
GENER Els fills de la llibertat M. Levy
MARÇ Viatges extraordinaris J. Verne
MAIG Puerto escondido M. Oruña
JULIOL Maria Antonieta S. Zweig
SETEMBRE La noche en que Frankenstein.. S. Posteguillo
NOVEMBRE Patria F. Aramburu

T'apuntes al Club de Lectura?
Essuca

EntradaAutor: Essuca » dv. juny 14, 2013 6:48 pm

Seré molt poc original m'encanten els clàssics Agatha Christie i A. Conan Doyle. Així més recent em llegeixo sense adonar-me'n Connelly o Grisham. Sé que no rebel.lo res, són dels més venuts però a mi m'agraden molt :b-)))
Últimament que m'hagi llegit - de novel.la negra- i que recomani són (he anat a mirar l'estanteria, ai quina memòria)
-una investigació filòsofica (Kerr)
- roseanna (maj sjowall i per wahloo)
- sé el que estás pensant (john verdon)

També recomano qualsevol dels autors que he dit abans clar!

A mi la novel.la negra m'agrada perquè els autors juguen amb nosaltres, posant-nos pistes per resoldre-ho nosaltres mateixos i vas veient si és el que pensaves o no. A més sovint just acabar de llegir, el rellegeixo per veure on havien deixat les pistes que m'han passat per alt. Fent aixó descobreixes els autors legals que van desgranant la trama i et deixa participa i els autors tramposos, que per fer un final sorprenent no et permeten resoldre-ho. Aquest és el meu criteri per repetir autor :content:
Imatge
Imatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dt. juny 18, 2013 12:41 am

és que els clàssics són clàssics per alguna cosa! encara recordo un llibre de l'Agatha Christie que em va deixar amb la boca oberta (El misteri de les set esferes) i això que fa uns 20 anys que me'ls vaig llegir, eh? potser ara no reaccionaria igual si me'l llegís però com que encara me'n recordo del final, no puc :content:

no coneixia aquests tres que has anomenat però me'ls apunto! :ok:
Imatge

bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. juny 20, 2013 10:01 am

Ostres Essuca, "Una investigació filosòfica" em va agradar tant i tant!!!!!!!!
Llegint aquest post me l'has fet recordar, ja fa molts anys que el vaig llegir i em tenia ben enganxada, a part que em va agradar perquè a més aprens una mica de filosofia!!!! No me n'he pogut estar de dir-ho!!!! gran recomanació!
ametista

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 07, 2013 8:49 pm

ostres m'heu fet picar la curiositat eeeh?
però no el trobo enlloc el de "Una investigació filosòfica", ni a internet ni a la biblioteca :ufs:
preguntaré a veure si me'l porten d'interpréstec...

els altres dos que va recomanar l'Essuca ja els tinc al kindle :()()::::
Imatge

bertian

EntradaAutor: bertian » dt. jul. 09, 2013 10:13 am

Ametista, jo crec que t'agradarà, a tothom a qui li he recomanat li ha agradat! és un gran llibre i ja et dic, a part de tenir una trama que enganxa molt t'ensenya filosofia!
A la meva cosina li van fer llegir a l'institut a classe de filosofia, un profe progre amb criteri! :ok:
Essuca

EntradaAutor: Essuca » dt. jul. 09, 2013 12:30 pm

Ai quina pressió... espero que t'agradin :()()::::
Imatge
Imatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dt. jul. 09, 2013 11:02 pm

jo també :r)
tinc monu d'aquest tipus de llibres, per això m'han agafat ganes de llegir-me'ls ja que els recomaneu tant...però de moment hauran d'esperar, que la pila de pendents és moooooolt gran i ara estic amb els de la Camilla Lackberg :ok:

i vosaltres què esteu llegint ara mateix?
Imatge

bertian

EntradaAutor: bertian » dc. jul. 10, 2013 7:48 am

Jo estic amb "la Biblioteca dels morts" de Glenn Cooper. És un d'aquests best sellers però la veritat és que entra bé i es fa interessant, tot i que poc a poc es va preveient el què passarà.
Estic contenta perquè m'ha enganxat i és el què ara em venia de gust, un llibre d'aquells que tens ganes d'agafar a la mínima que pots per continuar llegint-lo!
El què passa és que es veu que forma part d'una triologia i això em fa por, perquè les segones parts i terceres parts com no siguin molt bones.... malament...
Quan l'acabi ja veurem si continuo amb la resta o si canvio d'estil!!! buscaré entre les recomanacions que hi ha per aquí a veure per quin em decideixo!!
Raqueleta
Entrades: 8518
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. jul. 10, 2013 1:51 pm

Jo "Criadas y señoras", de Kathryn Stockett. http://www.casadellibro.com/libro-criad ... 02/1611324
Me'l va recomanar molt la meva mare i em feia una mica de mandra però m'està agradant MOLTÍSSIM. I acabo de descobrir, buscant l'enllaç que he penjat, que hi ha una pel.lícula però no sé si s'ha estrenat o no aquí (no estic masa al dia).
ImatgeImatge Imatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dc. jul. 10, 2013 7:24 pm

sí que s'ha estrenat! jo no l'he vista però quan he llegit el títol del llibre he pensat de què em sonava i xafardejant per google he vist el cartell de la peli, que és el que em sonava (de quan em moc per pàgines de baixar series neu:-D ) és de fa un parell d'anys i va guanyar alguns premis, fins i tot un Oscar per millor actriu secundària!
Imatge

Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dj. jul. 11, 2013 7:40 am

Sí que hi ha la peli! Jo la vaig veure quan va sortir (sempre procuro veure totes les nominades als Oscar) i em va agradar molt. M'imagina que el personatge principal en el llibre encara deu ser més intens, no?
Pecosa79
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: ds. juny 15, 2013 9:02 pm

EntradaAutor: Pecosa79 » dj. jul. 11, 2013 9:44 am

Holaaa!! Una que s'apunta al club de lectura!! Sóc molt fan de Jane Austen i ja m'he llegit Persuasion! Algú m'explica com funciona tot? :)
Moltes gràcies!
Imatge
Pecosa79

EntradaAutor: Pecosa79 » dj. jul. 11, 2013 10:02 am

Ups, ara he vist quin és el post d'inscripcions... Sorry, m'he emocionat tant de veure el club de lectura que m'he tirat en planxa al post que estava més amunt de tots :-:)
Imatge
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2060
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » dj. jul. 11, 2013 10:05 am

Criadas i señoras seria una bona proposta pel cine-club, jo tinc moltes ganes de llegir-lo :ok: Tu ja l'estàs llegint, Raqueleta? Que tal?

Per cert, Raqueleta, pel cine-club saps d'algun llibre xinés (o oriental en general), del que s'hagi fet també peli? M'agradaria llegir algun llibre oriental i veure la peli també. Pel tema diferencies culturals ens imaginem algunes coses d'una manera, i segur que després amb la peli algunes coses son iguals i d'altres no. M'estic baixant la peli del Club de la Buena Estrella, perquè el llibre em va encantar, ja us explicaré que tal :ok:

Jo ara quan acabi Persuasion, vull posar-me amb el de Zafón, El prisionero del cielo. L'heu llegit?

Pecosa, aquest és el post on hem anat comentant sobre Persuasion: viewtopic.php?f=101&t=33475 Si ja l'has acabat, pots llegir els comentaris de les altres noies (i així veuras el funcionament), i pots posar també una valoració final del llibre amb un comentari. Jo encara no l'he pogut acabar, no m'acaba d'agradar :ufs:
Imatge

Imatge
T'apuntes?
Pecosa79

EntradaAutor: Pecosa79 » dj. jul. 11, 2013 10:13 am

Moltes gràcies Nienna! Jo m'he llegit "El Prisionero del cielo" i em va agradar, sobre tot perquè finalment et "recoloca", després del "descoloque" del segon llibre, del que no vaig entendre res i per això no em va agradar... Al llegir el tercer llibre, per fi entens moltes coses, i ja veus el segon amb altres ulls... Està molt bé! Un autor que m'agrada força...

No estic llegint res en aquests moment, m'aconselleu alguna cosa?? Llegeixo una mica de tot, potser el que menys m'agrada són les novel.les negres, i sense dubte no puc llegir una de terror... I ja sé que sóc una mica fleuma però, tot i que no rebutjo els drames, reconec que els finals molt tristos em posen de mal humor... :ufs:
Imatge
Raqueleta
Entrades: 8518
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dj. jul. 11, 2013 2:59 pm

nienna ha escrit:Criadas i señoras seria una bona proposta pel cine-club, jo tinc moltes ganes de llegir-lo :ok: Tu ja l'estàs llegint, Raqueleta? Que tal?

Per cert, Raqueleta, pel cine-club saps d'algun llibre xinés (o oriental en general), del que s'hagi fet també peli? M'agradaria llegir algun llibre oriental i veure la peli també. Pel tema diferencies culturals ens imaginem algunes coses d'una manera, i segur que després amb la peli algunes coses son iguals i d'altres no. M'estic baixant la peli del Club de la Buena Estrella, perquè el llibre em va encantar, ja us explicaré que tal :ok:

Jo ara quan acabi Persuasion, vull posar-me amb el de Zafón, El prisionero del cielo. L'heu llegit?

Pecosa, aquest és el post on hem anat comentant sobre Persuasion: viewtopic.php?f=101&t=33475 Si ja l'has acabat, pots llegir els comentaris de les altres noies (i així veuras el funcionament), i pots posar també una valoració final del llibre amb un comentari. Jo encara no l'he pogut acabar, no m'acaba d'agradar :ufs:

Doncs "Criadas y señoras" m'està agradant molt, molt i molt. Us el recomano.
I llibres orientals que també s'hagin fet pel.li ara mateix no hi caic, només "El club de la buena estrella", que l'he vista i ni la recordo, mala senyal, suposo. Si em ve alguna al cap, ja us diré.
ImatgeImatge Imatge
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dj. jul. 11, 2013 7:41 pm

Tokio blues del murakami també té peli.
bertian

EntradaAutor: bertian » dv. jul. 12, 2013 8:04 am

D'orientals, crec que vaig llegir un que es deia "La dona del déu de la cuina" que no em va desagradar... crec que és d'una escriptora americana d'origen xinès, i explica coses de la seva cultura que són molt interessants! (Amy Tan, potser es diu??... ara no ho recordo...)

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::