Noms de NENA
Re: Noms de NENA
Bones a totes!!!
Dons si que es complicat això de triar els noms... nosaltres encara no sabem que será, ara estic de 16+4 i divendres que bé tinc una eco morfològica (eco-cardio) que només fan a mares diabètiques (ho sóc desde els 12 anys) per mirar que no hi hagi malformacions al cor del petit/a i espero que tot estigui perfecte i que hem puguin dir que és.
A mi m'agrada molt per nena Xènia, però al meu xicot no així que hem trobat un que ens agrada a tots dos i si es nena es dirá Abril i si és nen Marc.
Tots els noms que he llegit per aquí són molt macus... però mira que es complicat això de triar noms...
Petons i bon cap de setmana.
Dons si que es complicat això de triar els noms... nosaltres encara no sabem que será, ara estic de 16+4 i divendres que bé tinc una eco morfològica (eco-cardio) que només fan a mares diabètiques (ho sóc desde els 12 anys) per mirar que no hi hagi malformacions al cor del petit/a i espero que tot estigui perfecte i que hem puguin dir que és.
A mi m'agrada molt per nena Xènia, però al meu xicot no així que hem trobat un que ens agrada a tots dos i si es nena es dirá Abril i si és nen Marc.
Tots els noms que he llegit per aquí són molt macus... però mira que es complicat això de triar noms...
Petons i bon cap de setmana.
Hola noies,
Fa dies vaig entrar per dir com es dirà la nostra peke, però avui us vull dir un nom que no havia sentit mai i el vaig trobar molt maco NAHIA, tenim uns amics que esperen una Nahia per finals d'any i el vaig trobar original, poc sentit ( de fet jo no l'havia sentit mai),i curtet .
Així us dono una altra idea.
Que vagi bé la recerca de noms, sembla una cosa sencilla però és molt complicat
Fa dies vaig entrar per dir com es dirà la nostra peke, però avui us vull dir un nom que no havia sentit mai i el vaig trobar molt maco NAHIA, tenim uns amics que esperen una Nahia per finals d'any i el vaig trobar original, poc sentit ( de fet jo no l'havia sentit mai),i curtet .
Així us dono una altra idea.
Que vagi bé la recerca de noms, sembla una cosa sencilla però és molt complicat

- cocinerilla
- :: puça

- Entrades: 20
- Membre des de: dc. jul. 13, 2011 12:53 pm
No fins el dia 18 no se si sera nen o nena, pero si es nena a mi m'agrada molt Noa, encara que el meu home no esta molt segur.
nosaltres tampoc sabem encara si serà
o
, però si és nena a mi m'agradaria Bruna o Sara i al meu marit Paola, així que ja ho veurem!
o
, però si és nena a mi m'agradaria Bruna o Sara i al meu marit Paola, així que ja ho veurem!Re: Noms de NENA
Bones noies,
Donç divendres per fi ens van dir que esperem una NENA!!! Aix quina ilusió més gran!!!!!!!!!!! És el presentiment que jo he tingut en tot el que porto embarassada, encara que sempre havia dit que volia un NEN!!!!!!
És dirá ABRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estem encantats i molt contents!!!!!!!!
Avui en dia hi ha noms molt i molt macos... que no són gens típics, totes les vostres eleccions m'agrades, hem sembla que no n'hi ha cap que hem desagradi.
Petons.
Donç divendres per fi ens van dir que esperem una NENA!!! Aix quina ilusió més gran!!!!!!!!!!! És el presentiment que jo he tingut en tot el que porto embarassada, encara que sempre havia dit que volia un NEN!!!!!!
És dirá ABRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estem encantats i molt contents!!!!!!!!
Avui en dia hi ha noms molt i molt macos... que no són gens típics, totes les vostres eleccions m'agrades, hem sembla que no n'hi ha cap que hem desagradi.
Petons.
ENHORABONAAAA Tweety.12!!!!
Jo estic de molt poc encara, de 6 setmanetes però si tot va bé els noms que m'encanten per ara
de
és - Ona i Isona
i de nen nomès tinc un però ja tindrem temps de seguir pensant i és Lluc
Jo estic de molt poc encara, de 6 setmanetes però si tot va bé els noms que m'encanten per ara
de
és - Ona i Isona i de nen nomès tinc un però ja tindrem temps de seguir pensant i és Lluc
nosaltes crec que ho tenim bastant clar: si és nena serà AINA!!!!! I si és nen JORDI!!!!!!
Doncs nosaltres ho tenim clar des del primer dia quasi de sortir junts...si fós un
seria Eduard i si fós una
seria Agnés!!
Tot serà que arribat el moment canviem d'idea!!
seria Eduard i si fós una
seria Agnés!!Tot serà que arribat el moment canviem d'idea!!
Hola!! Nosaltres encara no estem prenyis, i lo del nom, no teniem cap predilecte, vam parlar i en una tarde ens vam possar d'acord.. si es
Laia i si es
Pau
Laia i si es
PauRe: Noms de NENA
Després de moltes llistes... ja ens hem decidit i la germaneta del Roc es dirà Arlet. Hem descartat Arola perquè amb "A" és amb castellà i amb català seria Erola, i no m'agraden massa els noms que comencen per E. Al final ens hem decidit per Arlet ja que creiem que és un nom femení per una nena però alhora amb caràcter.
ROC ARLET
La meva nena es diu Abril , el trobo un nom molt maco i dolç tal qual es ella jeje
I el meu peque es diu Martí, patro dels guerrers i dona guerra no sé si serà pel nom però dona guerra jejje
I el meu peque es diu Martí, patro dels guerrers i dona guerra no sé si serà pel nom però dona guerra jejje
Jajajaj, el meu germà es diu Martí i t'asseguro que ha donat guerrra sempre, així que paciència!
La meva cosina acaba de tenir una Arlet!!! Veig que per aquí també n'hi ha alguna!
Pel que tinc entès els noms que estàn de moda són Ona, Martina i Aina! Buuufff, és que em costa molt decidir-me....m'agraden casi tots, jajajaja, hauria de tenir moltes nenes...però no, hauré de decidir clar!
La meva cosina acaba de tenir una Arlet!!! Veig que per aquí també n'hi ha alguna!
Pel que tinc entès els noms que estàn de moda són Ona, Martina i Aina! Buuufff, és que em costa molt decidir-me....m'agraden casi tots, jajajaja, hauria de tenir moltes nenes...però no, hauré de decidir clar!
Ostres!!!
quina pluja d'idees de noms!!!!Doncs el meu nen es diu Nil i la meva nena Gemma
quina pluja d'idees de noms!!!!Doncs el meu nen es diu Nil i la meva nena Gemma
Bones! estic embarassada i porto una nena... ens agraden molt els noms: Abril i Ares, en sabeu alguna cosa?quin us agrada més? gràcies!
A mi m'agrada més Abril! El trobo un nom molt bonic.
A mi m´agrada Arlet (el català del segle XVI, crec)
Jo encara no se si porto nen o nena, si és nen és dirà VICTOR com la meva parella i si és una nena és dirà JÚLIA, el vaig triar jo.
Doncs a mi m' encanten els nons que dieu Júlia i Abril de sempre, ara també Sofia, encara no se si tindrem un nen o una nena.
Salutacions
Salutacions
Hola!
Estem en ple procés de decidir nom per la nostra
...i tenim dubtes!!
Ens agrada molt Aran, a tots dos, però hi trobem una pega...a veure que us sembla (necessitem opinió!). De nen ens agrada molt Arnau, i tenim clarissim que si mai tenim un nen, li volem posar Arnau.
Llavors...si més endavant tinguessim un nen...sona bé Aran i Arnau? O sembla un "trabalenguas": Aran i Arnau...Arnau i Aran...són molt semblants, però ens encanten!
Què en penseu?
L'altra opció que tenim és Jana, també ens agrada, però ultimament està molt de moda, es posa molt...així que no sabem que fer. Aran ens agradea més, però tenim aquest petit dubte...
Gràcies!!
Estem en ple procés de decidir nom per la nostra
...i tenim dubtes!!Ens agrada molt Aran, a tots dos, però hi trobem una pega...a veure que us sembla (necessitem opinió!). De nen ens agrada molt Arnau, i tenim clarissim que si mai tenim un nen, li volem posar Arnau.
Llavors...si més endavant tinguessim un nen...sona bé Aran i Arnau? O sembla un "trabalenguas": Aran i Arnau...Arnau i Aran...són molt semblants, però ens encanten!
Què en penseu?
L'altra opció que tenim és Jana, també ens agrada, però ultimament està molt de moda, es posa molt...així que no sabem que fer. Aran ens agradea més, però tenim aquest petit dubte...
Gràcies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |