CONSULTA DE COTXETS
CONSULTA DE COTXETS
Hola noies, us escric a veure si em podeu ajudar una miqueta:
El meu home fa 1,95m i jo 1,72m, estem buscant un cotxet que sigui alt. El cotxet que comprem el volem aprofitar al màxim, ja que els típics segons cotxets (anomenats de paraigües), no hi ha cap marca que el fabriqui alt, aixi que volem que el que comprem ara el poguem aprofitar el màxim possible, així que volem que sigui lleuger. També que ja ens han dit que el nostre nen serà gros, alt, i estem amb dubtes.
Nomès em trobat tres cotxets:
- Quinny Buzz www.quinny.com
- Bugaboo Camaleon www.bugaboo.com
- Babby Jogger www.babyjogger.com/citysingle.htm
Aquest últim és molt alt, es plega amb una sola mà i nomès pesa 9,5 kg, es pot possar cuco i maxi-cosi, apart les mides de la cadira són les més grosses que em vist, així que pensem que el podriem aprofitar molt mès.
El problema es que ningú que coneixem el té ni n'ha sentit parlar, nomès em vist la cadira en una botiga, pero el demès per internet o catàlegs, ens asseguren que es molt bo i no dona problemes, i de fet el Chasis té garantia de per vida.
Voldriem saber si algú el coneix, o el té, la seva opinió, així com qualsevol dels altres dos.
Gràcies.
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Noia... alguna dirá que realment tinc comisió... jejeje pero ahí va... agafa`t el Mutsy, el meu marit medeix 1,90 i jo 1,78 i ens va perfecte perque a més el manillar es graduable per si l'agafa la teva mare per exemple, poder-lo baixar...
I a més, pesa 3,5 kg! MUTSY 4 RYDER LIGHT. Es que estic emocionada amb la nostra primera compra!! A part es guapissim!!
I a més, pesa 3,5 kg! MUTSY 4 RYDER LIGHT. Es que estic emocionada amb la nostra primera compra!! A part es guapissim!!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Doncs mira, en total, tres peces o sigui: El chasis, el cabàs, la cadira i el portabebés PERÒ amb posicions, en total 890 Euros i amb el descompte que em fan a la botiga pq compro allà més coses, em fan un 10% i em surt per 800, ja ho sé que es carillo... pero crec que val molt la pena pq com comentava a ALTRES TEMES, es el que veig més robust i lleuger alhora. Mireu-lo... us ho recomano.
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |