MAMIS MANRESA
MAMIS MANRESA
Hola!
no se si habra algun otro foro con chicas de Manresa que esten embarazadas, no lo he encontrado asi que paso a inagurarlo.
Ya estuve en el foro de guianupcial compartiendo los preparativos de la boda y ahora 1 año despues aqui estamos: embarazada de 2 mesecillos!
Espero poder compartir este embarazado con vosotras!
no se si habra algun otro foro con chicas de Manresa que esten embarazadas, no lo he encontrado asi que paso a inagurarlo.
Ya estuve en el foro de guianupcial compartiendo los preparativos de la boda y ahora 1 año despues aqui estamos: embarazada de 2 mesecillos!
Espero poder compartir este embarazado con vosotras!
Re: MAMIS MANRESA
hola cielo!!!!
Otra mami manresana mas!!!!
aix, yo espero pronto estar aqui contigo!!!! crucemo dedos!!!!
Otra mami manresana mas!!!!
aix, yo espero pronto estar aqui contigo!!!! crucemo dedos!!!!

Quina sort Faluga!!!!
Jo tinc tantes ganes de ser mami... a veure si us donem la noticia aviat! Aquest es el primer mes i ja m'he fet a la idea que no sera... aixi que paciència!!!
Jo tinc tantes ganes de ser mami... a veure si us donem la noticia aviat! Aquest es el primer mes i ja m'he fet a la idea que no sera... aixi que paciència!!!

Això ve quan menys t'ho penses!! Nosaltres vam tenir molta sort i després de la primera regla "natural" ja m'hi vaig quedar, però crec que era pq estavem ben tranquils pensant que tardariem molt pq el cos s'havia de regular, i mira!
Si, es veritat!!! hi ha molta gent que m'ha dit aixo... que com mes relaxats estiguem millor!
Aix, Marc es un nom molt maco!!!! on el tindras???
Aix, Marc es un nom molt maco!!!! on el tindras???
A la clínica Sant Josep, pq sóc mestra funcionaria i tinc una mútua, per tant, em toca allà. Però em va perfecte pq ho tinc just al carrer de darrera de casa. Aniré a parir caminant si tot va bé!
Hola noies!
Jo també soc de manresa!
Es el tercer embaraç i ha vingut per sorpresa així que Dym quan menys t'ho esperis ja veurás...
Pel que veig a manresa en som unes quantes, que guay!
Ja anirem parlant per aqui doncs.
Fins aviat.
Jo també soc de manresa!
Es el tercer embaraç i ha vingut per sorpresa així que Dym quan menys t'ho esperis ja veurás...
Pel que veig a manresa en som unes quantes, que guay!
Ja anirem parlant per aqui doncs.
Fins aviat.
Faluga, que be aixo de tindre la clinica a prop!!!!
A ma mare la van operar alla i vem quedar molts contents! el tracte va ser molt bo... ja fa anys que va passar, pero tot va anar molt bé!
Jo treballo a Santpedor, d'administrativa i tinc al Carreras de gine, i suposo que fare SS i privat...
Mamlaboni, eii!!! apa que aviat sereu una gran familia!!! quina sorpresa us devieu emportar eh??? a una amiga meva tambe li ha passat mes o menys el mateix... despres de la quarentena va quedar embarassada... el nen i la nena es porten 10 mesos... va ser xoc per ells pero ara estan ben contents!
A ma mare la van operar alla i vem quedar molts contents! el tracte va ser molt bo... ja fa anys que va passar, pero tot va anar molt bé!
Jo treballo a Santpedor, d'administrativa i tinc al Carreras de gine, i suposo que fare SS i privat...
Mamlaboni, eii!!! apa que aviat sereu una gran familia!!! quina sorpresa us devieu emportar eh??? a una amiga meva tambe li ha passat mes o menys el mateix... despres de la quarentena va quedar embarassada... el nen i la nena es porten 10 mesos... va ser xoc per ells pero ara estan ben contents!
La veritat és que al principi no sabia si riure o plorar. Em va costar una mica pair-ho perquè pensava que la LAura seria molt petita i encara em necesitaria molt, però be que la gent que te bessonada els atenen als dos igual de be i els pujen alhora així que veig canviar el xip i ara estic molt contenta. El meu home ho va veure be desde el primer moment així que això també em va ajudar. Ademés com es portaran tant poc ho prodré aprofitar tot sense haver-ho ni de guardar i només hauré de comprar un parell de cosetes que encara utilitzará la LAura com l'hamaqueta o la trona.
Nosaltres a la LAura la vam tenir a sant joan de deu i també vam quedar encantats. LA sala de dilatació era el mateix lloc on finalment pareixes ( no hi havia sala de parts propiament dita) era una habitació amb llum tènue, individual ( per tothom ho és ), amb una pilota d'aquelles blaves i grosses, banyera... i quan arrivaba el moment d'empenyer, treien unes perneres de sota el llit, baixaven un llum d'aquells de quirofan del sostre, desplegaven un cambiador pel bebe, una taula amb instrumental i en un plis plas muntaven una sala de parts.
L'atenció va ser molt bon, dels punts no me'n vaig ni enterar, els bolquers, gassetes, alcohol, etc... ens ho donaven allà. També ens van donar dues canastilles, una subscripció a una revista i un llibre pqué és per anar anotant l'evolució del bebe, etc...
El menjar que em portaven a mi també era molt bo i a mes a mes ( això ja és una questió de sort) vaig estar ingresada en una individual. O sigui que jo us ho recomano amb un 10.
Nosaltres a la LAura la vam tenir a sant joan de deu i també vam quedar encantats. LA sala de dilatació era el mateix lloc on finalment pareixes ( no hi havia sala de parts propiament dita) era una habitació amb llum tènue, individual ( per tothom ho és ), amb una pilota d'aquelles blaves i grosses, banyera... i quan arrivaba el moment d'empenyer, treien unes perneres de sota el llit, baixaven un llum d'aquells de quirofan del sostre, desplegaven un cambiador pel bebe, una taula amb instrumental i en un plis plas muntaven una sala de parts.
L'atenció va ser molt bon, dels punts no me'n vaig ni enterar, els bolquers, gassetes, alcohol, etc... ens ho donaven allà. També ens van donar dues canastilles, una subscripció a una revista i un llibre pqué és per anar anotant l'evolució del bebe, etc...
El menjar que em portaven a mi també era molt bo i a mes a mes ( això ja és una questió de sort) vaig estar ingresada en una individual. O sigui que jo us ho recomano amb un 10.

Hola!!!
Que be que us van tractar, no??????? me n'alegro moltissim!!!
La meva amiga tambe els ha tingut tots dos a Sant Joan de Deu i molt contents! aixi que suposo que jo tambe el tindre alla, ja que no tinc cap mutua...
Que be que us van tractar, no??????? me n'alegro moltissim!!!
La meva amiga tambe els ha tingut tots dos a Sant Joan de Deu i molt contents! aixi que suposo que jo tambe el tindre alla, ja que no tinc cap mutua...

Bon dia manresanes!!
Jo també sóc de Manresa, bé sóc de Santpedor però des de fa 2 anys que vaig canviar de Santpedorenca a Manresana!!
Jo el tindré per la SS a Sant Joan de Déu i de fet les amigues que l'han tingut allà han quedat contentes. Si el dia que em poso de part hi ha habitacions individuals lliures les pots demanar tot i que després m'han dit que t'ho fan pagar. Així que si podem la demanarem. Tot i que ahir vaig anar a la primera classe de pre-part i la llevadora ens va comentar que si no hi ha cesària i et trobes bé amb 24-48 hores ja et fan anar cap a casa.
Ens veiem!
Jo també sóc de Manresa, bé sóc de Santpedor però des de fa 2 anys que vaig canviar de Santpedorenca a Manresana!!
Jo el tindré per la SS a Sant Joan de Déu i de fet les amigues que l'han tingut allà han quedat contentes. Si el dia que em poso de part hi ha habitacions individuals lliures les pots demanar tot i que després m'han dit que t'ho fan pagar. Així que si podem la demanarem. Tot i que ahir vaig anar a la primera classe de pre-part i la llevadora ens va comentar que si no hi ha cesària i et trobes bé amb 24-48 hores ja et fan anar cap a casa.
Ens veiem!
Hola Kuka!!!
Doncs jo soc manresana pero santpedorenca d'adopcio.. treballo aqui!!! jajaja
No sabia que havies de pagar per la habitacio individual... pero mira no esta de menys saber.ho!!!
Que portes?????????? nen o nena???? per quan????
Doncs jo soc manresana pero santpedorenca d'adopcio.. treballo aqui!!! jajaja
No sabia que havies de pagar per la habitacio individual... pero mira no esta de menys saber.ho!!!
Que portes?????????? nen o nena???? per quan????
Dym, porto un nen, Arnau i la data prevista pel part és el 22 de gener. Encara em queda una mica!!! Però passa volant el temps!
Ohh!!! que guay!! En conec bastants d'Arnaus!!! es un nom que s'esta posant molt! I m'agradaaaaaaaaaaa!!!
Va reina, que aviat estarem al Nadal i quan menys t'ho esperis tindras al teu reietó amb tu!!!
Va reina, que aviat estarem al Nadal i quan menys t'ho esperis tindras al teu reietó amb tu!!!

Hola guapes, jo també soc de Manresa, però ja fa uns anys que visc a Sant Fruitós. A mi em toca com a la Faluga, a l'octubre, i també aniré a la Clínica.
En el meu cas, també em va passar el mateix, estava tant tranquila, pensant que trigaria en quedar-me embaraçada, que a la primera tu!. Va ser una sorpresa!
Buenos guapes, ens veiem
En el meu cas, també em va passar el mateix, estava tant tranquila, pensant que trigaria en quedar-me embaraçada, que a la primera tu!. Va ser una sorpresa!
Buenos guapes, ens veiem
[
Kuka ha escrit:Bon dia manresanes!!
Ens veiem!
Tens raó sí que et fan pagar l'habitació, però jo vaig tindre sort ja que soc infermera i conec a la supervisora de planta i no em van fer pagar res
de totes maneres és el que dius, si tot va bé un dia o dos i cap a casa.
Oh nena!!! tu tens "enxufe"... jejeje
Bueno, arrivat el moment triarem...
De moment el que tenim triat son els noms... que ja va costar, ja... jajaja
Nen: Ivan
Nena: Alba
us agraden????
Bueno, arrivat el moment triarem...
De moment el que tenim triat son els noms... que ja va costar, ja... jajaja
Nen: Ivan
Nena: Alba
us agraden????
Hola noies!!
no habia vist aquest post! jo soc de St.Vicenç pero bé...aprop de Manresa ejeje
Yo encara no estic embarassada, pero bueno, estamos en ello. Portem desde l'Agost, aixi que a veure si tenim sort aquest mes. Ja he fet 1 mes de regla natural i la setmana vinent em toca un altre cop, a veure si no baixa en 9 mesos jejeje.
Jo també tinc el Dc. Carreras i hi vaig per mútua, aixi que suposo que el dia que hem toqui parire a la Clinica St.Josep.
DYM... m'agrada molt el nom d'Alba!
no habia vist aquest post! jo soc de St.Vicenç pero bé...aprop de Manresa ejeje
Yo encara no estic embarassada, pero bueno, estamos en ello. Portem desde l'Agost, aixi que a veure si tenim sort aquest mes. Ja he fet 1 mes de regla natural i la setmana vinent em toca un altre cop, a veure si no baixa en 9 mesos jejeje.
Jo també tinc el Dc. Carreras i hi vaig per mútua, aixi que suposo que el dia que hem toqui parire a la Clinica St.Josep.
DYM... m'agrada molt el nom d'Alba!

Hola guapi!!!
T'agrada??? es un nom que em te robat el cor des de fa moltssssssssssssssssss anys!!!!
Sempre he dit que quen tingui una nena es dira Alba, el trobo tendre...
T'agrada??? es un nom que em te robat el cor des de fa moltssssssssssssssssss anys!!!!
Sempre he dit que quen tingui una nena es dira Alba, el trobo tendre...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |