bossa pel cotxet
bossa pel cotxet
Bon dia noies
m'estic tornant boja ara que ja per fi tenim el cotxet : uppabby vista de color arena . Ara ens toca trencar-nos el cap amb la bossa que penjarem del cotxet.
Mames amb experiencia us demano ajut ja que totes les bosses em semblen carisimes i despres de llegir blogs i opinions per internet veig que hi ha bosses que queden petites enseguida.
A mi m'agradaria una bossa que no se'ns quedes petita ja que soc de les que dira "por si por si jejejej " aixi que noies totes les vostres experiencies seran benvingudes.
Per cert, seria molt bo tambe si hi ha mames que em poguessin donar opinions si portar el sac del cotxet amb el mateix disseny que la bossa o alguna opinio sobre sacs de cotxet tb.
petonets i mil gracies
m'estic tornant boja ara que ja per fi tenim el cotxet : uppabby vista de color arena . Ara ens toca trencar-nos el cap amb la bossa que penjarem del cotxet.
Mames amb experiencia us demano ajut ja que totes les bosses em semblen carisimes i despres de llegir blogs i opinions per internet veig que hi ha bosses que queden petites enseguida.
A mi m'agradaria una bossa que no se'ns quedes petita ja que soc de les que dira "por si por si jejejej " aixi que noies totes les vostres experiencies seran benvingudes.
Per cert, seria molt bo tambe si hi ha mames que em poguessin donar opinions si portar el sac del cotxet amb el mateix disseny que la bossa o alguna opinio sobre sacs de cotxet tb.
petonets i mil gracies
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
Re: bossa pel cotxet
jo vaig mirar moooltes bosses pel cotxet...i com tu dius totes carissimes pel que realment son...i un dia passejant vaig veue al TEXTURA que hi havia bosses tambè per cotxet i no pujaven dels 45 euros i em va super bé!!! i es molt gran. Pensa que jo tinc bessons, porto tot x2 i em va perfecte! mira-ho, a la web n'hi han...jo tinc el bugaboo donkey negre i color arena i...la bossa la vaig agafar negra i porta unes estrelletes..n'hi havia de varios ocolors i models

Noies,
M'apunto al post!! aquest tema també m'interessa! N'he vist moltes a les botigues i algunes de molt cares!! I d'altres que he vist per Internet, no me'n fio de comprar-les per si després no són el que m'esperava....
He mirat la p.web de Textura, i justament la que m'agrada posa que no està disponible
M'apunto al post!! aquest tema també m'interessa! N'he vist moltes a les botigues i algunes de molt cares!! I d'altres que he vist per Internet, no me'n fio de comprar-les per si després no són el que m'esperava....
He mirat la p.web de Textura, i justament la que m'agrada posa que no està disponible
Bones, a mi també m'interessa el tema
Jo també compraré el vista,
però en color taronja i el xasis negre també.
sobre el tema de la bossa volia saber si realment és tan necessari i no fas amb una bossa normal i corrent

Jo també compraré el vista,
però en color taronja i el xasis negre també. sobre el tema de la bossa volia saber si realment és tan necessari i no fas amb una bossa normal i corrent

bona tarda boniques!
Doncs quan vaig tenir al meu petit em vaig tornar una experta ajajaj
jo tinc una de moooolt cara de la beaba i molt gran. Me la van regalar i era el meu capritxo jejeje.
doncs be, ens va molt i molt be com a bossa de viatge, però pel cotxet massa gran...
jo també soc de les de por si acaso..però us recomano contenció jejeje jo portava de tot i al final no era gens pràctic, masses coses i al final em costava trobar el que necessitava...
Després d'utilitzar la bossa beaba, vam canviar a la que venia amb el cotxet (que em semblava minuscula!) Nosaltres tenim el muum de Jané, i super be!
I ara ens van donar una bossa de la marca Skip hop que te varios departament i perfecte.
Penseu que al principi portaràs moltes coses per si de cas, normal. però enseguida veureu que necessita el vostre petit.
Tema sac: jo porta un que es diu Akon de Bebedue. I ens ha anat de conya. L'hem comprat gris pq aixi pega amb tot.
lo de portarlo a conjunt ja és personal. Ara et diria que potser no cal, però jo ho hagués fet jijijji
Espero haver ajudat!
jo tinc una de moooolt cara de la beaba i molt gran. Me la van regalar i era el meu capritxo jejeje.
doncs be, ens va molt i molt be com a bossa de viatge, però pel cotxet massa gran...
jo també soc de les de por si acaso..però us recomano contenció jejeje jo portava de tot i al final no era gens pràctic, masses coses i al final em costava trobar el que necessitava...
Després d'utilitzar la bossa beaba, vam canviar a la que venia amb el cotxet (que em semblava minuscula!) Nosaltres tenim el muum de Jané, i super be!
I ara ens van donar una bossa de la marca Skip hop que te varios departament i perfecte.
Penseu que al principi portaràs moltes coses per si de cas, normal. però enseguida veureu que necessita el vostre petit.
Tema sac: jo porta un que es diu Akon de Bebedue. I ens ha anat de conya. L'hem comprat gris pq aixi pega amb tot.
lo de portarlo a conjunt ja és personal. Ara et diria que potser no cal, però jo ho hagués fet jijijji
Espero haver ajudat!

