Noms de NENA

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
shanti
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 4:56 pm
Contacta:

Noms de NENA

EntradaAutor: shanti » dj. nov. 18, 2010 8:18 am

Hola Noies!!!

Encara no tenim decidit el nom aixi que m agradaría tenir un bon llistat!!
Com veu saber el nom??? Com el veu triar???

Gracies!!!
Imatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: esquimal » dj. nov. 18, 2010 8:25 am

Hola Shanti, jo tinc un nen, però si haguéssim tingut una nena li haguéssim posat LIA, és un nom bíblic i m'encanta, el trobo molt fi i dolç. Em sembla que per aquí corre algú que la seva filla se'n diu.
Avatar de l’usuari
shanti
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 4:56 pm
Contacta:

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: shanti » dj. nov. 18, 2010 8:31 am

Hola esquimal!!!!

Lía es a la llista!!! Jijiji el meu problema es que gairebe tots m agraden!!! D altres els associo amb noies que no.... Be ja saps el que passa kuan coneixes a algu ... O t agrada o no!!!

Ostres que complicat!! A mes busquen un nom aixi, curt, original i poc comu!!! A veure si el trovem!!!
Gracies guapa!!!!
Imatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: sivi » dj. nov. 18, 2010 8:33 am

Hola Shanti, a nosaltres ens va costar molt trovar el nom per la nostre filla.
Et deixo el gran llistat que teniem a veure si en troves algun que t'agradi.
Alba, Edna, Elna, Aixa, Marina, Mariona, Irina, Raquel, Sílvia, Patricia, Bruna, Gladis, Núria, Susana, Mònica, Anna, Agnés... finalment ens varem decidir per Berta.
Tots els noms són bonics i més si penses que els portarà una personeta a la que estimaràs molt.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: hiolambda » dj. nov. 18, 2010 8:35 am

A la meva nena li posarem ADA. (jeje, crec que reuneix els teus requisits: curt, original i poc comú)

El primer cop que el vaig sentir va ser perquè se'n diu així la filla d'una clienta meva. Quan el vaig veure, vaig pensar que era un nom molt estrany, però que no era lleig.
Al cap d'un temps va aparéixer una Ada a un llibre que m'estava llegint i em va començar a fascinar.
Quan pensàvem el nom del nen estava dins les possibilitats, però al meu company no li acabava de fer el pes. No sé com, però ara l'he convençut.
La gent em diu una mica de tot, que és maco, que no és gaire sentit, que si la gent l'escriurà amb H...
La meva clienta em va dir l'altre dia que la seva filla que ara ja és una mica grandeta, està contenta perquè a la seva classe no se'n diu ningú així.

Uns altres noms que m'agraden:
Luna/Lluna... però una parella d'amics tenen una gossa que es diu així :-((
Lua
Sara
Maria... aquest tenia molts i molts números tant al primer com a l'actual embaràs, però és tant i tant clàssic que al final vam desistir.
Jana... però també, uns amics van tenir una nena i li van posar així.
Ares i Blau, són molt comuns per la zona on vivim. Blau el vam descartar perquè el nen es diu Pau (Pau i Blau... una mica rotllo Zipi i Zape, no? de còmic!)
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: petazetas » dj. nov. 18, 2010 9:07 am

esquimal ha escrit:Hola Shanti, jo tinc un nen, però si haguéssim tingut una nena li haguéssim posat LIA, és un nom bíblic i m'encanta, el trobo molt fi i dolç. Em sembla que per aquí corre algú que la seva filla se'n diu.



La meva es diu així!
No li vaig posar per temes bíblics, si no per semblança amb el nom de Leia (la princesa de Star Wars), que ens som uns fans.

Tot i que a l'hora de mirar també m'agradaven noms com Aina, Sira... noms curtets, finets, fàcils de dir per tothom...
La Lia ja és tota una princesa!
premianenca
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1129
Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
Contacta:

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: premianenca » dj. nov. 18, 2010 9:22 am

Hola Shanti !! a nosaltres ens va costar molt decidirnos ,pensavem que vendria un nen i no
va ser aixi !! et dic els tres noms que vem debatir .. Emma ,(m ´agrada a mi) Martina
(`potser masa llarg) i Laia li agradava mes al meu marit , vem
fer referendumm i vem demanar opinio a familiars i ells van desempatar va guanyar Laia
i t he de dir que ara m encanta un nom catala i curt !!

li posis el que li posis a la llarga t agradara !!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marmi
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 9:19 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: marmi » dj. nov. 18, 2010 9:28 am

Shanti, jo porto un Eric, però si hagués sigut nena s'hauria dit Bet. A veure quin tries al final !!
Imatge

16/06/2012 TE +
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
marmi
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 9:19 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: marmi » dj. nov. 18, 2010 9:29 am

També ens agradava Ivet !
Imatge

16/06/2012 TE +
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pietrafilla
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: pietrafilla » dj. nov. 18, 2010 9:40 am

Nosaltres li hem posat LAIA (m'agrada perquè és un nom molt dolç, i la gent no es queda amb cara de ?-) ?-) ?-) , potser és més tradicional), ja el teníem pensat feia mooooolt de temps, potser 2 anys abans, també vam pensar en un nom fàcil de pronunciar, doncs els meus pares no són catalans.... i si el nom és difícil de pronunciar, li dirien de tot menys el seu nom.
Ja els meus tiets de fora, se n'obliden de com es diu, i això que es bastant tradicional!!
Un altre nom que ens agrada és Yvet, i també Elsa. També Aina.
Mariona, Ona, Jana.... hi ha masses per aquest poble, els tinc massa escoltats, en canvi Laia hi ha poques, almenys aquí.
Ah!! L'altre dia em van comentar que li van posar a una nena... Foix, però la veritat que no m'agrada.... per mi, és malsonant!
I també, he escoltat Aran (que el posen tan en nena, com en nen).

Total, que això del nom, es tan personal... després també depen del cognom... que no hi hagi enllaços malsonants...
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Avatar de l’usuari
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: NURI » dj. nov. 18, 2010 9:49 am

Les meves princesses es diuen LAIA i AINA,
Imatge
Imatge Notes:
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: xinxeta » dj. nov. 18, 2010 10:17 am

Nosaltres buscàvem un nom curt, que no tingués abreviació, i que fos igual en castellà que en català i que fos fàcil de pronunciar.
Quan teniem algun en ment el que feiem era posar-lo amb el cognom a veure com sonava i si ens agradava o no i al final vam triar Nora :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
shanti
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 4:56 pm
Contacta:

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: shanti » dj. nov. 18, 2010 10:24 am

Noies!!!! Que be!!! Moltes gracies per Les aportacions!!!!! Jooo es que em fa por posarli un mom I que despres no m agradi!!! Jajahaha

pero es clar que teniu raó!!! T acava agradant!!!! Oi???

El meu home li agrada molt la natura... Li he proposat que busques un mom de montanya, llac, serra, parc nacional.... D arreu del món!! Que tambe estaria molt be oi???!!

Pero es mes tradicional I diu que perque complicar-se la vida!!! Jajahsh
m agrada ser diferent!!!! No lo tipic... No???

Aixxx. Espero que amb la vostra ajuda ens en sortirem!!! Jajahajaja

Gracies marones!!!!! Sou unes expertes!!!!
Imatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Aza
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:09 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Aza » dj. nov. 18, 2010 10:50 am

Doncs a m em sembla molt maco Elia, que se d'una nena que li van posar fa poc, també m'agrada Blanca.. no se, son noms clasics, pero no els que mes es porten ultimament.
I si jo hagués portat nena, m'agradaba molt Nora, encara que ja haviem escollit Eva.
Avatar de l’usuari
Betty76
:: gosset
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 11:50 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Betty76 » dj. nov. 18, 2010 11:03 am

Jo aniria descartant noms de la gran llista que teniu entre els dos, i així que vagin quedant els que agraden unànimament, és que si teniu molts per escollir trobo que mai us acabareu de decidir...

De noms curtets a mi m'agraden molt Ava, Ada, Ona i Lua. Lía és molt bonic també.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laetitia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Laetitia » dj. nov. 18, 2010 11:58 am

la meva filla es diu Júlia, però també m'agrada molt Alexia, Lea, Chloé...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
calantha86
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:32 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: calantha86 » dj. nov. 18, 2010 12:16 pm

A mi m'agradava molt Ivet, però al meu home no li feia gens el pes, remenant un dia per internet vem trobar Nahia i ens vem enamorar tots dos del nom, aixi es dirà la nostre nina. Tmabé m'agrada molt Noa però potser ara començo a escoltar-lo massa no se.....
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: LONDONER » dj. nov. 18, 2010 12:26 pm

Nosaltres vem dedicir el nom a sala de parts, quan la comadrona estava omplint la fitxa i la pulsereta que et posen, i no pas perque la nena s'adelantes molt ...Tenim un parell de noms clàssics (Helena i Clara) que eren els que agradaven als avis, i un parell de noms més originals (Sienna i Fiona). Voliem que fos igual en català, en castella i en angles...Al final vem decidir Fiona. I ara ens encanta, tot i que tothom em diu: ai, com la de Shrek!!! Va ser el rampell de l'últim moment...la comadrona, com no ens veia decidits va dir que un cop naixes, si no n'estavem segurs podiem canviar-lo, pero aixo tenim clar que no podia ser...Tot l'embaraç la vem anomenar la petiteta!!!
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: esquimal » dj. nov. 18, 2010 12:49 pm

A mi Fiona també m'agrada però no sé, em fa una mica de por. Si al teu marit li agrada la natura també hi ha Violeta, és una mica llarg, però no és gaire sentit, o també Viola, com la de la peli de Shakespeare in Love. Per cert Lia és en català i Lea o Leah en castellà, però en castellà no m'agrada gaire. Elia també és bonic, jo coneixia una noia que se'n deia, i també conec una Bruna, però el meu marit tenia una gossa que se'n deia.
Avatar de l’usuari
immi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: immi » dj. nov. 18, 2010 12:57 pm

Shanti, la nostra nena es diu YAIZA, es un nom canari, una llegenda d'allà parla d'una princesa canaria que es diu Yaiza molt bonica, allà es força conegut, si tinguès mes nenes li posaria : IRIA, YAREL o AMAIA
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::