Toxoplasmosi
Toxoplasmosi
Hola noies!!Torno a estar embarassada del meu segon fill. En el primer embaraç en l'analiai es va sortir que era inmume i jo volia sabersi tambe ho ets en el segon? jo penso que si pero volia saber-ho del cert.
Dema tinc hora amb la llevadorai a veure que em diu
Dema tinc hora amb la llevadorai a veure que em diu
Re: Toxoplasmosi
Hola,
Doncs segons tinc entes si ets inmune es.perque ja vas passar la malaltia en el teu passar, i aixo no ha canviat , suposo que segueixes tenint els anticossos...la llevadora t ho confirmara.
Enhorabona!
Doncs segons tinc entes si ets inmune es.perque ja vas passar la malaltia en el teu passar, i aixo no ha canviat , suposo que segueixes tenint els anticossos...la llevadora t ho confirmara.
Enhorabona!
Si tutty, et volia dir el mateix que la gusiluz; segons tinc entès si ja has passat la toxo, ja no t'has de preocupar d'això més.

+ --> 11/03/2014
Hola noies,
Tutty29 és com la varicel·la. Si ja ho has passat un cop ets inmune de per vida diguessim. Tot i així, aprofitant que tens visita amb la llevadora, li comentes. Ells per protocol et faràn, si encara no t'ho han fet, l'analítica de sang on una de les coses que et miraràn és això de la toxo.
Tutty29 és com la varicel·la. Si ja ho has passat un cop ets inmune de per vida diguessim. Tot i així, aprofitant que tens visita amb la llevadora, li comentes. Ells per protocol et faràn, si encara no t'ho han fet, l'analítica de sang on una de les coses que et miraràn és això de la toxo.
Gracies noies!!Dema em faran el llibret de l'embarassada i em programaran les visites.
Ho deia perque tenim un gat.
Ho deia perque tenim un gat.
Aaah lo dels gats també t'ho diràn segur. Quan haguis de netejar el sorral i les caques sobretot poset guans. És igual que quan estant embarasades em de remanar flors i la terra de les flors. El mateix procés: guants. 
Tutty29 com diuen les companyes si ets immune a la toxo ja ho ets per sempre perquè ja l'has passat, de vegades la passes i no ho relaciones amb la toxo però tenint gats hi ha moltes possibilitats que l'hagis passat sense assabentar-te jeje. Com diuen demà aprofita i pregunta a la llevadora i amb l'analítica t'ho miraran.
Felicitats per l'embaràs i a disfrutar de la panxu
Felicitats per l'embaràs i a disfrutar de la panxu

- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Ostres, doncs contrari al que dieu totes a mi m'han dit (potser són rumors) que dura uns 4-5 anys el fet d'estar "immune". Jo la vaig passar l'any passat sense adonar-me'n, i x ara estic coberta xo pel que tenia entès no era de per vida.
A veure què et diu la llevadora i així sortim de dubtes. Ja informaràs que va bé saber-ho!
A veure què et diu la llevadora i així sortim de dubtes. Ja informaràs que va bé saber-ho!
Ostres petitacuca, jo és el que havia sentit i pot ser no és cert que siguis immune de per vida. Millor preguntar a la llevadora i amb les analítiques sortirà l'immunitat o no.
Jo com no l'he passada vaig pendre totes les precaucions que em va dir la llevadora.
Jo com no l'he passada vaig pendre totes les precaucions que em va dir la llevadora.
Ho he preguntat a la llevadora i m'ha dit que soc inmune tambe en el segon embaras, que be!!!
Doncs jo tinc un dubte relacionat amb tot això de a toxoplasmosi i la listeria i tal, a veure si em podeu ajudar alguna...
Amb el meu primer embaràs no vaig poder menjar embutit que no fos congelat, i així ho feia...
Ara amb el meu segon continuo fent igual, però crec que m'he menjat un parell de bocatas de chorizo de pavo, i sense congelar
...m'he quedat preocupada perquè la llevadora m'ha dit que mai se sap i que s'ha de tocar fusta, que encara que sigui de pavo, no està curat i no s'ha de menjar sino es congela...
aix nenes, m'escagarrinat una mica...com m'agobien aquestes coses

Amb el meu primer embaràs no vaig poder menjar embutit que no fos congelat, i així ho feia...
Ara amb el meu segon continuo fent igual, però crec que m'he menjat un parell de bocatas de chorizo de pavo, i sense congelar
...m'he quedat preocupada perquè la llevadora m'ha dit que mai se sap i que s'ha de tocar fusta, que encara que sigui de pavo, no està curat i no s'ha de menjar sino es congela...aix nenes, m'escagarrinat una mica...com m'agobien aquestes coses

nutella jo al començament del l'embaràs quan encara no tenia hora amb la llevadora i em feia entrepans de llonganissa de paó sense congelar ni res. Quan em va dir l'embotit tot congelat i li vaig comentar em va dir ara congelau tot o passau per la paella, i com després em va fer una analítica i va sortir tot bé doncs ja em vaig quedar més tranquil.la. Així que no pateixis molt i en l'analítica sortirà els resultat però segur que no passa res 
Gràcies pels ànims i compartir la teva experiència sumsi! 

Hola Nutella!!
Tu tranquila dona, encara que n'hagis menjat una miqueta d'embotit, ja veuràs com al proper anàlisi, et surt que no l'has agafada i ja et quedes tranquila! ANIMS!
Per cert, una pregunta... l'embotit que vas comprar era retractilat? T'ho comento perquè els embotits que venen als supers, que ja estan tallats a rodanxes, la gran MAJORIA es CONGELEN a nivell industrial abans de tallar-lo, perquè és més fácil tallar-ho amb maquinària (de forma automática), si están congelats, i és una pràctica força habitual a les envasadores.
O sigui que si vas menjar choriço de pavo del mercadona ja tallat a rodanxes, NO EM PREOCUPARIA!!

Tu tranquila dona, encara que n'hagis menjat una miqueta d'embotit, ja veuràs com al proper anàlisi, et surt que no l'has agafada i ja et quedes tranquila! ANIMS!
Per cert, una pregunta... l'embotit que vas comprar era retractilat? T'ho comento perquè els embotits que venen als supers, que ja estan tallats a rodanxes, la gran MAJORIA es CONGELEN a nivell industrial abans de tallar-lo, perquè és més fácil tallar-ho amb maquinària (de forma automática), si están congelats, i és una pràctica força habitual a les envasadores.
O sigui que si vas menjar choriço de pavo del mercadona ja tallat a rodanxes, NO EM PREOCUPARIA!!

La llevadora al curs de prepart ens va dir que l'embotit comprat al supermercat, empaquetat, etc. en principi no suposa cap problema. Va dir que es podia menjar pernil sense problemes, que no calia ni congelar-lo ni res. Que el perillós era el natural, el que es compra en els mercats aquests de productes casolans, i el mateix amb el formatge.
Moltes gràcies jaruma i mofletes per les vostres aportacions...ja em quedo més tranqui.
Efectivament mofletes, l'embotit és el que tu dius.
Petons
Efectivament mofletes, l'embotit és el que tu dius.
Petons
Hola, estic embarassada del tercer fill i el ginecoleg sempre m'ha dit que puc menjar qualsevol embutit de supermercat sense problemes, i aixi ho he fet, i no soc inmune.
Al llarg de la vida he menjat molt embutit comprat en fires, mercats, carnisseries fets per ells i fins i tot fets per la familia que tots participavem, i NO soc inmune!!!
Ara no hi ha cap perill amb embotits envassats que porten un control exhaustiu abans de posar-los a la venda.
Be, aixo es el que m'han explicat i confio moltissim amb el ginecoleg.
Al llarg de la vida he menjat molt embutit comprat en fires, mercats, carnisseries fets per ells i fins i tot fets per la familia que tots participavem, i NO soc inmune!!!
Ara no hi ha cap perill amb embotits envassats que porten un control exhaustiu abans de posar-los a la venda.
Be, aixo es el que m'han explicat i confio moltissim amb el ginecoleg.
Caram, laiaf, doncs és ben bé al revés del què ens han dit a la majoria! Jo també m'ho estic menjant tot congelat abans. Està bé de veure que no cal que congeli els que ja estan tallats que venen al super! Crec que demà que he d'anar a comprar agafaré alguna cosa d'aquestes, però, perquè abans em sentia bastant culpable de comprar-ne.
Per cert, que també hi ha qui diu que igualment el què els mata és el fred més fort que el que tenim en un congelador de casa normal... Alguna sap si és cert?
Per cert, que també hi ha qui diu que igualment el què els mata és el fred més fort que el que tenim en un congelador de casa normal... Alguna sap si és cert?
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Hola!
Doncs a mi aquest dimecres la ginecòloga em va dir el que alguna de vosaltres ja ha comentat. Que l'embotit i el pernil, si és de supermercat, és segur per menjar. El que no ho és tant és el formatge, mató, etc. que no en sigui, suposo jo que vol dir el que a vegades podem comprar o tastar en alguna parada de mercat. Snif, amb lo bons que són...!
Pel que fa a la carn crua o a mig fer, un altre cop snif perquè l'entrecot està boníssim, ja és una altra història. Ah! i el peix cru que no hagi passat pel congelador, tipus sushi, també prohibit.
Una abraçada,
Anna Maria
Doncs a mi aquest dimecres la ginecòloga em va dir el que alguna de vosaltres ja ha comentat. Que l'embotit i el pernil, si és de supermercat, és segur per menjar. El que no ho és tant és el formatge, mató, etc. que no en sigui, suposo jo que vol dir el que a vegades podem comprar o tastar en alguna parada de mercat. Snif, amb lo bons que són...!
Pel que fa a la carn crua o a mig fer, un altre cop snif perquè l'entrecot està boníssim, ja és una altra història. Ah! i el peix cru que no hagi passat pel congelador, tipus sushi, també prohibit.
Una abraçada,
Anna Maria
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |