CL maig'22 - propostes de les lectores - ANNA MARIA

Llibres, tallers..

què voleu llegir?

El secret del meu turbant, de Nadia Ghulam
3
100%
La venedora d'ous de Linda D. Cirino
0
No hi ha cap vot
Aquesta senzilla paraula de Cath Crowley
0
No hi ha cap vot
La mansión de los chocolates de Maria Nikolai
0
No hi ha cap vot
Historia de una flor de Claudia Casanova
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 3
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5363
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

CL maig'22 - propostes de les lectores - ANNA MARIA

EntradaAutor: ametista » dj. des. 23, 2021 12:22 pm

Doncs el mes de maig llegirem una de les propostes de l'Anna Maria, podeu llegir les descripcions de cada llibre aquí :()():::: :()():::: :()()::::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 23, 2021 4:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA 2022
GENER Malena és un nombre de tango (Almudena Grandes)
MARÇ
MAIG
JULIOL
SETEMBRE
NOVEMBRE

T'apuntes?
ametista

Re: CL maig'22 - propostes de les lectores - ANNA MARIA

EntradaAutor: ametista » dj. des. 23, 2021 12:23 pm

Raqueleta ha escrit:l'altre dia al Goodreads vaig marcar com a "to read" un llibre i l'Anna Maria va dir que ella li havia agradat i vam dir que potser seria interessant pel club de lectura. És "El secreto de mi turbante", de Nadia Ghulam

Anna Maria ha escrit:Si et sembla, Raqueleta, quan em toqui el mes de proposta de lectores, poso aquest "El secret del meu turbant" com a opció a triar, o única opció si voleu i a les altres us fa pinta de llegir-lo

ametista ha escrit:a veure què li sembla a la Raqueleta però per mi perfecte! >.-<:

Anna Maria ha escrit:noies, em miro la llista per al mes de les meves propostes o ho deixem amb el Turbant???

ametista ha escrit:doncs com vulguis! A mi el del turbant ja em sembla bé, però si tenies pensat algun altre llibre per proposar també estarà bé votar! (ara, si no n'has pensat cap encara i ja et va bé el turbant doncs veeengaaaaa! :content: a veure què hi diuen la resta!)

ametista ha escrit:Anna Maria, ja has decidit què faràs? la resta no us heu pronunciat!

Anna Maria ha escrit:Doncs a veure, no se si podríem fer dos propostes:
1. Llegir "El secret del meu turbant"
2. Triar entre unes novel·les feel good.
Podríem decidir si volem fer una votació o anar pel dret. En la segona proposta us donaré a triar llibres que he llegit també.
Ara potser he "rizado el rizo" xxo.0.o

Anna Maria ha escrit:M'he mirat la possible llista i no serien ben bé feel good xx:-D però sí d'un estil senzill

ametista ha escrit:ostres Anna Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ara tinc molta curiositat!
Imatge
CLUB DE LECTURA 2022
MARÇ
MAIG
JULIOL
SETEMBRE
NOVEMBRE

T'apuntes?
ametista

EntradaAutor: ametista » dj. des. 23, 2021 12:24 pm

a veure, puc posar una enquesta i votem entre turbant i propostes però... crec que el que seria més just és saber les propostes! xx:-D
Imatge
CLUB DE LECTURA 2022
MARÇ
MAIG
JULIOL
SETEMBRE
NOVEMBRE

T'apuntes?
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1995
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 23, 2021 4:34 pm

ametista ha escrit:a veure, puc posar una enquesta i votem entre turbant i propostes però... crec que el que seria més just és saber les propostes! xx:-D

;-))) ;-))) ;-))) ;-)))

Oi tant, cap problema!
La venedora d'ous de Linda D. Cirino
Una granja al sud d'Alemanya, el 1936. Una dona, Eva, veu com la guerra esberla un estil de vida i uns valors que li semblaven immutables. Treballa a la granja. Sempre ho ha fet, no ha vist més enllà del dia a dia per sobreviure. No coneix l'amabilitat. La guerra s'enduu el marit; els fills s'allisten a les Joventuts Hitlerianes. Però no està sola, al galliner hi ha un estudiant jueu amagat. I d'amagat, entre els esquitxos de la rutina per tirar endavant, aquell home l'estimarà. Eva, per primera vegada, alça els ulls dels solcs de la terra per veure i entendre el món. I viure. Una història agredolça i tendra on Eva obrirà de bat a bat les portes de la seva vida i posarà al descobert un ésser punyent, a qui l'amor dotarà d'integritat i de coratge.

Aquesta senzilla paraula de Cath Crowley
Aquesta és la història de la llibreria Howling Books, on els lectors escriuen cartes a estranys, a amants, a poetes, i les amaguen entre les pàgines dels llibres.
I és la història d’en Henry Jones i la Rachel Sweetie, que van ser bons amics fins que ella se’n va anar a viure a prop del mar. Ara la noia ha tornat, treballa a la llibreria, està de dol pel seu germà Cal i busca el futur en els llibres que la gent estima i en les paraules que deixen enrere.
Semblaria una història corrent, si no fos per la carta que la Rachel va escriure abans de marxar, una carta d’amor que va amagar en un llibre perquè ell la trobés...

