Mama 43 anys.

Salut, dubtes i preparatius.
aliganiu
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

Re: Mama 43 anys.

EntradaAutor: aliganiu » dg. març 08, 2015 6:18 am

Araeshora, et queda ben poquet, oi? Com ho portes?
estrellicas
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 09, 2015 10:26 am

EntradaAutor: estrellicas » dl. març 09, 2015 10:53 am

Hola a tothom!!! Us acabo de descobrir per casualitat i no sabeu quina alegria tan gran ha estat trobar-vos. Jo en tinc 44 anys, el pare 47 i estem de 27+2. Ah! i serem pares per primera vegada... Per circumstàncies de la vida no vam decidir ser pares fins a l'estiu passat. No vam explicar el nostre desig a ningú, ja que ens feia un pèl de vergonya i pensàvem que no seria fàcil. Vam tenir la sort que al segon mes que ho vam intentar, la cosa va quallar i ja us podeu imaginar la sorpresa, doncs no teníem gaires esperances, per la nostra edat. Tot el nostre entorn es va sorprendre molt amb la notícia, ja que ningú s'ho esperava, però de veritat que ningú ha fet cap comentari negatiu respecte a la nostra edat. Estem contentíssims i amb moltes ganes de conèixer a la nostra petita Gal·la. De moment l'embaràs està anant perfecte, i jo em trobo genial. L'única cosa és que, per la meva edat –suposo que a la resta us passa igual– les visites mèdiques són més freqüents. A mi em porten a Sant Joan de Déu (Esplugues) i em fan anar cada 2 o 3 setmanes.
Crec que he llegit tot el fil i no sé si al final heu creat aquest grup de mamàs 40's que comentàveu, però si existeix compteu amb mi. Ser mare a aquesta edat és fantàstic, penseu que som molt més madures i ja sabem el que volem. Felicitats a totes!!!
aliganiu

EntradaAutor: aliganiu » dt. març 10, 2015 7:56 pm

Hola Estrellicas i benvinguda! Jo encantada de que estiguis per aquí i llegir la teva història, un embarras natural per primer cop a partir dels 40 és el que em confirma que la naturalesa ens diu "sí que es pot" i "no és tard" per ser mare a apuesta edat ... Jo he hagut de recórrer a la RA però perquè no podia esperar mes, no podia arriscar-me més a no ser mare. De fet, i quan tinc "bajons" i por per l'edaf intento recordar que segueixo tenint una funció ovàrica normal (segons les analítiques, clar).

Ja ens aniràs explicant com va tot!
araeshora
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dg. ago. 17, 2014 9:58 am

EntradaAutor: araeshora » dv. març 13, 2015 3:38 pm

Moltes felicitats Estrellica pel teu embaràs, jo seré mare, si tot va bé en els pròxims dies i em falta 1 mes pels 44. Si que m'han fet algun comentari de la nostra edat, els dos tenim la mateixa, però la vida és així ens ha donat ara l'oportunitat i ara l'aprofitem.... i mira ja estic de 40+4. Pel què fa l'embaràs jo l'he tingut fantàstic, sensa gaires símptomes negatius i m'he trobat fantàsticament fins ara, o sigui que ja només em queda el part...

Com anem Aliganiu? tu ja has d'estar força endavant, no? aviat tindràs els teus bessonets que et faran una marevellosa mare quarentona... Una abraçada a totes,
aliganiu

EntradaAutor: aliganiu » dt. març 17, 2015 11:36 am

Araeshora, merci per preguntar .... potser ja no em pots respondre perquè la teva nena estarà en vies de néixer? o potser ja ha nascut?

Jo he anat a visita avui, estic a la setmana 36, estan les dos petits de natges així que anem a cesarea segur, que em programen per la setmana que ve ... tic tac tic tac ....
Catilina
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

EntradaAutor: Catilina » dt. març 17, 2015 7:32 pm

Hola a totes!

Benvinguda al club de supermamas estrellica! Quina sort q has tingut, embaràs natural i tan ràpid, uauuu! Felicitats!
Aliganiu, quinsss nervisss, no? ja dorms? jo no podria. A mi també em van dir q probablement no em deixarien passar de la setmana 37, o sigui q ja ho tens a tocar...Anims!! <:-<
I a tu q et diuen, Araeshora? no deixaran passar gaire més, no?
Una abraçada x totes!
Imatge
aliganiu

EntradaAutor: aliganiu » dc. març 18, 2015 3:04 am

Catilina, per demostrar-te si dormo t'escric a les 4 de la matinada, jeje. Tu de quan estas?

