Botigues articles nadons
- Empordanesa89
- Entrades: 2
- Membre des de: dt. maig 29, 2018 1:20 pm
Botigues articles nadons
Bon dia!
Em podeu recomanar grans botigues o magatzems amb articles per nadons, on tinguin força varietat de marques i exposicions rotllo la de Maternis que hi ha al Baricentro?
Si pot ser a la província de Girona millor
Merci i Bones Festes!!!
Em podeu recomanar grans botigues o magatzems amb articles per nadons, on tinguin força varietat de marques i exposicions rotllo la de Maternis que hi ha al Baricentro?
Si pot ser a la província de Girona millor

Merci i Bones Festes!!!

Re: Botigues articles nadons
Hola, a la provincia de Girona crec que no hi ha res comparable. A on tenen més exposat és a:
- El Cuc a travessia de la Creu de Girona
- Mimus al C. Joan Maragall també de Girona
- i elcorteingles també tenien però amb la remodelació que han fet fa uns mesos no sé com està ara.
Bones festes
- El Cuc a travessia de la Creu de Girona
- Mimus al C. Joan Maragall també de Girona
- i elcorteingles també tenien però amb la remodelació que han fet fa uns mesos no sé com està ara.
Bones festes
Empordanesa89 ha escrit:Bon dia!
Si pot ser a la província de Girona millor![]()
Merci i Bones Festes!!!

- FlorsIVioles
- Entrades: 4
- Membre des de: dv. oct. 27, 2023 4:20 am
Alguna recomanació d'una botiga online que no sigui l'Amazon?
Hola, jo crec que totes les botigues fisiques ténen pagina www per a poder comprar i segurament és el més recomenable per que pogueu veure les coses que poseu a la llista i si teniu familia fora puguin comprar on line. Nosaltres vam fer la llista a *** Kids que és al Poblenou a Barcelona, si contactes amb ells segur que et fan un forat i t'ajuden amb la llista, nosaltres ens vam decidir per ells per que estan especialitzats en cadiretes a contramarxa i per a nosaltres era important.
- FlorsIVioles
- Entrades: 4
- Membre des de: dv. oct. 27, 2023 4:20 am
Gracies! Està ben pensat, així pots veure les coses en persona
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |