Pujada de llet als 4 mesos és possible??
Pujada de llet als 4 mesos és possible??
No volia obrir un tema nou... primer he mirat de buscar si hi havia algo sobre això als missatges enviats però no sabia ni com buscar-ho...
El cas és que m'estic sentint un bitxo raro i quan ho parlo aquí veig que a moltes us passa el mateix (per exemple amb lo de la son), així que us explico:
Fa uns dies em vaig despertar a la nit i vaig notar el pijama mullat més o menys a l'alçada de la panxa.. (el devia tenir mal posat), no li vaig donar massa importància, vaig pensar que igual havia begut aigua feia un moment i que ni me n'havia enterat que m'havia mullat... doncs bé, fa una estoneta que mentre estava fent feina aquí a l'ordinador noto el pijama mullat també i era justament sobre el pit... total, que l'altre dia també em va passar això, sembla a ser que trec "algo" d'un pit i només estic de 20 setmanes!! És normal??
Fins aviat !!
El cas és que m'estic sentint un bitxo raro i quan ho parlo aquí veig que a moltes us passa el mateix (per exemple amb lo de la son), així que us explico:
Fa uns dies em vaig despertar a la nit i vaig notar el pijama mullat més o menys a l'alçada de la panxa.. (el devia tenir mal posat), no li vaig donar massa importància, vaig pensar que igual havia begut aigua feia un moment i que ni me n'havia enterat que m'havia mullat... doncs bé, fa una estoneta que mentre estava fent feina aquí a l'ordinador noto el pijama mullat també i era justament sobre el pit... total, que l'altre dia també em va passar això, sembla a ser que trec "algo" d'un pit i només estic de 20 setmanes!! És normal??
Fins aviat !!
Hem alletat 19 mesos!
-
VisitantVi
Hola Anna,
a veure, hi ha dones que durant l'embaràs treuen una mica de calostre, de tant en tant, és normal. Jo vaig començar a les 27 setmanes més o menys, però ni molt menys era tan escandalós com tu expliques...Per què no parles amb el teu ginecòleg o la llevadora i li comentes?Ells et tranquilitzaran, ja veuràs.
a veure, hi ha dones que durant l'embaràs treuen una mica de calostre, de tant en tant, és normal. Jo vaig començar a les 27 setmanes més o menys, però ni molt menys era tan escandalós com tu expliques...Per què no parles amb el teu ginecòleg o la llevadora i li comentes?Ells et tranquilitzaran, ja veuràs.
HOLA ANNA, A MI CON MI ANTERIOR EMBARAZO TAMBIEN ME PASO, Y DE MOMENTO CON ESTE NO.
EN EL ANTERIOR A LOS 5 MESES NO LLEGABA ME NOTE AL DESPERTAR LA CAMA MOJADA Y ME APRETE UN POCO Y ALLI ESTABA: CALOSTRO.
DESDE ENTONCES CADA VEZ QUE ME ESTRUJABA EL PECHO DORMIENDO O COMO SE A ME SALIA, LO COMENTE CON LA GINE PORQUE ME PARECIO MUY PRONTO Y ME DIJO QUE A ALGUNAS NOS PASA...
QUE NO ES NADA RARO VAYA!
TRANQUILA, BESITOS
EN EL ANTERIOR A LOS 5 MESES NO LLEGABA ME NOTE AL DESPERTAR LA CAMA MOJADA Y ME APRETE UN POCO Y ALLI ESTABA: CALOSTRO.
DESDE ENTONCES CADA VEZ QUE ME ESTRUJABA EL PECHO DORMIENDO O COMO SE A ME SALIA, LO COMENTE CON LA GINE PORQUE ME PARECIO MUY PRONTO Y ME DIJO QUE A ALGUNAS NOS PASA...
QUE NO ES NADA RARO VAYA!
TRANQUILA, BESITOS
Hola... doncs ho he preguntat a la ginecòloga (perquè d'entrada em resultava força estrany i tenia avui visita), i m'ha dit que no em preocupi, que és normal... sembla que tot és normal, quasi que optaré per no preocupar-me per res més fins que neixi... (com es fa això?? jajaja)
Doncs res, que si a algú més li passa, que no es preocupi... potser és perquè ahir vaig beure massa aigua i per algun lloc havia de sortir!!!
Petonets
Anna
Doncs res, que si a algú més li passa, que no es preocupi... potser és perquè ahir vaig beure massa aigua i per algun lloc havia de sortir!!!
Petonets
Anna
Hem alletat 19 mesos!
-
VisitantVi
qUE Fort no?? Tens raó, nosaltres aqui amb el cap com un bombo i toooot es normal... MILLOR!!
L'únic comentari que em va fer l'altre dia el meu gine es que encara no em poses la crema dels mugrons, només l'antiestrias, perque diu que pot fer apareixer secrecions i diu que encara no cal... que es aviat...
L'únic comentari que em va fer l'altre dia el meu gine es que encara no em poses la crema dels mugrons, només l'antiestrias, perque diu que pot fer apareixer secrecions i diu que encara no cal... que es aviat...
Doncs jo, com la sirfit, si al dormir sense voler de costat em pressiono els pits me'n surt i em noto el pijama mullat (ara dels dos), més o menys faig taques d'uns 4-5 cm de diàmetre. Ahir el que sortia m'hi vaig fixar que era de color blanquet i tot... ma germana em deia en plan conya que ja podia començar a treure llet i tindria reserves al congelador per 3 anys... :P (més val prendre-s'ho en broma, no? jajaja)
Fins aviat!

Fins aviat!

Hem alletat 19 mesos!
- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
Hola, com a broma lo de congelar està bé, però no us estimuleu la sortida de llet. Primer per a evitar una mastitis i després perquè podeu començar a tenir contraccions. Si el calostre surt sol no passa res, però no estimuleu.
http://usuarios.lycos.es/donaimare
http://usuarios.lycos.es/donaimare
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |