Bugaboo si, però... quin?

Salut, dubtes i preparatius.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Bugaboo si, però... quin?

EntradaAutor: Rossinyola » dc. nov. 19, 2014 2:05 pm

Jo també m'he passat al Bugaboo Bee! Vaig escriure fa uns mesos en aquest fil per recomanar-lo tot i q no l'havia tingut, però el coneixia de primera ma, vaig dir q si pogués tornar enrrere me'l comprava d cap... Amb el naixement del meu segon fill hem provat diferents combinacions per portar-los alhora. Teniem clar que el carro de la nena no el voliem tornar a fer servir ja q és molt aparatós, i vam decidir adaptar la cadireta de segona edat, tipus maclaren, al petit amb un coixí adaptador. Ell s'hi estava força bé, però clar, jo no el veia. Així q ens hem comprat un Bee de segona ma, super bé de preu, i n'estem encantadíssims! Portem el petit al sac niu i la gran caminant (el patinet no li ha agradat massa) i quan ella es cansa, en un moment posem el sac a la cistella, fem la cadira més gran i la girem i el petit a la motxilla. És fantàstic pq ens dóna la versatilitat q necessitem, i és tan lleuger i fàcil d conduïr! Fins i tot el meu home diu q és la millor compra q hem fet :content: Cal dir q nosaltres pleguem i despleguem el cotxet gairebé cada dia per ficar-lo al maleter del cotxe, i en això tb hem al.lucinat pq és un moment plegar-lo. Ara bé, tema rodes, és urbanita 100%, per ciutat fantàstic però no crec q vagi bé als q visquin en zones de molta neu o molts camins d pedra. Tot i això, crec q fora d'això és un cotxet resistent: el nostre q és d segona mà ha passat per dos germans i està perfecte.
Pel q fa al nou cuco, no puc opinar pq no l'he vist en directe, però el sac niu m'encanta i el petit hi va tan a gust :love:
Imatge

Imatge

Imatge
nxe2015
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:47 pm
Ubicació: Valls

EntradaAutor: nxe2015 » dg. gen. 11, 2015 7:42 pm

Ens venem el bugaboo camaleon, per si esteu interessades!!!
viewtopic.php?f=58&t=45041&p=1753229#p1753229
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

Imatge

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
Bervic
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

EntradaAutor: Bervic » dl. gen. 12, 2015 11:35 am

Hola a totes!
aviam si em podeu ajudar a les que us heu comprat el bugaboo bee3. Acabem de començar el segon trimestre i ja sé que és molt d'hora però la meva parella i jo ja hem començat a mirar cotxets. Estem segurs d'agafar un bugaboo però dubtem entre el camaleón i el bee. A la botiga ens han dit que en el bee3 han canviat el teixit i la dependenta ens va dir que potser el nou teixit feia "boles", em vaig quedar una mica parada amb el comentari, ja que crec q la marca bugaboo si canvia será per millor i no posarà un teixit dolent però per això demano impressions de les que ja el teniu.
Gràcies!!!
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dl. feb. 09, 2015 12:37 pm

Ostres quin post més interessant!!!

Estic de 6 setmanes però com això dels cotxets és tot un món, hem començat a informar-nos per tenir una mica clar què quedar-nos.

La veritat és que al principi pensava en el Bugaboo camaleon, el té una amiga (ara ha tingut el segon fill) i la meva germana se'l va comprar de segona mà i super contentes! Però nosaltres tenim un cotxe petit (polo) i al maleter no ens hi cap, vam haver de portar el de la meva neboda, hem de desmontar una roda perquè hi càpiga. Així que vaig començar a mirar la opció del Bee.

Per tot el que expliqueu em quedo amb el Bee i ara crec que ja tinc clar que no comprarem el cuco. Tot i així, més endavant ja començarem a tafanejar-los a les botigues tot i que penso que el comprarem de segona mà :)

Per les que el teniu o us el voleu comprar, vaig veure un vídeo per youtube on la mare explicava que li havia posat unes gomes al sac-niu i l'engaxava a la cadireta, així no havia de passar el cinturó i el bebé anava lliure al sac però aquest ben fixat.
Us deixo el link.
https://www.youtube.com/watch?v=hG63F2x_p-c

Gràcies a totes per les vostres experiències!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Bervic
Entrades: 159
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

EntradaAutor: Bervic » dt. feb. 10, 2015 11:58 am

Naethda gràcies, m'encantarà que em vagis informant >.-<:
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dl. feb. 23, 2015 11:34 am

Naethda ha escrit:Hol Bervic, nosaltres tenim el Bee3 i de moment no em sembla que hagi de fer boles, trobo que és un teixit molt resistent i sofert. Fa poquet que el tenim per això, si vols ja t'aniré informant neujor:-)

Tinc un problema amb la bossa del cotxet; vem comprar una Skip Hop i per lligar-la al Bee fatal: si ho faig amb els dos arnesos petits a la que em descuido rellisquen del manillar acolxat i cauen cap abaix fins arribar al tope que regula l'alçaca del manillar. Només se m'ha ocorregut fer servir la corretja gran i donar-li una volta al manillar perque no caigui però clar, queda bastant lleig :s Algun consell? Merci!

Naethda, no entenc per què no et queda bé la bossa, jo tinc el bee i una Skip Hop i queda força bé...

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::