CL estiu'24 - Tres citas con Carter (Beth O'Leary)

Llibres, tallers..

què ens ha semblat?

m'ha encantat!!!
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat molt
1
50%
m'ha agradat, està bé
1
50%
ni fu ni fa
0
No hi ha cap vot
no m'ha agradat gens
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 2
Anna Maria
:: girafa
Entrades: 2139
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL estiu'24 - Tres citas con Carter (Beth O'Leary)

EntradaAutor: Anna Maria » ds. ago. 10, 2024 4:35 pm

Raqueleta ha escrit:ATENCIÓ SPOILERS: LLEGIT FINS AL FINAL
Hola!! Com va l’estiu?
Passo a comentar el llibre de l’estiu, que ja vaig dir que no era del meu estil, i he de reconéixer que la veritat és que es deixa llegir i és entretingut.
Et pinta al Joseph Carter com meravellós però, clar, tu vas pensant que en realitat és un capullo perquè juga a tres bandes i bé, després resulta que no tot era el que semblava i que les històries no passen a la vegada sinó que van una darrera de l’altra en el temps, pel que acabem veient que sí, que el Carter és un tio fantàstic i de ciència ficció (o us trobeu tios així de normal en el vostre dia a dia?).
La veritat és que no tinc massa a dir, mentre llegia no vaig anar marcant res perquè no hi havia res que em semblés prou destacable…
Quina de les noies us ha agradat més? La Siobhan d’entrada em va semblar una snob estirada i creguda. Després em va anar caient més bé. La Miranda crec que és la que em va caure millor des del primer moment perquè és “diferent” i aquesta feina de pujar-se als arbres, aquest món tan masculí, crida més l’atenció. I les seves germanes petites em feien gràcia. I la Jane, no sé, sembla com molt anul·lada i sense personalitat com perquè el Carter s’hi enamori tant com per fi superar la mort de la Siobhan, però també és cert que conforme avança la història va millorant…
I bé, molt happy end tot, no? Tots ben aparellats i ben feliços units en el record de la Siobhan.
M’ha agradat? Pseeeeesí.
M’ha entretingut? Sí.
El tornaria a llegir? No.

Hola! És una de les contradiccions que te la novel·la romàntica, si és que se'n pot dir contradicció: les coses han d'acabar bé. Jo anys endarrere quasi que detestava aquest gènere, tant bonic i tal. Però és cert que ara, amb el temps, quan sé que és un llibre d'aquest tipus em poso com una pàtina a sobre de mel, i em mentalitzo, perquè el que està clar que aquests llibres només es poden comparar en si mateixos, o amb altres del mateix autor. Si comences a mirar i comparar amb altres autors, en el meu cas sempre hi sortirien a perdre ;-)

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5496
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » ds. ago. 10, 2024 8:57 pm

noies ja he posat l'enquesta a la primera entrada!

Raqueleta ha escrit:I bé, molt happy end tot, no? Tots ben aparellats i ben feliços units en el record de la Siobhan.
M’ha agradat? Pseeeeesí.
M’ha entretingut? Sí.
El tornaria a llegir? No.

:-D :-D :-D

és el que tenen aquest tipus de novel·les, ja saps què et disposes a llegir i com acabarà!

a mi em va molt bé anar-les llegint entremig d'altres novel·les més serioses, fosques, tristes... ho comparo amb mirar un capítol d'una sèrie de riure o una peli tipus comèdia romàntica... algo per no trencar-t'hi el cap i passar una estona agradable... i en el meu cas, les faig servir també per practicar anglès perquè al ser així amenes i sense cap misteri o tema transcendental si no pillo algo doncs no passa res :r)

per altra banda, jo diferenciaria entre el que és novel·la romàntica pura i dura (que a mi personalment no em crida l'atenció) i aquest tipus de lectures (que a mi em diverteixen perquè a més d'entretingudes tenen el seu toc d'humor) De fet ja es consideren un subgènere o gènere a banda anomenat rom-com (diminutiu de Romantic Comedy, o sigui, com les típiques comèdies romàntiques que deia abans en format pel·lícula, doncs en llibre)

Per això també us deia que amb aquest tipus de novel·les sóc molt selectiva amb les autores que llegeixo, no me'n fio de qualsevol per després trobar-me amb un pastelón o algo amb poca gràcia... intento llegir autores que sé que hi posen una mica de trama interessant de fons i si pot ser que facin servir un sentit de l'humor més "witty" :love:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
nienna
Entrades: 2087
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » ds. ago. 31, 2024 5:10 pm

Hola noies!!

Aquest any he anat llegint les lectures, però encara no havia tingut temps de passar per aquí a afegir els meus comentaris. Ara acabada la lectura d'estiu em passo a compartir la meva experiència amb en Carter i les 3 cites jejej

ATENCIÓ SPOILERS: LLEGIT FINS AL FINAL

Vaig començar la lectura amb poques expectatives, ja que amb aquest tipus de novel·les al final és entretenir-se i passar una bona estona de desconnexió. Però no sé si va ser el moment, que estem veient a casa una sèrie amb moltes infidelitats (Atípico) i al principi en Carter em va caure super malament i això va fer que tingués poques ganes d'agafar el llibre per continuar. També és cert que venia de llegir-me tota la saga de les 7 germanes que em va super encantar, per tant, buscava una experiència similar i, clar, no és el mateix. Les primeres 250 pàgines la veritat em van costar molt. Es deixa llegir, però em feia molta ràbia en Carter i les noies que semblaven cegues :-o00m :-o00m però aiiiii com canvien les coses després.

La veritat es que al llarg del llibre va deixant anar anys, però jo no em vaig fixar gaire, i va ser tota una sorpresa veure que en realitat no eren històries paral·leles. I no sé si em va agafar fluixa el final però quin fart de plorar :-D :-D així que no sé, em va entretenir però no el tornaria a llegir. Tot i que potser llegiria algún altre llibre d'aquest estil o d'aquesta autora, intentant tenir millor predisposició des del principi.

En quant a això que diu la Raqueleta, a mi tb em va caure millor la Miranda tot i que també sembla que jugui a dues bandes i que no tingui gaire clar el que vol, però dintre de tot em va caure millor que la Siobhan i la Jane.

Li he posat tres estrelles a Goodreads, em sembla una idea original però les primeres 250 pàgines se'm van fer molt lentes i em va costar connectar amb els personatges.
ametista

EntradaAutor: ametista » ds. ago. 31, 2024 8:25 pm

que bé nienna, tu per aquí! >.-<: >.-<: :love: :love:

doncs sí, com molt bé dius són llibres per agafar-los sense massa expectatives i deixar-se entretenir però sembla que les circumstàncies et van condicionar una mica a l'hora de llegir-ho, llàstima!

tot i així almenys després et va sorprendre i entretenir, així que no pas mal :content:

també és veritat que jo personalment trobo que aquest tipus de llibres els gaudeixo més si els llegeixo directament en anglès, no sé si és pel tipus d'humor, les traduccions... ho dic perquè tu nienna si dius que podries llegir-ne algun altre de l'autora o similars potser li trobes més la gràcia en anglès, que tu el domines!

si ho arribo a saber t'hagués passat aquest (The No-show" es diu en anglès... només el títol ja té una altra connotació, no?) però si vols et puc passar algun dels anteriors d'aquesta autora, ja em diràs!
Imatge
T'hi apuntes?
nienna
Entrades: 2087
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » ds. set. 07, 2024 1:27 pm

Siiii ja tenia ganes de tornar! Us vaig llegint i seguint al Goodreads, però no trobava el moment de passar per aquí! :camio:

Ara que ho dius potser sí que l'hagués gaudit més en anglès. Si tens algún de l'autora que t'hagi agradat, passa'm l'epub i aprofito per donar´-li una altra oportunitat.

Gràcies!! :***: :***:
ametista

EntradaAutor: ametista » ds. set. 07, 2024 6:32 pm

nienna ha escrit:Siiii ja tenia ganes de tornar!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

nienna ha escrit:Ara que ho dius potser sí que l'hagués gaudit més en anglès. Si tens algún de l'autora que t'hagi agradat, passa'm l'epub i aprofito per donar´-li una altra oportunitat.

ok! :ok:
Imatge
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::