CL tardor'23 - Te espero en la última esquina del otoño (Casilda Sánchez Varela)
Re: CL tardor'23 - Te espero en la última esquina del otoño (Casilda Sánchez Varela)
ametista ha escrit:diria que la que més m'ha agradat del Club 2023
quan he escrit això m'he adonat que no havia posat l'enquesta de què ens ha semblat

i la del trimestre anterior tampoc

quin despisteeeee

en fi, ara ja podeu votar si voleu

- Anna Maria
- :: girafa
- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: CL tardor'23 - Te espero en la última esquina del otoño (Casilda Sánchez Varela)
Bones!
Doncs resulta que he renovat 3 vegades a la biblio aquest llibre, i ja no em deixa renovar una quarta. Lluny de demanar-vos si el teniu, crec que l'haig de deixar per millor ocasió. tot i que m'estava agradant força, estava a la 149 de 309 pàgines, un més o menys 50%... També és culpa òbviament que ho vull llegir tot i començo moltes coses i em comprometo a grups de lectura, i bla bla bla...
Bé, ho deixo aquí. A veure si trobo un moment per comentar aquest mig llibre llegit!
Abraçades,
Anna Maria
Doncs resulta que he renovat 3 vegades a la biblio aquest llibre, i ja no em deixa renovar una quarta. Lluny de demanar-vos si el teniu, crec que l'haig de deixar per millor ocasió. tot i que m'estava agradant força, estava a la 149 de 309 pàgines, un més o menys 50%... També és culpa òbviament que ho vull llegir tot i començo moltes coses i em comprometo a grups de lectura, i bla bla bla...
Bé, ho deixo aquí. A veure si trobo un moment per comentar aquest mig llibre llegit!
Abraçades,
Anna Maria

sí, potser és que llegeixes massa coses a la vegada

però vaja, que si t'estava agradant i te'l vols acabar m'ho dius i te'l.passo!
(per mi va ser millor la segona part del llibre que la primera hehehe)
- Anna Maria
- :: girafa
- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
ametista ha escrit::-D![]()
![]()
sí, potser és que llegeixes massa coses a la vegada![]()
![]()
![]()
però vaja, que si t'estava agradant i te'l vols acabar m'ho dius i te'l.passo!
(per mi va ser millor la segona part del llibre que la primera hehehe)
Ho tindré en compte, gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |