Seguiment doble (ss + mútua)

Salut, dubtes i preparatius.
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

Re: Seguiment doble (ss + mútua)

EntradaAutor: lautoncar » dc. abr. 01, 2015 6:21 pm

Bona tarda!!.
Estic embarassada de 12 setmanes, en el primer embaràs només vaig fer seguiment pel privat i llevadadora a la ss. Després de tres aborts, he decidit portar aquest embaràs per les dues bandes i ara ja m'estic arrepentint..
Ahir vaig tenir la eco de les 12 setmanes a la ss i em va dir que el plec nucal era de 1.4 i que no havia vist l'os nasal però per la posició que estava, no em va posar el cor, com que ja va veure que bategava ja estava bé, em va dir que tenia baix risc de síndrome de down, però que si volia l'endemà mateix em podía fer una biopsia de corion, ja que en el meu cas estaría "permès". Avui he anat al gine privat, des del primer moment l'he estat veient, m'ha posat el cor i m'ha dit que sonava molt bé, es veía l'os nasal, també ha mirat que hi hagués un conducte que es veu que també es molt important, sobretot l'esquena, la mida semblant a la d'ahir però li ha medit el plec nucal i li ha sortit 2.1 mm, que segueix essent baix risc i no m'ha dit res de l'amnio ni molt menys biopsia de corion, més aviat l'he vist bastant en contra, diu que primer hem d'esperar al TS, però si segueix sortint baix risc ell no m'ho aconsellaria.
Aixis que ja veieu, el que creía que em donaría més seguretat, que era fer doble seguiment, m'està liant encara més!. a algú li ha passat que li hagin donat dos mides diferents?

Gràcies maques!!
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
rufeta
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. març 08, 2015 9:52 pm

EntradaAutor: rufeta » dc. abr. 08, 2015 1:18 pm

Hola lautoncar!

Doncs ja t'ho explicaré, ja saps que divendres tinc les ecos a les dues bandes, a veure què em diuen.
Jo tb he començat amb doble seguiment i la veritat crec que potser no cal duplicar proves, pel segon trimestre acabaré de decidir-ho.
ruru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dj. set. 17, 2009 9:08 pm

EntradaAutor: ruru » dt. nov. 10, 2015 9:53 am

Hola cuquis!!

Jo amb el primer embaraç, vaig fer Mutua+SS, i ara que torno a estar embarassada també ho volia fer però... ahir vaig anar a la llevadora que en va portar el primer i... en va fer fora de la consulta... en va dir que no vol saber res si vaig al gine de la mutua, molt fort!!!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::