Jo he comprat la bossa i el sac de cotxet de 7am http://7amenfant.com/ a mi m'han agradat molt, tot i que com encara no he tingut la nena no et puc dir si es pràctic o no! 

TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!

06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!
Nosaltres també tenim el Uppababy gris (Mica) i estem encantats. Vam comprar una bossa de la marca Marv by Lassig. N'hi ha de diferents colors i estampats. Les venen a Prenatal pero nosaltres la vam comprar a Amazon molt més barata. (Uns 30 euros).
Tema sacs per Uppababy nosaltres pel cuco al hivern hem fet servir de Tuc Tuc i quedava genial!
Tema sacs per Uppababy nosaltres pel cuco al hivern hem fet servir de Tuc Tuc i quedava genial!
Hola picara79!
Nosaltres també tenim l'uppababy vista de color arena
La bossa que portem al cotxet és de la marca skip hop! A mi me la van regalar a la botiga quan vaig fer la compra del cotxet
Aquesta és la pàgina web de la marca: http://www.skiphop.com/product/duodiaperbag.html . La nostra bossa és una d'aquestes de rodonetes però en beig. Queda de conya amb el cotxet. I la botiga on vaig comprar el cotxet i on hi han bosses d'aquestes està darrere la Illa. Et deixo la pàgina web també: http://mimamstore.********.es/ca/productos/duo
Com ha dit alguna mami per aquí, al principi penses que la bossa del cotxet ha de ser hiper gran per poder portar de tot. Jo també sóc les de... "això per si a cas...això també..." Primer hi posava de tot...però mica en mica...vas veient les necessitats del teu peque i teves..i llavors veus que tampoc has de posar tantes coses! Només lo bàsic. Però t'he de dir, que dins aquesta bossa hi he posat de tot i més! Es veu petiteta però és bastant grandeta a la vegada. Tens moltes seccions per posar algun panyal, toallitas...
I si algun dia fem alguna escapada de més d'1 dia...agafo aquesta bossa pel cotxet + la bossa que vaig comprar-li per l'hospital.
Tema sacs, jo vaig comprar-ne un per l'hivern d'aquesta marca http://www.ifulistore.com/ Era senzillet, de color beige. I també quedava molt bé amb el cotxet. I escalfava que no vegis!
;)
Nosaltres també tenim l'uppababy vista de color arena
La bossa que portem al cotxet és de la marca skip hop! A mi me la van regalar a la botiga quan vaig fer la compra del cotxet
Aquesta és la pàgina web de la marca: http://www.skiphop.com/product/duodiaperbag.html . La nostra bossa és una d'aquestes de rodonetes però en beig. Queda de conya amb el cotxet. I la botiga on vaig comprar el cotxet i on hi han bosses d'aquestes està darrere la Illa. Et deixo la pàgina web també: http://mimamstore.********.es/ca/productos/duo
Com ha dit alguna mami per aquí, al principi penses que la bossa del cotxet ha de ser hiper gran per poder portar de tot. Jo també sóc les de... "això per si a cas...això també..." Primer hi posava de tot...però mica en mica...vas veient les necessitats del teu peque i teves..i llavors veus que tampoc has de posar tantes coses! Només lo bàsic. Però t'he de dir, que dins aquesta bossa hi he posat de tot i més! Es veu petiteta però és bastant grandeta a la vegada. Tens moltes seccions per posar algun panyal, toallitas...
I si algun dia fem alguna escapada de més d'1 dia...agafo aquesta bossa pel cotxet + la bossa que vaig comprar-li per l'hospital.
Tema sacs, jo vaig comprar-ne un per l'hivern d'aquesta marca http://www.ifulistore.com/ Era senzillet, de color beige. I també quedava molt bé amb el cotxet. I escalfava que no vegis!
;)
Bones
noies estic apuntant tot el que hem dieu. Jo he vist el de Beaba i tambe els de Skip Hop ara buscare ofertes com una boja a veure quines surten millor de preu o a males m'esperare a les rebaixes de juliol a veure si trobo alguna oferta.
mentrestant totes les vostres aportacions seran benvingudes!
noies estic apuntant tot el que hem dieu. Jo he vist el de Beaba i tambe els de Skip Hop ara buscare ofertes com una boja a veure quines surten millor de preu o a males m'esperare a les rebaixes de juliol a veure si trobo alguna oferta.
mentrestant totes les vostres aportacions seran benvingudes!
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
jo em vaig comprar la Skip Hop fa 5 anys i bueno... és per portar lo justet.... per mi la trobo petita per les coses del nen....
- crislanena
- :: cèrvol

- Entrades: 547
- Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm
Hola! Jo tinc el bugaboo bee i m'he demanat el bolso bugaboo, he de reconèixer que és enooooooorme!!! No sé si més d'una vegada caurà el cotxet, perque jo sòc de "per si" i segur que el carregue massa... jejeje Alguna el té i em diu la seva experiència?
Merci!
Merci!
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors
13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
Doncs nosaltres tenim una de tuc tuc negre que vam trobar d'oferta en alguna web. És petitona però venia amb coses pràctiques com el canviador, una funda per mantenir una ampolla/biberó amb l'aigua calenta, un monederet i ara no recordo res mes. Ens va costar 50 euros. A mi m'agrada que sigui petita perquè sinó tendeixo a portar masses trastos i a ser poc pràctica.
Tens raó amb això que dius, les bosses per penjar al cotxet són caríssimes. S'aprofiten molt.... bé s'aprofiten una mica en tot el que és enfocat per bebès.
Tens raó amb això que dius, les bosses per penjar al cotxet són caríssimes. S'aprofiten molt.... bé s'aprofiten una mica en tot el que és enfocat per bebès.
Hola
Jo vaig comprar una de les basiques de prenatal q estaba en color arena, en blau mari i en vermell.
Em sembla q valia uns 30€ i em va anr molt be!!!
100% recomanable!!!
Jo vaig comprar una de les basiques de prenatal q estaba en color arena, en blau mari i en vermell.
Em sembla q valia uns 30€ i em va anr molt be!!!
100% recomanable!!!
DENÍS
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Jo tb tinc una de beaba i la trobo massa gran. Al final com que utilitzavem poc el cotxet perque anava en portanadons, prtava una motxilleta a l'esquena i una ronyonera per les cses de valor.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

puski ha escrit:bona tarda boniques!
Espero haver ajudat!
Puski llegint el teu comentari, si em permets; vull fer-te una pregunta... Q tal el muum de jane?? Estic dubtant entre aquest cotxet i el bugaboo buffalo i he llegit bastants comentaris dolents del muum sobre les rodes i els moviments del capazo... Em pots ajudar??? Gracies
Hola Lovekin!
Ui tema cotxet...
Nosaltres ho vam tenir molt clar, i a mesura que s'apropava el moment de comprar-lo veia més comentaris negatius...inclus vaig entrar al ´palacio del Bebe i vaig veure una noia que el tenia, i quan va veure que me'l mirava va començar a dir-me que no me'l compres, que horroros, la pitjos compra, que es mou molt i no se que més. Ens va posar la por al cos.
Però al final vam decidir comprar-lo, i suuuuuuuuper be!!!!
Jo encantadissima amb el cotxet, va de conya!
Has de pensar que no és dels més cars, per tant segur que n'hi ha de millors...pero per nosaltres un acert al 100%
El recomano molt.
Tema que es mou, jo no he notat res, home a bcn tot el terra és adoquinat per tant qualsevol cotxet es mou. El meu nen va dormir sempre al capazo (nosaltres vam comprar el cabaç plegable) i tambe al maxicosi. La cadira molt be, encara que tinc un fill que és un xafarder...i al ser mé gran li molava més mirar tot que dormir...i la capota no és massa gran. Total que ja l'hem passat a una cadireta amb capota XXl jajajaja sino no dormia
Tema rodes no se a que et refereixes...Es que jo crec que és la millor compra que hem fet jejeje
només cal veure la quantitat de muums que hi ha pel carrer, una passada.
Pregunta el que vulguis! Encantada!
Ui tema cotxet...
Nosaltres ho vam tenir molt clar, i a mesura que s'apropava el moment de comprar-lo veia més comentaris negatius...inclus vaig entrar al ´palacio del Bebe i vaig veure una noia que el tenia, i quan va veure que me'l mirava va començar a dir-me que no me'l compres, que horroros, la pitjos compra, que es mou molt i no se que més. Ens va posar la por al cos.
Però al final vam decidir comprar-lo, i suuuuuuuuper be!!!!
Jo encantadissima amb el cotxet, va de conya!
Has de pensar que no és dels més cars, per tant segur que n'hi ha de millors...pero per nosaltres un acert al 100%
El recomano molt.
Tema que es mou, jo no he notat res, home a bcn tot el terra és adoquinat per tant qualsevol cotxet es mou. El meu nen va dormir sempre al capazo (nosaltres vam comprar el cabaç plegable) i tambe al maxicosi. La cadira molt be, encara que tinc un fill que és un xafarder...i al ser mé gran li molava més mirar tot que dormir...i la capota no és massa gran. Total que ja l'hem passat a una cadireta amb capota XXl jajajaja sino no dormia
Tema rodes no se a que et refereixes...Es que jo crec que és la millor compra que hem fet jejeje
només cal veure la quantitat de muums que hi ha pel carrer, una passada.
Pregunta el que vulguis! Encantada!

Moltes gracies per la info! Tornarem a fer-li una ullada als que ens agraden a veure que decidim! Jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |