CONSULTA DE COTXETS

Salut, dubtes i preparatius.
crisis
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: ds. nov. 18, 2006 12:30 pm
Contacta:

CONSULTA DE COTXETS

EntradaAutor: crisis » dt. feb. 13, 2007 10:06 am

Hola noies, us escric a veure si em podeu ajudar una miqueta:
El meu home fa 1,95m i jo 1,72m, estem buscant un cotxet que sigui alt. El cotxet que comprem el volem aprofitar al màxim, ja que els típics segons cotxets (anomenats de paraigües), no hi ha cap marca que el fabriqui alt, aixi que volem que el que comprem ara el poguem aprofitar el màxim possible, així que volem que sigui lleuger. També que ja ens han dit que el nostre nen serà gros, alt, i estem amb dubtes.

Nomès em trobat tres cotxets:
- Quinny Buzz www.quinny.com
- Bugaboo Camaleon www.bugaboo.com
- Babby Jogger www.babyjogger.com/citysingle.htm

Aquest últim és molt alt, es plega amb una sola mà i nomès pesa 9,5 kg, es pot possar cuco i maxi-cosi, apart les mides de la cadira són les més grosses que em vist, així que pensem que el podriem aprofitar molt mès.
El problema es que ningú que coneixem el té ni n'ha sentit parlar, nomès em vist la cadira en una botiga, pero el demès per internet o catàlegs, ens asseguren que es molt bo i no dona problemes, i de fet el Chasis té garantia de per vida.

Voldriem saber si algú el coneix, o el té, la seva opinió, així com qualsevol dels altres dos.

Gràcies.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 13, 2007 10:12 am

hola crisis,
el meu company i jo tb som alts, som bastant iguals 1,75 jo i ell potser 1,77, o asigui que ja m'anira be saber quins son els cotxets alts

tinc una amiga molt alta que ara ha tingut un nen, quan lavegi ja li preguntare quin cotxet es va comprar.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 13, 2007 10:12 am

Noia... alguna dirá que realment tinc comisió... jejeje pero ahí va... agafa`t el Mutsy, el meu marit medeix 1,90 i jo 1,78 i ens va perfecte perque a més el manillar es graduable per si l'agafa la teva mare per exemple, poder-lo baixar...
I a més, pesa 3,5 kg! MUTSY 4 RYDER LIGHT. Es que estic emocionada amb la nostra primera compra!! A part es guapissim!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 13, 2007 10:13 am

a altres temes trobaras una llarga explicacio sobre cotxets.

aries, quan val?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 13, 2007 10:17 am

Doncs mira, en total, tres peces o sigui: El chasis, el cabàs, la cadira i el portabebés PERÒ amb posicions, en total 890 Euros i amb el descompte que em fan a la botiga pq compro allà més coses, em fan un 10% i em surt per 800, ja ho sé que es carillo... pero crec que val molt la pena pq com comentava a ALTRES TEMES, es el que veig més robust i lleuger alhora. Mireu-lo... us ho recomano.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 13, 2007 10:44 am

JA L'HE MIRAT. EL TROBO MOLT MACU. A MES VAS EXPLICAR QUE ES POT TRIAR DE DIFERENTS COLORS NO?

A MI POTSER EM DEIXARAN EL COTXET PERO SINO POTSER EM COMPRO AQUEST
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 13, 2007 11:07 am

Sisi Julieta, pots agafar si vols, cada peça d'un color, jo he agafat el cabás en blanc-plata, el maxicosi aquest en vermell i la cadira en blau marí que segurament será la que més embruti....
Detall que vaig trobar xulo per anar variant... sembla que estrenis cotxet!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::