Panxa dura

Salut, dubtes i preparatius.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Panxa dura

EntradaAutor: jaruma » ds. abr. 19, 2014 8:53 am

Hola,

fa ja un parell de dies que em noto la panxa "estranya", no sé si a alguna li haurà passat. A la que m'aixeco i faig una mica de moviment (mínim), em noto com una pressió, com si se m'imflés, i se'm posa més dura. Suposo que són contraccions de Braxton, però si m'apreto la panxa una mica sí que se m'enfonsa, i he llegit que quan tens contraccions se't posa duríssima. També és veritat que, al tenir sobrepés, potser no es nota tan dura.

El fet és que li costa molt de relaxar-se, la sensació de tibantor la tinc pràcticament tot el dia.

Fa unes setmanes em passava, però anava acompanyat de molèsties i de sensació de pes. Li ho vaig comentar a la llevadora, em va enviar a urgències i em van detectar una infecció d'orina. Però ara ja està curada, i ja no tinc cap altra molèstia, així que no sé si considerar-ho normal. Estic de 30 setmanes.

A algú li ha passat, i sap a què pot ser degut? Gràcies!
Avatar de l’usuari
nell
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 4:45 pm

Re: Panxa dura

EntradaAutor: nell » ds. abr. 19, 2014 9:46 am

Hola!

A mi també em passa i, de fet, em ve passant des de la setmana 12.... Al moure'm o estar una estona dreta, se'm posa dur un costat de l'úter i després s'escampa a tot. Dura molt pocs segons i apart de la tibantor, que molesta, no fa mal. Si m'assec una mica es passen de seguida.
A les 19 set vaig tenir el mateix però amb dolor i era infecció d'orina. Vaig anar a urgéncies i em van donar antibiotic, i van parar.
El gine em comenta que són contraccions normals, i que no em preocupi si no són doloroses, rítmiques i /o en tinc més de 4 per hora.
Bé això és el que et puc dir... de totes formes, si et vols quedar més tranquil.la, ves a urgències.
Sort en el teu embaràs!!
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle :-)
Benvingut amor meu!!!
Avatar de l’usuari
crislanena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

Re: Panxa dura

EntradaAutor: crislanena » ds. abr. 19, 2014 1:17 pm

Jaruma, jo tinc el mateix i també he estat en tractament per infecció d'orina, el meu ginecòleg em va diagnosticar úter irritable i pot ser per: infecció d'orina, estrés, agafar pes, etc. Així que he de fer vidarelaxada i un poc de repòs.
Quan tingues contracció, has de gitar-te cap al costat esquerre i fer respiracions profundes.
Sort!!
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Panxa dura

EntradaAutor: jaruma » ds. abr. 19, 2014 4:59 pm

Gràcies per les vostres respostes!

Finalment he anat al CAP a descartar el tema de la infecció d'orina, i resulta que ja en tinc una altra. Ja és la tercera! Altre cop antibiòtics. Com a mínim ja sé de què em venia això de la panxa. Ara a reposar i a esperar que els antibiòtics facin el seu efecte :-o00m

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::