NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: sergem » dl. gen. 20, 2014 5:51 pm

La veritat és que si que senta una mica malament perque jo crec que 15 diez mínim, podrien donar de mínim per poder atendre el nen sense estar assegurat ja que és fruit del part i el part és a la clínica amb la tarja de la mare, no?? Pero bueno...

No obstant, jo tinc clar que el dia que en tingui un, el faig de fiatc perque vulguis o no és una tranquilitat saber que pots anar d'urgencies o algo i t'atendran mes rapid q a la ss... que he vist cada cas a la cua de l'ambulatori de la ss... que tela!! A més si l'afegeixes amb tu sempre et poden negociar un descompte per afiliat!!
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Dafneta27 » dl. gen. 20, 2014 9:30 pm

Noies la meva polisa és del 2011 i no em posa això que heu adjuntat en una imatge de que tingui que estar el nen a la polissa, us adjunto el que em posa a mi. I a la segona imatge que us poso si que m'explica lo d' incorporar automaticament al nen a la polissa, però entenc que si no vull fer-ho estaria cobert també no??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge


Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dl. gen. 20, 2014 9:41 pm

Dafneta la meva es com la teva. No se si la cobertura pot variar segons quan hagis signar la polissa o la q tinguin actualment regeix per a tothom...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: rateta2013 » dt. gen. 21, 2014 8:25 am

La pòlissa és la normal, però el nen no entra. És el que m'ha dit la comercial de la mutua per mail.
Eduard 2005
Arnau 2014
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: rateta2013 » dt. gen. 21, 2014 8:29 am

cositina ha escrit:Marsai, aixo de q el bebe ha d'estar d'alta minim 3
Mesos t'ho han dit per tf o per escrit? Añguna va comentar q li van dir q el minim era 1 any. Sembla q a cadascu li diuen una cosa..


A mi m'han dit per mail que has d'estar a la mútua fins que acaba l'any. Si a desembre avises, et dones de baixa pel gener. Si no dius res, continua.
Eduard 2005
Arnau 2014
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: sergem » dt. gen. 21, 2014 4:46 pm

Llavors entenc que segons l'any t'entra incubador o no??
Al meu marit si li entrava perque es va signar l'any passat. Hauré de mirar quan em toqui a mi si a la meva tb entra o no perque la meva es va signar ... por lo menos fa quasi 20-25 anys!! jejejeje
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Dafneta27 » dt. gen. 21, 2014 9:00 pm

Noies avui he trucat i m'han dit que si vull que el nen quedi cobert de tot el tenen que incorporar, que hi ha una clausula que posa que el posaran automaticament. Per donar-lo de baixa posteriorment et tens que esperar fins cumplir l'any amb ells, perquè les polises són anuals. I el pitjor de tot és que el preu de posar al nen a la polissa és el mateix preu que paga la mare/pare asegurat... vaja, una pasta!!! :-o00m
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dt. gen. 21, 2014 10:01 pm

Ostres doncs a mi m'han dit en les 2 trucades que ha d'estar 3 mesos i despres el puc donar de baixa. El Perú son 44€. 10€ menys q jo!
Flipo com poden dir coses diferents!!!
Els hi he enviat un mail q m'ho passin x escrit!!!
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dt. gen. 21, 2014 10:01 pm

Ostres doncs a mi m'han dit en les 2 trucades que ha d'estar 3 mesos i despres el puc donar de baixa. El Preu son 44€. 10€ menys q jo!
Flipo com poden dir coses diferents!!!
Els hi he enviat un mail q m'ho passin x escrit!!!
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: rateta2013 » dc. gen. 22, 2014 7:35 am

Dafneta27 ha escrit:Noies avui he trucat i m'han dit que si vull que el nen quedi cobert de tot el tenen que incorporar, que hi ha una clausula que posa que el posaran automaticament. Per donar-lo de baixa posteriorment et tens que esperar fins cumplir l'any amb ells, perquè les polises són anuals. I el pitjor de tot és que el preu de posar al nen a la polissa és el mateix preu que paga la mare/pare asegurat... vaja, una pasta!!! :-o00m


El nen no és el mateix preu que els pares. Els preus van per edats i estat de salut. Potser en el teu cas coincideixen les quantitats, però generalment la pòlissa d'una dona jove és d'uns 60€ i la d'un nadó uns 40-45€.

A mi m'han dit per mail que el preu del nen serien uns 40€. Ja és el que pagues si vas un cop al mes al pediatra privat (i val la pena per no fer cues al CAP amb un nadó), així que bueno...durant uns mesos aguantaré les 2 pòlisses i després altre cop a la SS.
Eduard 2005
Arnau 2014
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Dafneta27 » dc. gen. 22, 2014 9:00 am

Si, jo pago uns 60€ i ja em va semblar extrany que un nadó tingui que pagar com jo..

Em podriau donar plis el mail de Medifiatc on puc parlar amb algu sobre aquest tema?? gràcies!!!
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: sergem » dc. gen. 22, 2014 11:10 am

Dafneta, de quan és la teva polissa??
Ho dic perque si és com la meva (que estic dins els meus pares) i és una conta de les antigues, es a dir, al ppi de tot de medifiatc, podría ser que llavors sí siguès el mateix import perque son altres condicions, segons mon pare millors, crec entendre. No obstant lo millor és escriure un mail i que quedi tot per escrit!

Penseu que quan truques us miren el tipus de polissa i l'any que la vau fer, potser per això hi ha diferencia de preu!!
A mi em va pasar quan vaig inscriure al meu marit. Si ho feia a dins del compte dels meus pares, paguavem quasi 2 €/mes de més durant 15 anys (que al final és pasta...) , per això la assessora ens va dir que fins als 46 anys del meu marit, li sortia millor de preu fer-ho sol que amb nosaltres i si al dia de demà jo incrivia un fill, llavors li treurien el 10% de "penalització" per estar sol a la polissa.
És per això que potser hi ha diferencia de preus...
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Dafneta27 » dc. gen. 22, 2014 11:50 am

La meva polissa és del 2011... :-:) ?-)
Imatge


Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 07, 2014 10:48 am

per si a alguna us interessa ahir vaig trucar a veure quins centres entren a Bcn ciutat per fer classes prepart.
L'any passat a medifiatc entraven 3 llocs de prepart a bcn ciutat, ara ja només 2, em va dir q tb tenien alguns a altres llocs de bcn provincia, a sabadell per exemple entra només 1, q tb vaig preguntar perque ens queda aprop de la feina...
Per si alguna l'interessa us explico els horaris q fan perque ahir vaig trucar a tots tres:

-MARCELA MAS (Bcn, prop de francesc macia. També tenen centre a mataró pero jo vaig demanar nomes horaris de bcn. http://www.marcelamas.com/): 8 classes de 2 hores, però els pare només van a 1 de les classes. Es pot triar dia de la setmana (dilluns, dimarts, dimecres o dijous) i un d'aquests horaris: 17 a 19h, ó 19 a 21h. Recomanen començar a partir de la setmana 27-28

-EUROSPORT (Bcn, prop de francesc macia tambe http://www.eurosport-bcn.com/materno_infantil.html): 6 classes d'1 hora, el pare pot venir a totes. Només 1 horari: els dilluns de 20 a 21h. El proxim curs comença el 24 febrer

-CODEBI (sabadell, Av Francesc Macià, 68 http://www.codebi.com/centre.asp?id_cat=28). Fan 4 classes teòriques (cada dilluns 19 a 21h), a les teòriques només poden anar papis si és un grup petit pq si no no caben en la sala, i tambe fan 4 classes pràctiques (una cada dues setmanes) els divendres a 19 a 21h, a les pràctiques si q van els papis

Com us deia em van comentar q tb tenien centres a algunes altres ciutats (mataro, gava..) pero jo nomes vaig preguntar per Bcn ciutat i sabadell
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: carlotayeric » dv. feb. 07, 2014 1:21 pm

Yo no puse a eric dn la muua hasta que tenia 3 meses y no pagie absolutamnte nada del.hospital y eric esyuvo unas horas en ka incubadora
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Avatar de l’usuari
rousy83
:: granota
:: granota
Entrades: 219
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 3:52 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: rousy83 » dj. set. 04, 2014 11:30 am

Bon dia mamis!!

Jo tmb soc de medifiatc i tindré el meu petit a la clínica diagonal a finals de mes.
M'agradaria saber com a sigut la vostra experiència, si entra epidural i incubadora, ja q potser el meu petit necessitarà uns dies.

Gràcies!!
Imatge

Rousy
TE+ 25/01/2014
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dj. set. 04, 2014 1:30 pm

Hola!
Jo el vaig tenir al gener a la clínica diagonal i millor impossible!
Vaig quedar super contenta! Bueno amb la comadrona no vaig tenir molta sort la veritat
Si entra epi i x la resta no. L'has d'assegurar a part
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
rousy83
:: granota
:: granota
Entrades: 219
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 3:52 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: rousy83 » dj. set. 04, 2014 3:48 pm

Marsai, aixì q tot molt bé?
Jo estic preocupada... la clínica és genial, però clar... parir és un altre cosa. Aixì q tinc q possar el baby amb mi pq entri l'incubadora, oi?
Imatge

Rousy
TE+ 25/01/2014
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dj. set. 04, 2014 4:39 pm

No tinguis por! L'equip es genial i es preocupen molt pels petits!
De fet el tindràs en tot moment amb tu i nomes se'l porten cada mati x revisió.
Jo vaig preguntar i em van dir q incubadora etc si el tens assegurat si sino son despeses a part! Truca att client.

Jo el tinc amb mi a la pòlissa i estic encantada pq tot i les vacunes li faig x ss la resta i el dia q dia tot x Mutua.
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
rousy83
:: granota
:: granota
Entrades: 219
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 3:52 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: rousy83 » dj. set. 04, 2014 9:04 pm

Moltes gràcies Marsai!!
És un descans tenir opinió!!
Imatge

Rousy
TE+ 25/01/2014

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::