ajuda:"Brida amniòtica"

Salut, dubtes i preparatius.
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Ganga » dl. oct. 22, 2012 10:18 am

Hola a tothom!
bé jo sóc futura mare de març 2013 i ja ho vaig ser a l'agost 2011. Ara amb aquest nou embaraç m'han detectat a la setmana 17 una "Brida amniòtica", segons el ginecòleg diu que l'haurà de vigilar però que em posi tranquila que no afecta per ara al bebè. La veritat que no ho estic gens de tranquila perquè he llegit (per internet) coses horribles d'aquestes brides. Algú n'ha patit en algun embaràs? com ha anat? us agrairia que m'expliquessiu si realment hi havia risc pel bebè...jo no conec del tema i tampoc m'ha volgut dir res més el meu ginecòleg així que em toca esperar.
Gràcies i bons embarassos!! :-())
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Ganga » dj. oct. 25, 2012 9:11 am

ostres! veig que no n'ha patit ningú...millor perquè no es passa gaire bé..amb aquest nervis... :-o00m
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Vesnà » dg. oct. 28, 2012 4:13 pm

Hola!

Escric des del mòbil i no em puc enrotllar. Hi ha un post de no fa gaire. Ja buscaré l'enllaç!

A mi me'n van diagnosticar una al maig. Vaig patir molt i, de fet, el susto m'ha durat fins al part (fa 4 dies). Al final no era una brida... El Google em va amargar l'existència, però també em va trnaqil·litzar veure que normalment eren errors de diagnòstic. Tens eco?

Ja escriuré amb més calma!!

No t'angoixis.
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Ganga » dl. oct. 29, 2012 8:27 am

Hola Vesnà,
gràcies maca..doncs mira la eco me la van fer fa unes setmanes i demà passat aniré a fer-me'n una altra pel meu compte amb un altra ginecòleg a veure una segona opinió perquè clar tranquila no estic...encara que ho intento. Encara estic de 19 setmanes així que a veure que em diuen dimecres perquè sinó això pot ser un infern...
Sí, a veure si trobes el post, jo no el sé trobar.
Moltes gràcies de veritat i bona castanyada si no xerrem! :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
Luni57
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Luni57 » dt. nov. 06, 2012 1:50 pm

Jo amb la Julia vaig tenir una brida, però me la van detectar a l'eco de la setmana 12. LA veritat que tan l'ecografa i la gine em van dir que no em preocupès, que no passava res, que la brida era flexible i que no havia problema per la nena...La brida estava en un costat de la placenta no al mig ni res. Igualment van voler fer-me un altre eco a les 17 setmanes per veure com avançava el tema... amb la sort que va desapareixa... I la veritat que la Julia havia agafat el pes i mides normals de les 17 setmanes o sigui que no li va molestar la brida.
Espero que tinguis molta sort, i no pateixis! oblidat de mirar internet!!!!!!

Un petonas!
Imatge

Imatge


Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Ganga » dc. nov. 07, 2012 2:08 pm

gràcies Luni 57, ahir vaig anar a la eco de les 20 setmanes i m'han dit que no em preocupi que és curteta uns 3cm i que està molt a la part de baix on ell té els peus...ell la toca però no s'hi enrreda i que en principi no s'hi pot enredar i que la major part dels problemes és al 1r trimestre...per sort la cosa evoluciona bé i espero no haver de preocupar-me més tot i així m'aniràn fent ecos de control...espero que per la pròxima ja hagi desaparescut encara que m'han dit que el més probable és que la tingui tot l'embaràs així que quan el tingui en braços ja respiraré tranquila...fins llavors anem passant... :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
Luni57
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Luni57 » dv. nov. 09, 2012 9:43 am

Tot anirà bé Ganga!! ja veuràs!! Quan la nena vagi fent-se més gran,, la brida quedarà més petita!!!!

petonets!
Imatge

Imatge


Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Luni57
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Luni57 » dv. nov. 09, 2012 9:44 am

Ostres t'he dit nena i no sé si és nen... jijiji
Imatge

Imatge


Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Ganga » dv. nov. 09, 2012 2:59 pm

Gràcies Luni57 pels ànims! :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: yop » dj. nov. 15, 2012 8:09 am

Hola, m'acabo de inscriure, al llegir el teu cas, jo estic de 15 setmanes i aquest mateix dilluns en una eco de control post biopsia de corion, m'han vist una petita brida també, la gine m'ha dit que es petita i que no pateixi que el mes probable es que a mesura que creixi la bolsa es vagi quedan més enganxada a la pared i que no agi cap problema, vaig cometre l'error de mira al sr.google i despres de llegir casos i veure fotos...me quedat mes nerviosa que un peix fora l'aigua. La proxima eco és la morfologica de les 20 setmanes així que ara em toca patir fins d'aqui un mes. Aquest es meu tercer embaraç i no tenia ni idea de que aquestes coses podien passar.. em de pensar que tot anira bé i que aixó quedara en un ensurt. Anims!!!!
martinina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dg. nov. 11, 2012 8:47 pm

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: martinina » dj. nov. 15, 2012 2:23 pm

Cercar a google aquestes coses o llegur prospectes de medicaments amb infinits efectes secundaris es per que t'agafin tots els mals

Lo millor es que feu cas al metge si diu que no patiu serà que no es prou important!
Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: yop » dg. nov. 18, 2012 7:33 pm

Tens tota la raó, jo em vaig espantar força, despres de la noticia i mirar no saps bé que pensar.. es un gran error! :)
Byron
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 11:47 am

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Byron » dj. nov. 22, 2012 9:30 am

Acabo de llegir el post.
A mi, la meva gine em va diagnosticar una brida a l'eco de la setmana 22. Era a la banda dreta, a la part de dalt, i ens va dir que no tenia importancia perquè no tocava al nen, però que s'havia d'anar vigilant, tot i que gairebé segur que es desfaria o trencaria.
Vaig cometre l'error de consultar a Google i, com no, em va amargar la vida i em passava el dia plorant, de les coses que vaig arribar a llegir...

Ara estic de 30 setmanes, i la brida, el dijous passat, a la eco de 29+4, ja s'havia trencat, i gairebé no queda ni rastre. A la Eco 4D que ens vam fer a la setmana 28, el Dr. ens va dir que les brides només són perilloses al primer trimestre que és quan el bebè es forma, i sempre que estiguin pel centre de la placenta, que és on poden tocar al bebè.

Espero que us serveixi d'ajuda la meva resposta i, sobretot, que aconseguiu estar tranquil.les, ja que fins i tot la gine ens va comentar que si la brida finalment suposa perill pel nen, es poden operar amb el nen dins la panxa.

Sé que és molt difícil, però, inteneu estar tranquil.les i pensar en positiu i disfrutar de l'embaràs. I sobretot confieu en el vostre Gine al 100%, que ells ens saben més que nosaltres...

Un petó a totes i molts ànims.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: yop » dj. nov. 22, 2012 3:16 pm

Ostras byron!! Moltes gracies! Doncs a mi si m'ajuda saber la teva experiencia... Em quedo un pel mes tranquila.. la veritat es que estic feta un sac de nervis... MERCI!!
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: mimi82 » dv. març 13, 2015 9:44 am

Bon dia noies,

Sort que us he trobat abans de mirar res pel Sant Google... :love:

Resulta que ahir a la eco de les 17 setmanes la gine va veure una petita brida amniòtica en un lateral, però just damunt del capet del/la peque...
S'ho va estar mirant i remirant i ens va dir que era molt poqueta cosa i que cap part del cos del bebè hi tocava, que s'havia d'anar controlant, pero que estiguessim tranquils, i la veritat, ho estem, l'únic que no ens fa fer cap eco extraodinària, tenim la morfològica programada pel 13 d'Abril i un altre cop hora amb ella el dia 7 de Maig.
Per una part, el fet de no demanar un control especific fa pensar que no te gens d'importància, però per l'altra banda no ens va dir si juntament amb el bebè, també pot creixer la brida i acabar afectan al petit@ ja que si es així, afectaria al cap i això no ens fa tanta gràcia...
A les que la vau tenir fins el part, us va crèixer la brida?
Demanarieu una segona opinió o si més no hora una visita extra d'aqui a 2 setmanes?

Moltes gràcies!!!! :-()-) :-()-)
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Vesnà » dv. març 13, 2015 6:07 pm

Hola, Mimi!

També vaig escriure en aquest altre fil:
viewtopic.php?t=28419

Mira, jo vaig demanar una segona opinió i em va anar molt bé, perquè el segon ginecòleg em va dir que allò no era una brida, sinó una mena d'adherència (també bastant misteriós) que feia "com si la placenta tingués dos pisos". Pensa que la primera ginecòloga em va dir que de moment no tocava el nen, però que era perillós, perquè si ho feia li podia seccionar extremitats o provocar-li la mort. Quina diferència, no? Vaig passar uns dies horrorosos.
Pel que vaig entendre, una brida és com un filament que, per definició, està enganxat al nen. Per tant, no és el mateix que aquesta mena d'adherència que, a priori, marxa sola.

La qüestió és que ara estic de 23 setmanes, espero un altre nen, i a l'eco de les 17 van veure exactament el mateix. A la morfològica de la setmana 20 semblava tot correcte i no la van saber veure. Per què es forma? Ni idea?

Bé, espero que sigui el mateix cas que el meu!! :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
SandraUA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. març 31, 2012 9:26 pm

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: SandraUA » dv. març 13, 2015 8:56 pm

Hola noies,

Ara estic embarassada de 18 setmanes pero a la eco de les 12 setmanes aprox el gine em va dir q tenia una brida. Em va dir que era comú i no li va donar massa importància però jo si... Em vaig informar i m han dit que es com un filament gelatinós que si no toca el bebe no té importància però si el toca sí que en té... Li vaig preguntar tot i em va dir que no es pot fer res més que vigilar per ecos. Me'n fan una cada mes. La última eco la peque es movia molt i la brida allà... I la veritat, a mi no em cap gràcia però no puc fer res...
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: mimi82 » ds. març 14, 2015 9:55 am

Moltes gracies Vesna!
A mi la meva gine em va dir que la brida era en un racó i que no tenia cap perill a priori, i va estar quasi 30 minuts comprovant que quan es movia la puceta no ho toques, a més que em va dir que era perillosa al primer trimestre que era quan s'estan formant, ara ja no tant...
De totes maneres dilluns tinc llevadora i li comentaré aviam què em diu ella... Moltes gràcies!

Sandra UA, quina m.... però si t'han dit que no passa res, intenta estar tanqui la o demana una altra opinió. ..
A mi em van dir que només podien ser perilloses si travessaven la bossa o si atrapaven un peu o una mà, que llavors es podia deformar, i si era el cas s'operava...
Aix, espero que com la majoria a les 20 setmanes desaparegui! Ànims bonica!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Ganga » dg. març 15, 2015 8:57 pm

Bona nit!
vaig obrir aquest fil quan estava del meu segon fill. Estava súper espantada i ara amb raó ho esteu vosaltres.
La meva brida no va desaparèixer sinó que al fer-se gran el meu fill la va apretar fins a la paret i no va passar res. Jo sí que vaig anar a ecos extres per estar més tranquil·la i controlada.
També és cert que em va dir que les que estan en extrems no són tant perilloses com si estan al mig. Que no es poden operar. I que les brides autèntiques són les que no són elàstiques i queden tibades i i no són tant flexibles i enrotllen al nen, sobretot els 3 primers messos i que realment n'hi ha molt poques d'autèntiques...aquestes que he llegit que us han dit (dsd la meva humil opinió pq jo no sóc metge...) no són perilloses. Tenen un altre nom diferent però fan servir brida genèricament...
Ara aquesta puçeta meva que us dic ha fet fa pocs dies 2 anys!!! i no li falta de res!!!
Ànims noies que es passa malament però el final és el millor! :-()-) :ok:
Ja explicareu com avançeu!
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Nio
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. feb. 05, 2015 6:16 pm

Re: ajuda:"Brida amniòtica"

EntradaAutor: Nio » dl. març 30, 2015 8:02 pm

Buenas noches!

Escribo desde el móvil, disculpad que sea en castellano pero sin el pc me resulta un poco complicado escribir en catalán y que no se me cuele alguna falta.

Pues yo he tenido un caso parecido, esta tarde antes de hacerme la amnio en la eco previa nos han comentado que tenía una brida en la parte más inferior. Que en un principio son las menos peligrosas pero que en el peor de los casos se le podía quedar un pie o una mano atrapado.
La verdad es que me he puesto super nerviosa y la amnio luego me ha resultado horrorosa.

Por suerte, recordaba este hilo y después del disgusto, ya reposando me habéis tranquilizado un montón.

Quería entrar para agradecéroslo!!!!!!!! :love: :love:

Un abrazo chicas!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::