LES SUPERPANXOLINES!!!
Re: LES SUPERPANXOLINES!!!
Bon dia panxulines! Monioski es ben xula la tva panxa! Mes tard entro i poso la meva k ja tic d 17 setmanetes casi!
No hi han mes fotos d panxulines!!!????
Vinga aketes panxulines! És d la setmana passada!ara esta mes sortidota! Ja penjare la foto!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
La nostre patufa ja ha nascut (26/12) però fins ara no he arribat als 100 missatges.
Us poso la panxa a la setmana 39, vem voler fer una foto "especial festes"

Us poso la panxa a la setmana 39, vem voler fer una foto "especial festes"

Enhorabona Bichoide !!!!!!
de sempre he entrat en aquest post per mirar les panxus m'encanten poso la meva i el seu creixement ara estic de 30 setmanes

de sempre he entrat en aquest post per mirar les panxus m'encanten poso la meva i el seu creixement ara estic de 30 setmanes

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Bona nit superpanxolines!kina idea mes bona aketa d la panxulina d nadal! I aketa composicio d com creix molt xula! Col.laboro amb la meva d 17 setmanes k me fet avui!
Buenu ua deixo la meva fotito de la semana 21!!!! Jejejeje espero k hagiu tingut un bon dia de reis!!!!
- _Granoteta_
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dc. feb. 13, 2013 3:00 pm
Ei!
Jo també vuic penjar una foteta de la meua panxorraaaa jajaja!
Però no ho entenc, per què m'apareix aquest missatge als posts que escriviu???:
Qui m'ha de donar els permissos?
SOS!
Jo també vuic penjar una foteta de la meua panxorraaaa jajaja!
Però no ho entenc, per què m'apareix aquest missatge als posts que escriviu???:
Qui m'ha de donar els permissos?
SOS!
_Granoteta_ jo tampoc les puc veure. Fins que no tinguem 100 entrades (100 missatges escrits) crec k no les podrem ni contemplar ni pujar la nostre... Així que ja saps... A escriure! El que passa és que uff... 100 missatges... son una barbaritat! 

- superpeach
- :: granota

- Entrades: 205
- Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am
Crec que són 100 missatges i un any d'antiguitat:S:S:S jo ja no podré posar la meva panxulina per llavors jejejeje 

- superpeach

Perdó, ho he estat mirant i són 100 missatges i un mes d'antiguitat :) ànims _Granoteta_ i Irlanda la espera segur que valdrà la pena jejejeje
- _Granoteta_
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dc. feb. 13, 2013 3:00 pm
Ok moltes gràcies per la resposta!!!
Aleshores m'hauré de posar les piles i a escriure tots els dies!
Açò del fòrum enganxa segur, perquè moltes panxolines vec jo per ací amb foto...jejeje
Aleshores m'hauré de posar les piles i a escriure tots els dies!
Açò del fòrum enganxa segur, perquè moltes panxolines vec jo per ací amb foto...jejeje

jaja gràcies! Que 100 es diuen ràpid, però déunhidó!! Que també tinc ganes de poder entrar al mercadillo, a part de poder veure les fotos!
Mica en mica... S'omple la pica!
Mica en mica... S'omple la pica!

quins records.... jo vaig penjar aqui les fotos de lultim embaras!!! a veure si aquest tambe les penjo :)
- superpeach

Miriameta em donaré pressa en fer els 100 missatges per a poder veure la teva super panxulina :) tot t'anirà superbé i en no res estaràs lluint de panxulina! un petonàs!
Bon dia!!!
M' encanten totes les panxus!! Crec que ja puc tornar a participar..panxu d'avui 10+5!
Xitos
M' encanten totes les panxus!! Crec que ja puc tornar a participar..panxu d'avui 10+5!
Xitos
Sindria quina superpanxulina mes maca!!!
Ànims Suri ja ho tens aixo!! nome te'n queden 25 missatges, aixo no es res!! Jo ara poso la meva de la setmana passada!
Ànims Suri ja ho tens aixo!! nome te'n queden 25 missatges, aixo no es res!! Jo ara poso la meva de la setmana passada!
Aqui la teniu!
Ostres louly quina ilu veure aquesta panxona!
m'enrecordo molt de tu i el teu mètode! Al final una mica més tard al 6è cicle tb la vam encertat i ara estic de 14 setmanes i mitja. Tu ja saps què esperes?
una abraçada d'una altra ex-cercadora!
m'enrecordo molt de tu i el teu mètode! Al final una mica més tard al 6è cicle tb la vam encertat i ara estic de 14 setmanes i mitja. Tu ja saps què esperes?
una abraçada d'una altra ex-cercadora!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |