NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dj. març 22, 2012 11:20 am

Akira, llegeix el meu primer missatge, ho posa: Clíniques Delfos, Remei, Del Pilar i Teknon. Vamos, que vaig parlar per telèfon directament.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Akira » dj. març 22, 2012 11:35 am

Aii!! Gabift!! perdona... llegeixo ràpid i no m'hi havia fixat!!! són un desastrillu!!!

Igualment ja havia trucat!!! aquest matí estic aburrida!! jeje!!

A veure... el que m'han dit a mi desde medifiact sabadell: (acabo de trucar a l'oficina i m'ha atés una noia prou simpàtica...)

1. No tenen constància que s'obligui a les embarassades a parir a la clínica Diagonal...

2. Si que és veritat..que els metges en general (no només gines...) que treballen per Medifiact que atenen a la Clínica Diagonal i a part a la Teknon, Pilar... de qualsevol especialitat...se'ls hi ha demanat que intentin fer ús de la nova Clínica ja que la mútua s'evita despeses, i basicament pq la Clinica nova l'han fet x això...ella m'ha posat l'exemple d'una radiografia... (si un metge t'ha de fer una radiografia...ells li demanen al metge que faci ús de la nova clínica...sempre que la Distància territorial ho permeti!!)

3. Que per exemple noies que han de parir a Dexeus... no tenen res a veure, pq Dexeus és un equip propi que té concertat Medifiact com a mútua... o sigui que els gines no són de Medifiact... segurament, pel que m'ha dit la noia...els vostres gines, no són de Teknon o del Pilar... són autonoms que treballen per diferents cliniques, i són de Medifiact...llavors els hi demanen que passin a la Clinica de la Diagonal...

4. En el cas que una noia de Sabadell, o Terrassa, vulgui parir a l'Hospital General pq li queda més aprop, ella no té cap consigna que hagi d'anar a parir a la Clínica Diagonal...la veritat és que s'ha quedat molt sorpresa!

5. Diu que qualsevol canvi o novetat en aquest sentit s'hauria de públicar a la guia mèdica online... o sortir reflexat a la web i que ella no té constància de res de tot això...

6. Que de totes maneres si això hagués de ser obligatòriament així s'informaria a les pacients...cosa que ella recalca que no ho té entès així...

No sé noies! a mi m'ha semblat molt coherent i correcte! i no tinc interès, ni comissió! :content: ho he fet x vosaltres, però també per mi...que si vull un germanet per l'Aina, soc del valles i si haig d'anar a parir a Esplugues potser no em faria cap gràcia... o potser si...no ho sé!! però m'agrada estar informada!! igual un dia que estigui aburrida me'n vaig de tour per la nova Clínica a veure si m'agrada!! jejeje!!!

Petonets i Bon embaràs a totes!!! :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatge



23 d'agost de 2011
Avatar de l’usuari
lali40
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. ago. 20, 2008 9:49 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: lali40 » dj. març 22, 2012 12:16 pm

Guapa! Moltes gràcies! Em quedo més tranquil·la!! Jo també ho trobo coherent.. vamos que a mi em fotria molt que ara després de tant de temps amb el meu metge, el dia més important no em pugui atendre!
En fi.. molt millor!
:-())
07/10. 4 IA neg.
21/8/11 Petit Miracle. TE +
07/10/11 Plec Nucal 1,93mm i nas 1,5mm. Bé! Risc SD: 1/10.000
02/11/11Ets un nen! El papa està molt content!
20/12/11/Morfològica bé.
12/01/12/L'Arnau pesa 901 gr perc. 24.
14/02/12/Diabetis gestacional. Insulina!.
16/3/12/Peses 2.760 gr. i fas 44 cm. Ganes de veure't!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dj. març 22, 2012 7:14 pm

Akira, moltes gràcies! Tota la informació és poca!! Llavors jo entenc que els metges d'aquestes clíniques esmetades els hi és igual atendre el part en una o altra, perquè és com si lloguessin el quiròfan i punt.
Jo sí el trobo coherent, suposo que si no ho fan així la gent s'acomoda i si no se'ls indica una mica no farien ús de la clínica nova.
Bé, jo estic prou tranquil·la ja.
Per cert, jo sóc del Vallés Oriental i per la mútua no m'entra res, he d'anar sí o sí a Bcn., així que anar a Sarrià o continuar a la següent sortida per la ronda, tampoc en fa res. Bé, al menys espero que no sigui un problema més endavant...

PD. Edito, estic entre la Corachán i la Diagonal. A la Corachán estic molt familiaritzada, he anat vàries vegades i a més m'estic fent la FIV allà al costat...ja sé que pot costar d'entendre però m'hi sento bé, una cosa familiar...com a pega, em sembla que està una mica massificada, oi?
I la nova com a coses positives és que sembla molt còmoda, al ser nova s'ho curraran molt, està al costat de Sant Joan de Deú...però ja veieu, em mouen les sensacions més que els fets. També hi ha un parell de metges amb bones referències. I com coses negatives, em van dir que (DE MOMENT) no poden atendre nadons molt prematurs, què més endavant sí. De fet a la foto de la maternitat tenen dues incubadores a més dels llitets.
Bé, de moment he d'aconseguir el positiu, demà és tinc transfer.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Akira » dj. març 22, 2012 8:33 pm

Lali40!
El teu gine t'atendrà segur! el que pot ser possible és que et digui d'anar a la Clinica nova en comptes d'anar al Pilar, però sempre seria amb ell i el seu equip... jo no ho trobo molt greu...ho trobaria greu si et treguessin el gine... per la resta..depen de com et quedi de lluny la nova Clínica!

Gabift!
Sort amb la transfer!! segur que ben aviat et veiem per aki amb el superpositiu!!! :ok:
Segur que a qualsevol de les dues clíniques estaras estupendament i tot anirà genial!
Jo vaig parir a la Dexeus i la veritat que a nivell d'instal.lacions... tot està supernou... s'agraeix moltissim... per això jo potser em decantaria per la Clínica nova.. però la Corachan també te l'avantatge de ser un clàssic en el tema i ho tenen tot molt per mà!
Gran decisió!! ja ens explciaràs i moltissima sort!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge



23 d'agost de 2011
pacali
Entrades: 3
Membre des de: ds. juny 16, 2012 10:14 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: pacali » ds. juny 16, 2012 11:16 am

Hola chicas. Soy nueva en el foro. Buscaba información para mi peque; pero he visto el post de la Clinica Diagonal y las dudas que genera, supongo porque solo hace un año que funciona. quería aportar mi experiencia ya que fui de las que estrené la Clinica.
Mi ginecologa es la DRA. MIRIAM REIG. Trabaja en la Clinica Diagonal, forma parta de un equipo de ginecologos que la mayoria de ellos también trabajan en San Juan de Dios. La Dra. Reig me controló mi embarazo los 9 meses, me asesoró, me hizo las ecografias, ... y finalmente me asisitio al parto, junto con la comadrona Marta. Sólo tengo buenas palabras para esta ginecologa y para su equipo. La Dra. Reig es una profesional excelente, buena persona, un trato humano excepcional. Nada que ver con otros 2 ginecologos que me habían hecho revisiones en otros sitios de Barcelona. Así que si sois de FIATC no tengais dudais en llamar y preguntar por la Dr. Reig seguro que estareis encantados con ella. Respecto al personal de la Clinica todos un 10. Y las instalaciones inmejorables, todo nuevo y muy bien acondicionado. Hoy por hoy, supongo de lo mejor de Barcelona.
Por cierto, mi doctora forma parte de un equipo de ginecologos, yo sólo la conozco a ella personalmente, pero me informaron que todos ellos también asisten partos y que también hacen guardias en la Clinica, cosa que también tranquiliza por si tienes que ir de urgencias.
Espero que mi experiencia os haya sido util.
Animos a todas.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dc. juny 27, 2012 3:39 pm

Moltes gràcies, pacali!!! Tindré en compte aquesta doctora per a quan em toqui.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
Bichoide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dl. maig 14, 2012 7:27 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Bichoide » dv. jul. 13, 2012 6:24 pm

Hola!!

Ahir el meu ginecòleg em va confirmar que em tocarà anar a la Clínica Diagonal, fins ara tots els parts els havia fet al Pilar.

Estic encantada amb la noticia tot el que he llegit son bones referencies. >.-<:

Ell ja ha anat a fer operacions allà però serà el seu, i el meu, primer part :-o00m
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 08, 2013 3:52 pm

hola noies pujo aquest pos perquè es l'unic q he trobat de medifiatc.
Jo soc d'aquesta mutua i encara no estic embarassada però porto temps informant-me. M'acabo de llegir les clàusules de les cobertures de la mutua i tinc alguns dubtes. Entre d'altres coses hi posa aixo:

Nenes m'estic estudiant les clàusules de la meva mútua perquè increiblement mai me les havia llegit, de fet ni sabia q les tenia, perquè la mútua ens la paga l'empresa a tots els treballadors (si no, probablement jo no en tindria) i mai m'havia fixat. La meva és MEDIFIATC i entre d'altres coses he vist aixo:

-"Es limita el seguiment ecografic a un maxim de 3 ecografies en gestacions normals i 5 ecografies en gestacions complexes => només 3? jo pensava q per mutua et feien una cada cop q hi anaves a visita! o potsert la gine s'enrotlla i et fa més d'estrangis?

-hospitalització per maternitat: en habitacio individual amb llit per a acompanyant. Les despeses d'hpspitalització, medicació, anestèsies i incubadora seran a carrec de l'entitat. El limit maxim de dies d'estada per a parts normals serà de 3 dies i per a cesàries de 6 dies, llevats de casos excepcionals q per prescripció medica precisin una estada superior" => em tranquilitza saber q almenys si q entra tema incubadora ja q havia llegit q algunes mutues et feien pagar si el nen neix prematur i li han de fer alguna cosa, a no ser q li facis una mutua també al nen abans q neixi. Alguna de medifiatc ha passat per aixo?

També he vist aixo: "En els casos d'esterilitat i infertilitat, queda exclòs quyalsevol tipus d'assistència, estudi in procediment encaminats a solventar la mateixa" => o sigui q entenc q no entren ni tan sols les proves inicials?? :ufs: :ufs: :ufs: és molt d'hora per pensar en aixo pero m'agradaria saber-lo també...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
maura
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:41 pm
Ubicació: Girona

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: maura » dg. feb. 10, 2013 11:38 am

Hola cositina,
Jo també sóc de medifiatc i et puc explicar la meva experiència:


- Tema ecos: és veritat, només entren 3 ecos. La resta s'han de pagar si te les vols fer. El meu gine en 2 ecos m'ha fet papers de "risc abortament" i la mútua me les ha fet passar, però clar, això ja depen de lo "solidari" que pugui ser el gine! A la resta de mutues solen entrar-ne 4. També cal dir que això depen molt del gine perquè jo conec noies que a cada visita els fan eco i no paguen res.

- Tema prematurs: jo et parlo des de Girona, desconec a la resta de províncies com està el tema. El meu primer fill va ser prematur i aquí Girona no tenim cap privada que atengui aquest tipus de parts. De fet, jo vaig ingressar en una privada (CLínica Girona) i quan van veure que ja no hi havia forma d'aturar-ho em van traslladar al Trueta, que és l'únic hospital de la província que agafa aquests parts. En aquest segon embaràs estic en repòs absolut des de la setmana 26 i controlada per contraccions des de la 23. El meu gine de la privada a la 26 em va derivar a la pública (Trueta) pel mateix que t'he explicat abans!

I ja que hi som, dir-te que el meu primer fill, va estar ingressat 3 mesos a la Vall d'Hebron al néixer i amb moooolts problemes. Doncs quan per fi estava fora de perill i vaig intentar apuntar-lo a la mútua, no em van deixar perquè era un nen de risc i no volen apuntar gent amb problemes!!! :ufs: (ni medifiatc, ni caser, ni montepío, ni sanitas....ni altres que he anat provant).
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
maura
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:41 pm
Ubicació: Girona

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: maura » dg. feb. 10, 2013 5:22 pm

Sherine, a mi em va passar en el primer embaràs amb una altra gine que anava. Al principi de l'embaras em van explicar això de les ecos que entraven però després la gine em feia eco cada vegada i no ho deia a les noies de fora al mostrador i per tant no me'n van cobrar mai cap.
Imatge Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dg. feb. 10, 2013 5:41 pm

maura ha escrit:Sherine, a mi em va passar en el primer embaràs amb una altra gine que anava. Al principi de l'embaras em van explicar això de les ecos que entraven però després la gine em feia eco cada vegada i no ho deia a les noies de fora al mostrador i per tant no me'n van cobrar mai cap.


val, em fa l'efecte q moltes gines deuen de fer això...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
paris
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 20, 2012 12:49 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: paris » dt. feb. 12, 2013 8:09 pm

hola!!

jo sóc de medifiatc i em visito a la clínica Diagonal i m'han fet moltes ecografies i no n'he pagat cap.
Avatar de l’usuari
Bichoide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dl. maig 14, 2012 7:27 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Bichoide » dc. feb. 13, 2013 12:56 pm

A mi també, el gine em feia eco a cada visita i no me'n van cobrar cap.
Lil.lu
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 3:46 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Lil.lu » dc. abr. 03, 2013 5:23 pm

Noies,

Jo sóc de Medifiatc, estic de 21 setmanes i tot ho porto a la Dexeus, on també m'han informat que el part serà allà.

Ja sé que moltes coses es porten a la Clínica Diagonal i he anat per altres especialitat i tot molt correcte però seguint amb el tema Dexeus, aquí no afecta el tema mutua.

Ja que estem, m'han dit que a Medifiatc només entren dos llocs per a fer les classes pre-part i no he sentit parlar molt bé d'ells. Vosaltres en feu? Que en penseu?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dv. abr. 05, 2013 10:08 am

jo faig seguiment a la quiron i tambe m'estan fent ecos a cada visita, menys mal.

Tema prepart: saps quins llocs entren? jo com q no tenia molt clar si entrava algun o no, per si de cas he anat també a la llevadora del CAP del meu barri, x la seguretat social, i li he dit q volia fer les clases prepart alla eprquè no sabia si m'entrarien a la mutua, ja q preferweixo fer-les aprop de casa, pero quan arribi el moment ja ens diran. Si alguna sap quins centres entren q ho expliqui porfa q m'agradaria saber on estan
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: wana » dg. abr. 14, 2013 10:52 pm

Hola Cositina, crec que ets de Poblenou oi??? ens hem creuat en altres post.
Jo he fet classes pre-part al CAP de Ramon Turron, les feia de 15 a 17 aprox., i te'l recomano, no es fa gens pesat i comparteixes experiències amb altres embarassades, que després te les trobes als parcs, a la guarde...
el CAP de Poblenou també les fa però l'horari crec que és de matins. De fet, jo volia aquest últim pq visc al costadet i bueeeeno al final m'ho prenia com una passejada :ok:
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dl. abr. 15, 2013 11:06 am

hola wana! jo visc a vila olimpica, poblenou no em queda massa luny pero tinc el cap de vila olimpica q imagino q tb faran prepart... el q volia saber era si a traves de medifiatc també entra algun centre privat; per exemple he sentit parlar super bé de Llevadonas, però aquets centre sé q no entra per medifiatc (si per altres mutues)
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Lil.lu
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 3:46 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Lil.lu » dl. abr. 15, 2013 12:09 pm

Hola Cositina,

Disculpa per no haver dit res abans, els dos centres que entren per Medifiatc són el Centre Marcela Mas, al carrer avenir ( del qual he llegit varies crítiques) i el centre Euroesport, de travessera de Gracia al qual fa mesos vaig enviar un correu electrònic i encara estic esperant resposta.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dl. abr. 15, 2013 12:26 pm

Moltes gracies! Com ho vas saber qiines entraven? Trucant a medifiatc?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::