Poc líquid amniòtic
Poc líquid amniòtic
Bon dia noies, avui he anat a fer-me la amnio i no m'ho han pogut fer perquè tinc poc líquid amniòtic. M'ha preguntat si havia tingut pèrdues, jo he dit que suposo que no, que tinc molt fluxe i igual ha passat inadvertit.
M'ha dit que la setmana vinent tornès per intentar-ho de nou, a veure si havia augmentat el volum de líquid o no. Alguna sap si els nervis/estrès afecten a aixo? Hi ha alguna cosa que es pugui fer per tenir mes líquid?
M'ha dit que la setmana vinent tornès per intentar-ho de nou, a veure si havia augmentat el volum de líquid o no. Alguna sap si els nervis/estrès afecten a aixo? Hi ha alguna cosa que es pugui fer per tenir mes líquid?
TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!

23/12 Sembles una nena
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
Re: Poc líquid amniòtic
La meva germana va anar a fer-se la ultima eco aquest dimarts i li van dir el mateix, amb la visita amb la llevadora li va dir que era una cosa normal que no es preocupes.
Hola boniques,
A veure si trobo algu q em pugui respondre, estic de 18 setmanes i soc primerenca (sac de nervis). Com es pot reconeixer la perdua de liquid amniotic??
A veure si trobo algu q em pugui respondre, estic de 18 setmanes i soc primerenca (sac de nervis). Com es pot reconeixer la perdua de liquid amniotic??
petitajo ha escrit:Hola boniques,
Jo he trobat això que es com un salvaslip per detectar-ho http://t.bebesymas.com/noticias/al-sens ... -amniotico
TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
23/12 Sembles una nena
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr

23/12 Sembles una nena
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
Poc líquid amniòtic
Hola Noies,
Reprenc aquest pots antic. Desde fa unes setmanes m'han dit que tinc el liquid amniòtic al limit i cada setmana em van fent ecos per controlar-ho. Ara estic a la setmana 34 i fent repòs.
Alguna de vosaltres està o ha estat en la mateixa situació? Mirant per internet fica que l'aigua de coco va bé, alguna ho ha sentit a dir? o sap d'algun aliment per si es pot augmentar el liquid?
Salutacions a totes
Gràcies.
Reprenc aquest pots antic. Desde fa unes setmanes m'han dit que tinc el liquid amniòtic al limit i cada setmana em van fent ecos per controlar-ho. Ara estic a la setmana 34 i fent repòs.
Alguna de vosaltres està o ha estat en la mateixa situació? Mirant per internet fica que l'aigua de coco va bé, alguna ho ha sentit a dir? o sap d'algun aliment per si es pot augmentar el liquid?
Salutacions a totes
Gràcies.
Hola,
A mi des de la setmana 34 que em controlen setmanalment el líquid, amb la idea d'induïr si baixés massa. Ara estem a la 39 i controlen cada 3 dies. Jo bec moltíssima aigua, es veu que funciona...
A mi des de la setmana 34 que em controlen setmanalment el líquid, amb la idea d'induïr si baixés massa. Ara estem a la 39 i controlen cada 3 dies. Jo bec moltíssima aigua, es veu que funciona...
Hola!
Gràcies per la informació
. Aniré bevent mes aigua a veure si podem mantenir el liquid fins unes setmanes mes! 
Gràcies per la informació

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |