Vacuna Rh negatiu (setmana 28)

Salut, dubtes i preparatius.
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Vacuna Rh negatiu (setmana 28)

EntradaAutor: maria85 » dj. maig 22, 2014 3:47 pm

Hola noies,

Jo soc Rh- (i el pare Rh+) així que sí em toca posar la vacuna Anti-D. En un embaraç anterior ja me la van posar a la setmana 28 al meu CAP. Si no recordo malament em van fer una recepta per a que comprés la injecció a la farmàcia i ells em van dona cita per anar a posar-la. I unes hores després del part també me la van haver de posar, aquesta no la vaig haver d'anara buscar, me la van posar allà mateix. (Matitzar que la cosa no va acabar bé, la nena va neixer morta. Però no té res a veure amb això de rh-, jo pateixo un SAF). Actualment estic amb tracticament per evitar una altre perdua. Però en fi... que m'hen vaig del tema. El que vull dir és que avui he tingut visita i ja m'han dit que a la setmana 28 em posaran novament la vacuna anti-D que li diuen des de la seguretat social. Per ara no m'han dit res de si l'haig de comprar jo o no. A veure aquesta vegada...
ximhy
:: pantera
:: pantera
Entrades: 818
Membre des de: dl. juny 21, 2010 1:23 pm

EntradaAutor: ximhy » dj. maig 22, 2014 10:34 pm

Inda el meu home tambe es rh- i per molt que els hi vaig dir em van dir que per protocol me l'havien de posar... paraules literals "jo no se qui es el pare"...
En fi, per no barallar-me amb mig CAP me la vaig posar però es cert q no hagués calgut... la nena sera 0- com nosaltres i com el seu germà!
Imatge
Imatge
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: Navi » dl. maig 26, 2014 11:19 am

Bon dia!

Quan vaig escriure el fil ho veia molt lluny però avui ja m'han vacunat.

No m'han posat cap problema. He anat a recollir els resultats de l'analítica i l'o'sullivan, m'han fet la recepta i m'han dit que l'anés a comprar i tornés que me la posarien. En un moment ha estat :ok:
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::