Cotxets

Salut, dubtes i preparatius.
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Cotxets

EntradaAutor: sivi » dt. set. 14, 2010 11:59 am

Hola Nidiagi, jo si que se on es perqué hi estat un parell de cops.
L'adressa es: c/ secretari moret nº10 de Sant Joan les fonts. el telefon 972292154.
Si mal no recordo el trencant està al costat de la concesionaria de cotxes de'n Roca, es una nau industrial de color marró clar al final d'aquest carrer i el lloc es diu ROS-FER. Està bastant aprop del camp de futbol del Sant Joan.
Imatge

Imatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. set. 14, 2010 12:15 pm

Magic ha escrit:jo crec q t'assesoraran molt be en les botigues de puericultura (q venguin cotxets clar!)...
visita'n un parell o tres i explica el que necessites i com diu la ruti, l'ús que en faràs i alla t'orientaran la mar de be!
a mi m'agrada molt el bugaboo bee, pq nosaltres vivim en un pis sense ascensor i aquest es un cotxe petit i lleuger, i el podrem pujar cada dia "mes facilment".

Hola
jo no sé quan pesen els altres cotxets perquè no els he hagut d'aixecar mai, però nosaltres tenim un Bugaboo bee i deu ni do el que pesa, eh? A més trobo que plegat fa de mal agafar... no sé, prova-ho bé.
Nosaltres ens el vam comprar perquè el nostre ascensor és molt petit i l'hem de plegar per pujar a casa i només ens faltava treure el cuco, pelgar l'estructura... A part, és fàcil de conduir i en general n'estem contents, però si l'has de pujar gaires pisos no sé jo... (i amb el nen a braços!! :-:) )
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
NidiaGi
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

EntradaAutor: NidiaGi » dt. set. 14, 2010 6:47 pm

Moltes gràcies per posar l'adreça, ja m'ho he guardat a la carpeta de coses a fer i on anar ...
>.-<: >.-<:
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
eolya
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: eolya » dv. set. 17, 2010 12:19 pm

Hola a totes!
Ara jo també m'he posat amb el tema de cotxets.. uhh ?-)
En unes pagines d'internet he trobat els cotxets d'una marca alemanya I'CCO. M'encanta el seu model que es diu Pacific. Primer vaig veure I'cco Targo i em va agradar força però aquell Pacific que és d'aquest any. És només una peça que es converteix de cuco a silla, ho trobo fantastic! Algú ha vist per aquí els cotxets d'aquesta marca?
Us poso les pagines on el vaig trobar.
Aquí hi ha una presentació del cotxet
http://www.youtube.com/watch?v=yKJiPeUyj1Q
http://www.youtube.com/watch?v=rbFJaAtX7AA
i aquí unes pagines alemanyes on el venen, també hi ha pagines americanes i angleses peró no he trobat res a espanya :-(
http://www.mytoys.de/icoo-Kombi-Kinderw ... 03/2022554
http://www.baby-walz.de/index.php?a833& ... sch=746610
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Magic
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

EntradaAutor: Magic » dg. set. 19, 2010 11:50 am

ostres eolya!
que xulo no?!
es veu mol molt practic i tot en una sola peça!
lo del cuco-cadireta, un gran invent!!!!!!
i el preu, està genial!!!
Imatge
Magic
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

EntradaAutor: Magic » dg. set. 19, 2010 12:25 pm

seid, la verdad es que pasar directamente al maclaren es una muy buena opcio. si al cabo de unos meses muchas madres se pasan a ese cochecito, esta genial poder adaptarlo al recien nacido!
a nosotros nos gusta mucho em bugaboo bee, que es ligero y se plieg aen una sola pieza! y viviendo en una finca sin ascensor, se agradecerá! jejeje!
esperaremos a la quincena del bebe del corte ingles para empezar a mirar en serio y comparar precios entre tiendas, aunque el bugaboo creo que tiene precios standar en todas las tiendas...!
Imatge
eolya
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: eolya » dg. set. 19, 2010 12:54 pm

A mi també m'agradaria tenir un cotxet com aquest maclaren si el pots usar desde el neixement - FANTASTIC! Però nosaltres mirem només els cotxets amb rodes grans, he sentit molt comentaris de unes mamis dels nostre poble que amb aquestes rodes petites patien molt passejant per la vorera i baixant -pujant en alguns llocs.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
emanens
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dg. set. 19, 2010 5:15 pm

nosaltres ens trobem amb el problema que tenim un casualplay (antic) que no encaixa amb la peça isofix pel cotxe, i per tant pel cotxe tenim un maxicosi. Pero aixo significa que cada cop haurem de agafar la nena i posar-la de un lloc a l'altre, i ens fa por que es desperti molt. A vosaltres us passa? o a totes se us acopla el maxicosi del cotxet al cotxe i no heu de canviar de lloc el bebe?
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
sivi

EntradaAutor: sivi » dg. set. 19, 2010 8:09 pm

Hola a tohom, nosaltres al final hem encarregat el matrix cross reverse de la jané.
Laura, nosaltres també ens varem mirar el casualplay, però al final el varem descartar per que al plegar-lo queda quadrat i ocupava molt de maleter, a mes a la guarderia on ha d'anar la nena no els volen plegats quadrat per que ocupen massa espai i com que no volem agafar la cadireta de passeig per mes endavant per que no ens agraden, varem acavar amb el jané, ja que plegat ocupa poc i es mes o menys igual de lleuger.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
ruti
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: ruti » dl. set. 20, 2010 10:28 am

aiiinnnssss, m'encanta el jané cross matrix i més en aquest color! nosaltres estem entre aquest o el model solo, ens fa dubtar el pes, el cross son ben bé 2 kg més i jo l'he de carregar molt al cotxe perquè visc en urbanització...
Imatge
sivi

EntradaAutor: sivi » dl. set. 20, 2010 10:31 am

Ruti, jo també visc en una urbanització i sempre vaig molt en cotxe.
També hem vaig mirar el Solo, però les rodes no son tant grans com el cros (anem molt a caminar i com mes grans millor) i l'estructura la he vist mes reforçada.
Despres de carregar nens, trastos i compres ja no ve de dos kilos mes o menys.
Imatge

Imatge
cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. set. 20, 2010 11:05 am

Hola guapes!! passo a donar-vos la meva opinió, nosaltres tenim el Bugaboo Cameleon i és una meravella, sí que és una miqueta més car però el nostre nen té 23 mesos i encara l'utilitzem, no ens ha fet falta el típic McLaren als 5 mesos perquè és molt cómode pel nen i fàcil de montar i portar per nosaltres, ara ens estem plantejant d'anar a pel germanet i el què farem (si ens quedem) serà comprar la capota i fundes de la cadireta en un altre color i sera com si estrenèssim cotxet nou. Si esteu indecisses us recomano que el tingueu en compte, de veritat que s'amportitza un munt i el més important és moooolt cómode pel nen, el cuco molt ample, el Marc i va anar fins als 6 mesos i la cadireta es reclina totalment aixecant els peus quan dorm, en fi, que n'estem contentíssims, a part el servei tècnic un 10, sen's va trencar una peça del manillar (per mal ús per part nostra) i ens la van reposar sencera i sense cost :ok:
Espero que us serveixi la meva experiència
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ruti
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: ruti » dl. set. 20, 2010 12:34 pm

ai Sivi, que em convenceras,je,je...
Imatge
emanens
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dl. set. 20, 2010 1:23 pm

a les que tambe us trobeu com jo que cada cop heu de agafar el bebe del cotxet i despertar-lo per posar-lo al maxicosi del cotxe que tal? es desperten? em sera un impediment?
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Txem
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 6:34 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Contacta:

EntradaAutor: Txem » dl. set. 20, 2010 9:33 pm

sivi ha escrit:Hola a tohom, nosaltres al final hem encarregat el matrix cross reverse de la jané.
Laura, nosaltres també ens varem mirar el casualplay, però al final el varem descartar per que al plegar-lo queda quadrat i ocupava molt de maleter, a mes a la guarderia on ha d'anar la nena no els volen plegats quadrat per que ocupen massa espai i com que no volem agafar la cadireta de passeig per mes endavant per que no ens agraden, varem acavar amb el jané, ja que plegat ocupa poc i es mes o menys igual de lleuger.

Aquest es com el que hem encarregat nosaltres, jo volia aquest mateix però finalment hem agafat un que porta un conillet però que ens va encantar.

Es aquest però hem agafat la cadireta i el cuco pel cotxe.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
sivi

EntradaAutor: sivi » dt. set. 21, 2010 10:32 am

Laura he estat mirant el cotxets que dius i jo hem quedaria el Jané, aquest també ens el varem mirar, però el varem descartar perque es tres peçes i el que nosaltres agafem es dos peçes (el cuco es transforma en maxi-cosi) m'agrada perque es robust i te les rodes de radera grans, que en el cas d'anar per terrenys no esfaltats van molt bé. Tinc una amiga que el te i li va força bé (el nen te tres mesos)el de la chicco no et puc dir gran cosa ja que no conec ningú que el fagi servir.
Si vols posa informació + el nom del cotxet al google i mira't els forums que en parlin, a vegades descobreixes coses de la gent que els fa servir que a las revistes no t'expliquen.
Imatge

Imatge
mamicris
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 2:10 pm

EntradaAutor: mamicris » dt. set. 21, 2010 1:46 pm

esta genial el icoo pacific... si encuentras un lugar donde lo vendan en barcelona o asi avisame porfa!
sivi

EntradaAutor: sivi » dj. set. 23, 2010 9:48 am

Laura al final acabaras al club del Jané, entre els consells que et donena la botiga i el que et diuen les companyes...ja et deia jo que la Jané es bona casa, i te uns colors mes "xulus". Ja veuras que acabaràs fent bona compra.
Imatge

Imatge
sivi

EntradaAutor: sivi » dj. set. 23, 2010 10:33 am

Laura, també pots anar a Sant joan les fonts que hi ha una botiga oulet que es on l'he comprat jo.
El matrix cros reverse m'ha sortit per 575 euros amb bossa i capota de pluja inclosa. I de colors en tenen diversos, si no te l'encarreguen pel mateix preu. Si t'interessa diga-m'ho i et dirè on es concretament, obren dissabte a la tarda si vols.
Imatge

Imatge
Duneta
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dj. set. 23, 2010 10:53 am

Nosaltres hem triat el Jané rider matrix, en color vermell
Imatge