CL setembre'22 - Cuando brillan las estrellas (Victoria Jamieson i Omar Mohamed)

Llibres, tallers..

què ens ha semblat?

m'ha encantat!!!
2
100%
m'ha agradat molt
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat, està bé
0
No hi ha cap vot
ni fu ni fa
0
No hi ha cap vot
no m'ha agradat gens
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 2
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'22 - Cuando brillan las estrellas (Victoria Jamieson i Omar Mohamed)

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 25, 2022 9:46 pm

Raqueleta ha escrit:La veritat és que tots pinten molt bé però el format ara mateix és una pega perquè a l'ebook no i amb la tablet sé que no llegiré i a la biblioteca no hi vaig gaire ara mateix, però algun dia qui sap...

oooh Raqueleta.... buenu, a veure si algun dia!
(però vaja, que tot és provar eh? qui sap si penses que a la tablet no llegiràs i després resulta que sí :content: )

Raqueleta ha escrit:El de "Radio Silence" el vaig llegir perquè la meva filla el va devorar (dos cops seguits! Acabar i tornar a començar). "Heartstoppers" està pendent, ella sí ha llegit alguna cosa o ha vist algun capítol...

doncs mira, es comença per Heartstopper i després... jejeje jo encara m'he de posar amb les novel·les del "Osemanvers" però aviat aviat, que tinc al petit demanant-me que les posi al kindle! jeje

ah Anna Maria! ja he posat l'enquesta a la primera pàgina, per si vols votar!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL setembre'22 - Cuando brillan las estrellas (Victoria Jamieson i Omar Mohamed)

EntradaAutor: Anna Maria » dc. oct. 26, 2022 5:52 am

ametista ha escrit:
Raqueleta ha escrit:La veritat és que tots pinten molt bé però el format ara mateix és una pega perquè a l'ebook no i amb la tablet sé que no llegiré i a la biblioteca no hi vaig gaire ara mateix, però algun dia qui sap...

oooh Raqueleta.... buenu, a veure si algun dia!
(però vaja, que tot és provar eh? qui sap si penses que a la tablet no llegiràs i després resulta que sí :content: )

Raqueleta ha escrit:El de "Radio Silence" el vaig llegir perquè la meva filla el va devorar (dos cops seguits! Acabar i tornar a començar). "Heartstoppers" està pendent, ella sí ha llegit alguna cosa o ha vist algun capítol...

doncs mira, es comença per Heartstopper i després... jejeje jo encara m'he de posar amb les novel·les del "Osemanvers" però aviat aviat, que tinc al petit demanant-me que les posi al kindle! jeje

ah Anna Maria! ja he posat l'enquesta a la primera pàgina, per si vols votar!


Fet!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::