La mansión de los chocolates de Maria Nikolai
Stuttgart, 1903. Como hija de un próspero fabricante de chocolate, no parece que el futuro de Judith Rothmann vaya a estar sometido a muchos sobresaltos. Lo que se espera de ella es un buen matrimonio e hijos que aseguren la continuidad familiar. Pero las previsiones son engañosas y el destino, imprevisible. La aspiración de Judith es tener un rol importante en la compañía, y casarse sin estar enamorada no entra en sus planes. Mientras tanto, Hélène, su madre, cansada de una ciudad y un marido que ahogan su espíritu libre y apasionado, sigue una cura de reposo a orillas del lago de Garda. Allí descubre que todavía está a tiempo de cambiar su anodina vida en Alemania por otra independiente y libre en Italia.

Historia de una flor de Claudia Casanova
La auténtica belleza reside siempre en los detalles. En el brillo de una gota de rocío, en la mirada curiosa de una joven, o en los pétalos de una flor sin nombre.
Alba, curiosa e inteligente, pasa las horas recorriendo el valle con su colección de flores, que cataloga con minuciosidad. Su hermana la acompaña siempre, en busca, a su vez, de los ejemplares de insectos más bellos y sorprendentes.
Hasta el pequeño pueblo en el que su acomodada familia pasa los veranos llega un día Heinrich Wilkomm, un renombrado botánico centroeuropeo. La pasión por la ciencia que comparte con Alba pronto evolucionará hacia algo más prohibido, secreto e inolvidable que, como la flor que ambos nombran por primera vez, tendrá raíces tan profundas que será capaz de crecer entre las piedras.

Doncs les quatre són històries senzilles, sense grans personatges, espero que no avorrides. Al principi deia que eren feel good, però no crec que ho siguin, ja que el feel good està molt acotat. Jo ho volia dir en el sentit de sentir-se bé mentre es llegeixen. Espero que si n'acabeu triant alguna d'elles us agradin mínimament.

Per altra banda, hi ha l'opció de llegir:
El secret del meu turbant de Nadia Ghulam
La mare xiscla mentre em treu amb mans frenètiques els trossos de guix i de ciment que m'han caigut al damunt. Els seus ulls plens de pànic busquen algun indici de vida al meu cos de vuit anys. Acaba de caure una bomba a casa. I ella es llança a apagar amb el seu cos les flames que encenen el meu, amb una abraçada en què em vol tornar a donar la vida. Ignora que ella també s'està cremant, ignora que és una dona feixuga i poc àgil, ignora el fum i la runa i em treu a braços, i en pocs segons, del que podia haver estat la meva tomba. Només després de veure'm fora d'allà, i de comprovar que encara respiro, a la mare l'abandonen les forces. Llavors es posa a tremolar descontroladament i a repetir el meu nom com si no pogués parar mai més: "Nàdia, Nàdia, Nàdia, Nàdia".Serà l'última vegada que la mare em dirà Nàdia a la nostra casa de Kabul. El proper cop que tindrem una casa, jo seré l'home de la família.El secret del meu turbant explica la història real de Nàdia Ghulam, una noia afganesa que amb només vuit anys va patir greus ferides a causa d'una bomba. En sortir de l'hospital dos anys després, el règim talibà s'havia instaurat a Afganistan i ella va prendre una decisió radical: es va vestir de noi i durant deu anys es va fer passar per home per poder portar un sou a casa, ja que el nou govern va prohibir que les dones treballessin fora de casa. Aquesta és la història de la Nàdia, una noia que va lluitar per la seva llibertat.

Un llibre que en el seu moment també em va agradar molt.

Abraçades,
Anna Maria
Anna Maria l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 24, 2021 5:31 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al gener al Club de lectura del SP llegirem Malena es un nombre de tango d'Almudena Grandes. T'apuntes?
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 23, 2021 4:36 pm

Per cert! No tenia ni idea que citant una cosa que hem dit nosaltres ja sortís la notificació!
Imatge
Imatge
Imatge

Al gener al Club de lectura del SP llegirem Malena es un nombre de tango d'Almudena Grandes. T'apuntes?
ametista

EntradaAutor: ametista » dj. des. 23, 2021 4:48 pm

hehehe sí, tants anys al SP i encara descobrint coses noves, eh? :content:

les propostes >.-<: >.-<: >.-<:

mmm... ara penso... que com que són 4 llibres... faig enquesta de 5 opcions, junt amb el turbant, ok? i et puc demanar que la petita descripició del turbant la posis tu mateixa amb les altres 4? així des de la primera entrada posaré un enllaç al teu post i les descripcions estaran totes juntes :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA 2022
MARÇ
MAIG
JULIOL
SETEMBRE
NOVEMBRE

T'apuntes?
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 23, 2021 9:55 pm

Fet!
Imatge
Imatge
Imatge

Raqueleta
Entrades: 8558
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. gen. 07, 2022 11:46 am

Votat. El del turbant, és clar, jejeje.
ImatgeImatge Imatge
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » ds. gen. 08, 2022 7:41 am

Raqueleta ha escrit:Votat. El del turbant, és clar, jejeje.

Ostres, quina sorpresa que hagis votat el turbant, ;-))) ;-))) ;-)))
Imatge
Imatge
Imatge

nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2075
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » dj. gen. 13, 2022 9:06 pm

Jo també he votat i veig que no ha sigut gaire diferent de les altres :camio: també em ve de gust el turbant!
ametista

EntradaAutor: ametista » dj. gen. 13, 2022 10:16 pm

>.-<:

sembla que està bastant decidit, no? a veure si vota la Martina20 i tanquem les votacions! :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA 2022
MARÇ
MAIG
JULIOL
SETEMBRE
NOVEMBRE

T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::