Tinc de tot, nervis, pors, moltes ganes que sigui la setmana que ve .... Super limitada fisicament, agraeixo molt que tinc ajuda externa.
Catilina

EntradaAutor: Catilina » dc. març 18, 2015 6:32 pm

Aliganiu, estas feta una bona juerguista :love: !! Jo, 29+1, encara queda una mica. En quant tinguis data ens ho dius, aixxxs...Un petonàs!!
Imatge
araeshora

EntradaAutor: araeshora » dj. març 19, 2015 9:12 pm

Hola,

Sóc molt feliç de dir-vos que ara si que sóc una mare de 43 anys, l'Àngels va néixer el dilluns a les 15:13 de la tarda; va pesar 3.384gr i medir 50.4cm. Estic cansada, tova però molt feliç de tenir-la aquí al meu cosat mentres escric això. Un petó molt fort a totes.
Irúa
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

EntradaAutor: Irúa » dj. març 19, 2015 9:55 pm

Moltes felicitats, araeshora, i ara a recuperar-te tot el que puguis.
aliganiu

EntradaAutor: aliganiu » dv. març 20, 2015 1:47 am

Araeshora, mooooltes felicitats!!! Quina alegria que totes dues estigueu bé.
Delfina
:: tigre
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: Delfina » dl. març 23, 2015 1:15 pm

Hola boniques!!

Araeshoraaaa!!!! moltes felicitats guapa!! enhorabona!! Ja tenim una quarentona feliç amb la seva recent maternitat al grup!! Yupiii! >.-<: >.-<: >.-<: . M’alegro molt que tot hagi anat bé i sentir que estàs feliç. Enhorabona de nou. A gaudir de l’Àngels a tope i a deixar que ella gaudeixi de tu. Felicitats i endavant!! Araeshora!! :ok:

Estrellicas, benvinguda i enhorabona per l’embaràs :miko: . M’ha agradat molt la teva història, és molt autèntica i serena. M’alegro que tot estigui anat rodat i que en breu la teva maternitat sigui una dolça realitat. Jo ara en tinc 43, però si tot va bé seré mare al poc de fer els 44. aiiis que això s’acosta :content:

Petons per totes, reines! :-()-)
Imatge

Imatge
estrellicas

EntradaAutor: estrellicas » dt. març 24, 2015 11:20 pm

Enhorabona Araeshora!!! Què bé tot hagi anat bé. Ja tens a la teva petita al costat. Quines ganes...
aliganiu

EntradaAutor: aliganiu » dt. març 31, 2015 10:29 am

Hola noies

Només volia dir-vos que fa just setmana passada van néixer els meus dos petits. Que estan molt bé. Jo m'estic recuperant molt bé de la cesárea, i no trobo que físicament m'hagi passat gran factura. Dormo a estones lògicament i vaig cansada, però la veritat és que em miro al mirall i em veig millor ... no sé, la paranoia de l'edat crec que se m'ha passat quasi del tot!

ah ... i sóc feliç!
araeshora

EntradaAutor: araeshora » dt. març 31, 2015 10:51 am

MOLTES FELICITATS Aliganiu :-()-) :-()-) :-()-) Estic molt contenta que tot hagi anat bé i que per fi tinguis els teus fills amb tu, i ells t'hagin ajudat a esbair les pors i dubtes. Una abraçada molt forta
Catilina

EntradaAutor: Catilina » dl. abr. 06, 2015 4:40 pm

araeshora ha escrit:Hola,

Sóc molt feliç de dir-vos que ara si que sóc una mare de 43 anys, l'Àngels va néixer el dilluns a les 15:13 de la tarda; va pesar 3.384gr i medir 50.4cm. Estic cansada, tova però molt feliç de tenir-la aquí al meu cosat mentres escric això. Un petó molt fort a totes.

Vaig amb molt de retard, però moltes felicitats :cnena: i una abraçada molt gran! :b-)))
Imatge
Catilina

EntradaAutor: Catilina » dl. abr. 06, 2015 4:55 pm

aliganiu ha escrit:Hola noies

Només volia dir-vos que fa just setmana passada van néixer els meus dos petits. Que estan molt bé. Jo m'estic recuperant molt bé de la cesárea, i no trobo que físicament m'hagi passat gran factura. Dormo a estones lògicament i vaig cansada, però la veritat és que em miro al mirall i em veig millor ... no sé, la paranoia de l'edat crec que se m'ha passat quasi del tot!

ah ... i sóc feliç!

Q bé aliganiu! Moltes felicitats! :-()-) Quan he llegit "i soc feliç" m´has fet emocionar!! un petonàs per tu i pels teus petits, campiona. >.-<:
estrellicas

EntradaAutor: estrellicas » dc. abr. 08, 2015 12:44 pm

Moltes felicitats Aliganiu!!!
aliganiu

EntradaAutor: aliganiu » dc. abr. 08, 2015 3:16 pm

Gràcies noies!

I volaste com aneu? Catilina, a tu et falta poc, oi? Com portes l'embaràs a aquestes alçades? És dur eh ... :-o00m :content:
Delfina
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: Delfina » dc. abr. 08, 2015 6:16 pm

Vaig molt tard!! Aliganiuuuu, moltes felicitats bonica!!! :miko: :miko: :miko: . me'n alegro molt que hagi anat tot bé i....de que estiguis ben feliç i contenta. :content: . Enhorabona!! :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::