Taller de receptes

Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: Helia » ds. maig 14, 2011 8:33 am

Que bé, ametista!! Me n'alegro que us agradés el pastís de pinya! I l'empanada? capassaooo? :r) t'has despistat tu amb el foc, o el vas posar massa amunt? Ostiiiiii, no me'n vaig recordar de dir que abans de posar al forn s'havia de pintar amb rovell d'ou... però vaja, encara que haguéssis fet aquest pas, no crec que haguéssis evitat la xamuscada... :-:)
Ara edito la recepta per afegir el detall :ok:
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » ds. maig 14, 2011 10:23 am

:-D sí, pintat d'ou no haguéssim evitat la xamusquina :r) va passar que el vaig fer al forn dels meus pares que és molt canyeru i em vaig despistar i ja me l'havia cremat però només la capa més superficial de sobre, la vam treure i la resta ens la vam cruspir sencera :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » ds. maig 14, 2011 12:02 pm

Nenes, una consulta (per no obrir un altre fil la poso aquí on esteu totes les expertes cuineres...)

Aquest vespre tenim un sopar i ahir per equivocació vam comprar molts tomàquets. Em doneu alguna idea de què fer-ne (que no sigui salsa)? Havia pensat que potser els podria farcir però no se m'acut de què... És que ja que tenim convidats, així me'ls trec de sobre, que sinó amb tant de tomàquet no sé què farem...

Gràcies!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » ds. maig 14, 2011 2:25 pm

farcits està bé, no? una vegada anàvem nosaltres de convidats i ens els van donar per dinar i estaven boníssims! ara no recordo què portaven però la base del farcit era arròs! ...mmm, em penso que trossets de xampinyons, pèsols, gambetes... :ok:
acabo de mirar pel google i he vist una recepta que t'aniria de fàbula: tomàquets farcits de brandada de bacallà! >.-<: de fàbula perquè quedaràs súper bé i perquè a sobre tens la recepta de la brandada aquí al taller (i mates dos ocellets :r) ) ...ara falta que tinguis bacallà, clar... :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » ds. maig 14, 2011 2:57 pm

Ei ametista! gràcies!!

Tinc el Banana bread al forn! i ja fa una pinta!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Això del farcit de bacallà sona molt i molt bé! El que no tinc bacallà i ara sortir... he pensat que sinó, faré una amanida amb una part dels tomàquets (ja tenia pensades altres coses per sopar i no vull passar-me des d'ara fins a la nit a la cuina) i dilluns aniré a comprar el bacallà i com que els tomàquets fins dilluns aguanten, doncs, ja tindrem dinar!

Quan surti el pa del forn faig foto i us l'envio! Al final no hi he posat nous i hi he posat els xips de xocolata que us vaig comentar! Ja tinc ganes de berenar!!!! Hauré de prendre una mica de paciència, que tot just acaba d'entrar ara al forn... :-o00m :-o00m :-o00m

Que tingueu un bon dissabte!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » ds. maig 14, 2011 4:13 pm

Tolinso! El Banana Bread és una passada! Perdoneu, però algú ho havia de dir! >.-<: >.-<: >.-<:

Boníssim! Ja l'he tret del forn i després del quart d'hora de repós... vaja, que a la foto el nostre banana bread ja sortira decapitat.... ;-)))

Gràcies per la recepta! Ametista, després faig foto i te la passo!
Avatar de l’usuari
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: Laina » dg. maig 15, 2011 10:24 pm

Hola guapes!
Jo ahir vaig provar de fer el pa i va ser un èxit!! El varem menjar per sopar a casa elsmeus pares amb la meva germana i cunyat i a tothom li va encantar!! la veritat és que mentes el feia pensava com sigui tan bo com la oloreta que fa... i sí sí!! molt bo, molt millor que amb la panificadora!! Que em sembla que japot anar agafant el retiro!! jajaja Noméws un parell de preguntetes, la farina la poseu normal o de força? li vaig posar normal, però potser de força agués qedat un xic més esponjós no?? i una altre quan dius que ha de doblar el volum, et referixes en total del procés o a les dues últmes hores després del plec??

Doncs res, que m'ha agradat molt aquest post i crec que aprofitaré la vostra parada tècnica per posar-me al dia de les receptes i començar amb vosaltres al setembre!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » dg. maig 15, 2011 11:30 pm

que bé Laina! doncs ja saps, si fas receptes m'envies les fotos per mp i les poso junt amb les altres! :ok:

sobre el pa, que m'alegro que us hagi agradat a tots >.-<: et responc: la farina de força li donarà al pa més volum però també serà molt més ínsipid (o sigui que ja no estarà tan bo ;-) ) si vols donar-li més volum sense perdre sabor el que pots fer és una barreja de força i normal (meitat i meitat o més de normal que de força)
sobre la fermentació ha de doblar el volum les dues vegades, a la primera fermentació quan la massa està al bol i després quan ja li has donat forma després del plec i reposa entre els draps (tot i que el segon cop no cal que dobli del tot, pot ser una mica menys perquè el que li falti serà el que creixerà dins del forn)

muc ja he posat la teva foto del banana bread! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: Momo » dg. maig 15, 2011 11:43 pm

Muc, quina pinta amb els trossets de xocolata! :ok:
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » dl. maig 16, 2011 7:57 am

Bon dia! Ja no queda banana bread... :love:

Ahir per dinar vam fer el Mac&Cheese. Van quedar de gust molt bons, però em sembla que em vaig equivocar amb la mida de farina (en relació amb la llet) perquè la salsa va quedar massa compacte. Vaig fer-ho amb un altre formatge perquè no tenia cheddar. A veure si la setmana vinent en compro i torno a fer la recepta. Ametista, ara et passo la foto. Momo, felictats per la recepta!!! :-()-)

Avui em disposo a començar a fer el pa. Ja us diré què tal!

Des d'Alemanya,
muc!
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: Merche83 » dl. maig 16, 2011 10:45 am

avui faré els macarrons amb bacalla a veure com queden!!! aquesta tarda tindreu la foto :ok: :ok:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: Merche83 » dl. maig 16, 2011 6:49 pm

ja els hem fet.. pero no he pogut fer foto! :ufs: he anat amb tantes preses al migdia i estaven taaaant bons que ens els em menjat volant!! quan m'he volgut adonar ja no hi havia res per fer foto! estaven bonissims!!!! repetirem la recepta segur i a la próxima si que faré fotos!!! :ok:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » dl. maig 16, 2011 7:36 pm

t'ha passat igual que a mi! :-D
ja els repetirem :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » dt. maig 17, 2011 10:33 am

Noies, acabo de treure el pa del forn. Si és la meitat de bo de la pinta que fa, ja serà espectacular. Ametista, gràcies per la recepta i després et passo la foto!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: Laina » dt. maig 17, 2011 2:46 pm

Ametista, doncs ja provaré el proxim dia de fer mig imig amb la farina, a veure que tal... Si no tal com va quedar l'altre dia ja estava bé! jeje A mi fins a fer elplec crec que si que va ben be doblar el volum, però després ja no va creixer gaire més, bueno al forn ja sí! suposo que el normal doncs! Si que vaig fer foto del pa, a veure si les descarrego i te la paso!
Imatge

Imatge
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » dj. maig 19, 2011 9:29 am

Ja torno a tenir el pa al forn! i ahir vam fer les galetes blanc i negre! quines galetes, per favor!!! genials!!! >.-<: >.-<: >.-<: No serà l'últim cop que les faci, us ho ben asseguro!!

Ametista, ja t'he enviat les fotos de tot, però no sé si s'ha enviat bé perquè em surt a la safata de sortida i no com a enviat. Si no les has rebudes, avisa'm i ho provo de nou!!

Visca el taller de receptes!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: soleilua » dj. maig 19, 2011 10:58 am

nenes, ara em feu entrar ganes de fer el pa... aquesta tarda faig la massa! demà al matí em llevo d'hora i feig el plec i a la tarda el coc! a veure què surt!

per cert... jo em sembla que les olles que tinc no poden anar al forn... si poso un pirex i no tinc tapa, val tapar-ho amb paper d'alumini, o no??
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » dj. maig 19, 2011 11:43 am

Laina espero foto del pa! :ok: per cert, ara que hi penso tu i jo vam coincidir buscant el segon al post de buscadores de meitats del 2009, oi? i els nostres peques es porten molt poquet! >.-<:

muc ja he posat les teves fotos del pa i les galetes, quina pinta!! >.-<:
(tenies el missatge a la safata de sortida perquè jo encara no m'havia connectat!)

soleilua anima't amb el pa!! un pirex amb un motlle damunt fent de tapa et serveix (un paper de plata també serviria però el pirex estarà mooolt calent i potser no el podries tancar bé) la qüestió és que no s'escapi el vapor que es generi perquè així li quedi una bona crosta al pa! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » dj. maig 19, 2011 11:56 am

Aquest pa que he fet avui ha quedat mooooolt millor que el d'abans d'ahir. La raó: aquí venen molts tipus de farina i abans d'ahir vaig fer servir una faria 550 (que de l'altre no en tenia) i avui he fet la 405 (que és la normal). La 550 també és normal però més "gruixuda" (però menys que la de força). Bé, en qualsevol cas, ha quedat, espectacular!!! >.-<: >.-<: >.-<: Gràcies per la recepta!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: soleilua » dj. maig 19, 2011 12:13 pm

gràcies noies, a veure com m'apanyo, algo farem!! :ok: :ok:

Torna a “Taller de Receptes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::