Mamis en Abril
-
..
-
VisitantVi
Hola noies!!! moltes felicitats a toteeeees!!!!!!!! sobretot les que ja teniu el nom triat!!!!!!!! Nosaltres encara estem dubtant.... Haviem dit que es diria Joel, però ara estem dubtant. Estem super indecisos, és que tribo que és molt difícil triar un nom, busquem el nom perfecte i no l'acabem de trobar. Us escric uns quans noms que em triat i podríeu votar a veure què us sembla. NECESSITEM AJUDA!!! :
Adrià
Joel
Isaac
Eloi
Jan
Joan
Carles
Ricard
Robert
Aram
Adrià
Joel
Isaac
Eloi
Jan
Joan
Carles
Ricard
Robert
Aram
Un altre tema!!!!!!!!!!!!!!
Heu començat a comprar habitacions???
Nosaltres tot just comencem a mirar coses, encara no em comprat res. Ara ens hem començat a posar les piles pq només tenim els dissabtes i ara m'han vingut unes ganes impressionants de mirar coses pel nostre petit
. Ens fa tanta il.lusió......Deu ser amor de mare no????
Nosaltre segurament comprarem una habitació que si m'hen surto us intentaré posar una foto. Es xulíssima, i la veritat és que no en trobem cap altre que ens agradi, és que tampoc hi ha gaires coses per triar la veritat....
Heu començat a comprar habitacions???
Nosaltres tot just comencem a mirar coses, encara no em comprat res. Ara ens hem començat a posar les piles pq només tenim els dissabtes i ara m'han vingut unes ganes impressionants de mirar coses pel nostre petit
. Ens fa tanta il.lusió......Deu ser amor de mare no????
Nosaltre segurament comprarem una habitació que si m'hen surto us intentaré posar una foto. Es xulíssima, i la veritat és que no en trobem cap altre que ens agradi, és que tampoc hi ha gaires coses per triar la veritat....
-
VisitantVi
Hola noies,
Recupero el post de les mamis d'abril per que fa molt que el tenim abandonat i ja es va acostant la nostra fpp.
Jo vaig anar al gine el divendres i m'ha dit que tinc que fer repòs durant un mes com a mínim per que tinc el cap molt avall i a mi que em semblava que la nena estava de través. Així que porto un parell de dies del sofà al llit i poca cosa més, quin aburriment. Tot sigui per l'Emma, que aguanti aquí dins. D'aquí un mes tinc que tornar-hi i em faràn la eco del 3er. trimestre i evaluen si el fetus pateig i ja no recordo que més.
Recupero el post de les mamis d'abril per que fa molt que el tenim abandonat i ja es va acostant la nostra fpp.
Jo vaig anar al gine el divendres i m'ha dit que tinc que fer repòs durant un mes com a mínim per que tinc el cap molt avall i a mi que em semblava que la nena estava de través. Així que porto un parell de dies del sofà al llit i poca cosa més, quin aburriment. Tot sigui per l'Emma, que aguanti aquí dins. D'aquí un mes tinc que tornar-hi i em faràn la eco del 3er. trimestre i evaluen si el fetus pateig i ja no recordo que més.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

D