Quin llibre o llibres us ha agradat més aquest any 2016?

Llibres, contes, revistes...
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Quin llibre o llibres us ha agradat més aquest any?

EntradaAutor: emfer » ds. des. 17, 2016 10:22 am

Anna Maria ha escrit:Gràcies emfer!
quan tingui un momentet em miraré les sinopsis, i si en llegeixo algun ja et diré.
Abraçades,
Anna Maria


Genial!!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Quin llibre o llibres us ha agradat més aquest any?

EntradaAutor: garota » dg. des. 18, 2016 9:00 pm

Emfer!! Nosaltres l'estiu que ve ja tenim ruta muntada amb els peques! Jiji començamt des de Paris que som uns freaks de Disneyland, jajaja , baixarem pel País Basc francès, Euskadi i després la zona d'Eliozondo!!! Fa tanta bona pinta!
I ara em vull llegir l'altre que té, que ha guanyat el preni planeta a veure q tal!
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Quin llibre o llibres us ha agradat més aquest any?

EntradaAutor: Mireia80 » dl. des. 19, 2016 9:34 am

Garota, jo me'l vaig acabar ahir! "Todo esto te daré". No té res a veure amb la trilogia, i la veritat és que al principi em va costar una mica enganxar-m'hi, però després ja no vaig poder parar... No serà dels meus favorits de l'any, però m'ha agradat força, m'ha entretingut i m'ha fet venir ganes de tornar a Galicia.

Ara començaré "El asesinato de Pitágoras", de Marcos Chicot, que m'han dit que està molt bé.
Enfer, m'apunto aquests 3 que has dit, normalment m'encanten els llibres ambientats en la II Guerra Mundial. Ja et diré!

Una abraçada a totes
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Quin llibre o llibres us ha agradat més aquest any?

EntradaAutor: emfer » dj. des. 22, 2016 7:51 am

garota ha escrit:Emfer!! Nosaltres l'estiu que ve ja tenim ruta muntada amb els peques! Jiji començamt des de Paris que som uns freaks de Disneyland, jajaja , baixarem pel País Basc francès, Euskadi i després la zona d'Eliozondo!!! Fa tanta bona pinta!
I ara em vull llegir l'altre que té, que ha guanyat el preni planeta a veure q tal!


Uauuu súper ruta!!!
I amb súper previsió ;)
Jo també tinc pendent el de la Redondo que ha guanyat el premi planeta, el tinc a l'ebook però ara porto unes setmanes molt poc lectora... estic intentant alternar novel·les amb lectures de "maternitat" i aquestes últimes em costen :-o00m
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Quin llibre o llibres us ha agradat més aquest any?

EntradaAutor: emfer » dj. des. 22, 2016 7:53 am

Mireia80 ha escrit:Garota, jo me'l vaig acabar ahir! "Todo esto te daré". No té res a veure amb la trilogia, i la veritat és que al principi em va costar una mica enganxar-m'hi, però després ja no vaig poder parar... No serà dels meus favorits de l'any, però m'ha agradat força, m'ha entretingut i m'ha fet venir ganes de tornar a Galicia.

Ara començaré "El asesinato de Pitágoras", de Marcos Chicot, que m'han dit que està molt bé.
Enfer, m'apunto aquests 3 que has dit, normalment m'encanten els llibres ambientats en la II Guerra Mundial. Ja et diré!

Una abraçada a totes


Eiii "El asesinato de Pitágoras" genial!!!
Me'l vaig llegir fa poc, just abans que editessin el finalista del premi planeta del mateix autor "El asesinato de Sócrates", i quan vaig començar aquest últim em va semblar una mica còpia... vaig parlar amb un usuari i diu que millor el primer, jo vaig gaudir molt llegint-lo ;-)
I si t'animes amb els de la II GM veuràs com t'agraden, a mi també m'encanten els llibres ambientats en aquella època, tot i que siguin bastant tristots...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Quin llibre o llibres us ha agradat més aquest any?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 22, 2016 11:07 pm

M'apunto El asesinato de Pitágoras!!!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::