Cotxets

Salut, dubtes i preparatius.
aim26
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 9:52 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: aim26 » ds. març 12, 2016 7:36 pm

Hola!
Moltes gràcies Aprenenta i Melibea pels comentaris! Finalment, ens vam decidir pel cruz pel tema d'espai al maleter. Provant-lo a la botiga ens semblava molt pràctic i manejable, també és veritat que el terra d'allà no és l'asfalt del carrer! Esperem que ens vagi bé...
Quan el tinguem i l'haguem fet anar ja posaré la meva opinió si a algú li interessa aquest model.
Avatar de l’usuari
Aprenenta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 2:49 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Aprenenta » dl. març 14, 2016 8:42 am

Hola,

Molt bé AIM26... ja diràs que tal! Perquè això que dius es ben cert, l'asfalt o caminets de sorra no son pas el mateix que el terra de la botiga, jiji... Que vagi molt bé!
Salut
09/12/15: Beta +
23/12/15: Eco. Et sentim el cor...ufff!!!
16/01/16: Eco (privat) estàs bé. Ja patia...
27/01/16: Eco 12 setm. Flipant! Fas 6,5 i et bellugues molt. Súper runner!
12/02/16: Eco "regal"... Ets taaan bonic/a. Avui dorms!
22/02/16: ETS UNA NENAAAA!!!
Avatar de l’usuari
StopFinning
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: StopFinning » dl. abr. 18, 2016 1:18 pm

Bones guapes!!

Alguna ens pot explicar la seva experiència amb el Jane Crosswalk 2016? Ens ha agradat molt i tenim pensat encomanar-lo.
No tenim problema d'espai al maleter i ens sembla la opció perfecta, a més no el trobem dels cars, ens surt per 660 crec recordar.

Salut i gràcies!!
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Avatar de l’usuari
Lis14
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:38 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Lis14 » dl. abr. 25, 2016 1:05 pm

StopFinning ha escrit:Bones guapes!!

Alguna ens pot explicar la seva experiència amb el Jane Crosswalk 2016? Ens ha agradat molt i tenim pensat encomanar-lo.
No tenim problema d'espai al maleter i ens sembla la opció perfecta, a més no el trobem dels cars, ens surt per 660 crec recordar.

Salut i gràcies!!



Hola a totes!
StopFinning, el Jane Crosswalk 2016 també és un ferm candidat per nosaltres, tot i que encara no ens hem acabat de decidir. En altres fòrums vaig llegir males experiències amb aquest cotxet (bàsicament perquè es bloquejaven les rodes de davant), però em sembla que era en versió 2015 i que en la versió 2016 això ho han millorat.
A veure si alguna ens pot donar la seva experiència, la veritat és que a nosaltres ens agrada molt! :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: Efèlide » dj. abr. 28, 2016 2:08 pm

Hola maques!

Sóc molt novata i primerenca... i molt ignorant amb tot el tema de cotxets! Us volia demanar consell. Busco un cotxet desde el naixement que pugui servir també quan el petit és més gran. He buscat i llegit i un dels que sembla que pot servir és el Bugaboo Bee3. Què en penseu? realment serveix com a cadireta de segona edat? O ja m'he de fer a la idea de que hauré de comprar-ne un altre si o si?

Moltes gràcies!!!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
Avatar de l’usuari
tallarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. març 10, 2014 8:37 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: tallarina » dj. abr. 28, 2016 3:11 pm

Hola aim26! Nosaltres tenim el Cruz (vam agafar el trio) i n'estem encantats! Ja portem 6 mesos i l'utilitzem moltíssim. Bàsicament vam triar el Cruz perquè el xassís era més estret i ens hi cabia al cotxe. De moment, no et puc dir cap pega, no n'hem trobat cap! I es condueix sol, amb una mà fins i tot!

Si ja te l'has comprat no cal que te'l vengui gaire, oi? Però sí que coincideixo en el que t'han dit: l'alçada a la que va el bebè és genial, es plega súper fàcil i la cistella de sota és enormeeee! Li estem fotent un trote que no vegis! La capota extensible també va de conya quan toca el sol...

Qualsevol dubte pregunta! També crec que s'està posant de moda, nosaltres el vam encarregar fa un any i no n'havia vist mai cap pel carrer (potser no m'hi fixava en aquella època, clar... :-D ) i ara en veig moltíssims!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: shyla » dj. abr. 28, 2016 3:32 pm

Efèlide ha escrit:Hola maques!

Sóc molt novata i primerenca... i molt ignorant amb tot el tema de cotxets! Us volia demanar consell. Busco un cotxet desde el naixement que pugui servir també quan el petit és més gran. He buscat i llegit i un dels que sembla que pot servir és el Bugaboo Bee3. Què en penseu? realment serveix com a cadireta de segona edat? O ja m'he de fer a la idea de que hauré de comprar-ne un altre si o si?

Moltes gràcies!!!

Jo tinc l'inglesina avio, molt lleuger, ocupa poc i fácil de plegar. No sempre es imprescindible cambiar. Per altra banda no l'he fet servir gens perqué he portejat sempre als nens.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Pruna82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:54 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Pruna82 » dj. abr. 28, 2016 4:16 pm

Bondia noies, nosaltres estem entre el bugaboo bee i el stokke scott, crec que algu tenia el mateix dubte, ho vas poder resoldre? Alguna que tingui stokke scoot, perqué no conec a ningu.
Gràcies
Avatar de l’usuari
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Sita7 » dj. abr. 28, 2016 5:04 pm

Nosaltres hem mirat i remirat moltíssim i finalment ens em decantat per l'uppababy vista, la veritat es que només hi veig aventatges!
no tenim cap problema de maleter ni escales per entrar a casa, així que el fet que sigui gran no ens donarà problemes i tot el tema de ventilació del cabàs per ara a l'estiu tb ens ha semblat genial. Em moro de ganes d'estrenar-lo!
el que no sé és si serà pràctic quan el nen sigui més gran, alguna experiència de haver-lo de canviar per algun dels tipus paraigües? I si és així, quina edat tenia el nen?
merci!!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: siberiana » dj. abr. 28, 2016 7:28 pm

Efèlide, jo de Bugaboo Bee en veig molts pel barri (Poblenou) amb nens de totes mides. Però encara se'n veuen més de Babyzen Yoyo, que és similar, una mica més petit i lleuger, més barat, i súper plegable! La versió nova és una passada. Nosaltres ens l'hem mirat, perquè crec que en algun moment o altre caurà. De moment ens deixen un Bugaboo Camaleon, i com que la idea és portejar molt, veurem si realment fem servir gaire el cotxet o no. Si veiem que sí, ens agafarem el Babyzen Yoyo (potser ja sense cabasset), perquè ja et dic que és fantàstic, sobretot si busques un cotxet molt lleuger i compacte, ideal per viatjar. Si busques algun vídeo veuràs com es plega de bé.
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: Efèlide » dv. abr. 29, 2016 8:01 am

Hola noies! Gracies pels consells!

La veritat és que no havia escoltar mai el babyzen. A veure si el veig en persona i em faig una idea millor. Als videos m'ha semblat molt lleuger, pero pot ser massa fràgil. Encara tinc molts mesos per mirar I re mirar :p-) :p-)

Una abraçada!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: siberiana » dv. abr. 29, 2016 4:11 pm

Efèlide, nosaltres l'hem vist en directe i és lleuger però molt resistent. És una marca francesa amb tota garantia :ok: Ja et dic, al barri molta gent el té i pel que he anat veient tothom n'està súper content. Aneu algun dia a mirar-lo, a veure què us sembla (al Poblenou, a Barcelona, en tenen a NoariKids, que és distribuïdor oficial).
Avatar de l’usuari
Alisea_
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. març 30, 2016 9:06 am
Ubicació: Girona

Re: Cotxets

EntradaAutor: Alisea_ » dv. abr. 29, 2016 5:38 pm

Hola noies!
Jo he mirat el Uppababy Vista i m'encanta! però encara no l'he vist en directe i no sé si quebrà al cotxe...tinc un seat ibiza, algú que el tingui em pot dir si es molt gran un cop plegat?
I també volia saber si serveix fins que el nen es gran perque amb el preu que val em faria rabia tenir que comprar un altre!
Imatge
Avatar de l’usuari
tallarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. març 10, 2014 8:37 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: tallarina » dv. abr. 29, 2016 7:54 pm

Alisea, el Uppababyt Vista no ho sé, però el Cruz hi cap en un Polo, cabàs i tot! maleter a tope, no esperis posar-hi res més per això! :-D :-D
Avatar de l’usuari
Alisea_
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. març 30, 2016 9:06 am
Ubicació: Girona

Re: Cotxets

EntradaAutor: Alisea_ » dv. abr. 29, 2016 7:56 pm

Gràcies tallarina! Ja miraré si hi ha molta diferencia de mida entre els dos!
Imatge
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cotxets

EntradaAutor: ner » dl. maig 16, 2016 11:31 am

Sita7 ha escrit:Nosaltres hem mirat i remirat moltíssim i finalment ens em decantat per l'uppababy vista, la veritat es que només hi veig aventatges!
no tenim cap problema de maleter ni escales per entrar a casa, així que el fet que sigui gran no ens donarà problemes i tot el tema de ventilació del cabàs per ara a l'estiu tb ens ha semblat genial. Em moro de ganes d'estrenar-lo!
el que no sé és si serà pràctic quan el nen sigui més gran, alguna experiència de haver-lo de canviar per algun dels tipus paraigües? I si és així, quina edat tenia el nen?
merci!!!


Hola a totes,

Nosaltres tenim el Vista de l'any 2014 i ens ha anat i ens va genial. Responent a la pregunta de la Sita7, "alguna experiència de haver-lo de canviar per algun dels tipus paraigües? I si és així, quina edat tenia el nen?" Nosaltres tot i que el Vista ens va genial, hi ha dies que el continuem utilitzant, vàrem comprar un tipus paraigües l'estiu passat quan la peque tenia 11 mesos.

La principal raó és que volíem marxar de vacances amb el cotxe i el vista ens ocupa quasi tot el maleter. Així que encabir-hi a més del cotxet, les maletes, llit de viatge, trona de viatge i d'altres utensilis pel viatge era impossible. Ens vàrem plantejar si compra un cofre per posar a sobre el cotxe però també són cars i finalment vam optar per comprar un tipus paraigües. Cal dir que en la conducció no té res a veure és a dir, el VISTA és molt, molt més fàcil de maniobrar però ocupa molt al maleter.

Una altra raó és que al setembre començava l'escola bressol i tenen un espai per cotxets (pensat per cotxets tipus paraigüa) i el VISTA no hi cap.
Imatge
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Gesmil » dt. maig 17, 2016 9:01 am

Bondia! Alguna de vosaltres ha comprat el cotxet per Amazon? He vist el baby jogger city mini 3 bastant més barat, però pateixo per si he de demanar un recanvi o el que sigui...

Ara no sé si estic incomplint les normes del fòrum per citar una botiga...
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Gesmil » dc. maig 18, 2016 3:53 pm

Una altra pregunta...
Hem de comprar el cotxet de cadireta perquè els que ens van deixar el que fem servir ara tindran un bebe a l'agost, just quan el nostre fa 6 mesos. Però si els tornem el cotxet abans, haurem de fer servir la cadireta abans dels 6 mesos. No és massa aviat, no? Per aguantar el capet i tal...
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: melibea80 » dv. maig 20, 2016 10:37 am

Gesmil ha escrit:Una altra pregunta...
Hem de comprar el cotxet de cadireta perquè els que ens van deixar el que fem servir ara tindran un bebe a l'agost, just quan el nostre fa 6 mesos. Però si els tornem el cotxet abans, haurem de fer servir la cadireta abans dels 6 mesos. No és massa aviat, no? Per aguantar el capet i tal...


A veure si ho he entès... us han deixat el cabasset, no? i haureu de passar el nen a la posició asseguda abans dels sis mesos? doncs jo diria que normalment sempre acaben passant a cadireta abans dels sis mesos, perquè al cabasset no hi caben i/o perquè no veuen res i es posen nerviosos, etc. Jo més aviat diria que entre els 4 i els 6 mesos tots passen a la cadireta ja, rarament veig nens de 6 mesos encara al cabasset. Això sí, a la cadireta han d'anar en posició reclinada i segons com sigui, amb reductors per al cap com a mínim, perquè no es bellugui tant. No feu servir la posició vertical perquè no és bo per l'esquena. I si és un cotxet tipus paraigua encara més precaució amb això, mireu que reclini bé i que el nen vagi ben agafadet i que el cap no vagi de banda a banda.
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: melibea80 » dv. maig 20, 2016 10:44 am

ner ha escrit:
Sita7 ha escrit:Nosaltres hem mirat i remirat moltíssim i finalment ens em decantat per l'uppababy vista, la veritat es que només hi veig aventatges!
no tenim cap problema de maleter ni escales per entrar a casa, així que el fet que sigui gran no ens donarà problemes i tot el tema de ventilació del cabàs per ara a l'estiu tb ens ha semblat genial. Em moro de ganes d'estrenar-lo!
el que no sé és si serà pràctic quan el nen sigui més gran, alguna experiència de haver-lo de canviar per algun dels tipus paraigües? I si és així, quina edat tenia el nen?
merci!!!


Hola a totes,

Nosaltres tenim el Vista de l'any 2014 i ens ha anat i ens va genial. Responent a la pregunta de la Sita7, "alguna experiència de haver-lo de canviar per algun dels tipus paraigües? I si és així, quina edat tenia el nen?" Nosaltres tot i que el Vista ens va genial, hi ha dies que el continuem utilitzant, vàrem comprar un tipus paraigües l'estiu passat quan la peque tenia 11 mesos.

La principal raó és que volíem marxar de vacances amb el cotxe i el vista ens ocupa quasi tot el maleter. Així que encabir-hi a més del cotxet, les maletes, llit de viatge, trona de viatge i d'altres utensilis pel viatge era impossible. Ens vàrem plantejar si compra un cofre per posar a sobre el cotxe però també són cars i finalment vam optar per comprar un tipus paraigües. Cal dir que en la conducció no té res a veure és a dir, el VISTA és molt, molt més fàcil de maniobrar però ocupa molt al maleter.

Una altra raó és que al setembre començava l'escola bressol i tenen un espai per cotxets (pensat per cotxets tipus paraigüa) i el VISTA no hi cap.


Ok, jo igual, el vista el volia fer servir per a sempre, era la idea quan vam decidir gastar tants diners, però finalment ens vam cansar de posar tant de bulto al maleter i vam pensar en reservar-lo per a un segon fill quan la nena ja era grandeta (dos anys potser?) i passar-la a la cybex onyx. És còmoda però ni de bon tros tant com el vista. Així que ara amb el segon nen suposo que "estirarem" una mica més el temps de uppababy abans de passar a la cybex, o bé portarem la cybex de viatge/maleter i seguirem fent servir el uppababy per al dia a dia fins al final. Pel pes i la medida, el uppa es podria fer servir perfectament fins que el nen es cansi d¡anar amb cotxet (per experiència i pel que veig a l'escola bressol, al voltant dels tres anys el cotxet es va deixant de fer servir del tot).

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::