Roba premamà online
Roba premamà online
Hola noies!
Busco webs on pugui comprar roba d'embarassada. Estic cansada de desplaçar-me per anar a una botiga i no trobar la meva talla. H&M aviat tindran venta online però algú sap quan?
Les altres que conec són kiabi, asos, mamalicous i vertbaudet, però volia saber si en coneixeu alguna més que estigui bé i bé de preu :)
Gràcies!
Busco webs on pugui comprar roba d'embarassada. Estic cansada de desplaçar-me per anar a una botiga i no trobar la meva talla. H&M aviat tindran venta online però algú sap quan?
Les altres que conec són kiabi, asos, mamalicous i vertbaudet, però volia saber si en coneixeu alguna més que estigui bé i bé de preu :)
Gràcies!
Re: Roba premamà online
Si! Buscant l'he trobat i ja m'he comprat uns pantalons. El preu està molt bé i no tenen despeses d'enviament o retorn. Ara toca esperar a que arribi :)
Jo us venc la meva online, que la tinc nova, quina talla teniu? Jejeje
Jo vaig comprar de 2a mà a Ebay UK, i nova a Asos
Bona nit!!
Niss, si no m'equivoco, l'H&M sí que té venta online.... ¿has entrat a la web? Pots comprar sense problemes.... El que no sé és si tenen despesses per enviament.... això no t'ho puc dir!
SORT!
Niss, si no m'equivoco, l'H&M sí que té venta online.... ¿has entrat a la web? Pots comprar sense problemes.... El que no sé és si tenen despesses per enviament.... això no t'ho puc dir!
SORT!
Que jo sàpiga no té venta online, H&M, i mira que m'agradaria! Porto mesos mirant la web, buscant info, i l'únic que he trobat és que a la tardor obriran la botiga online. A veure si ho avancen una mica i l'obren ja! 

Uiiiix! Perdoneuuuu... Mhe colat! Tota la rao del mon!! A lH&M diu:
La compra online en estos momentos no está disponible en tu país. Por favor, consulta tu tienda local de H&M para ver la disponibilidad.
Recuerda que algunos productos, colores y tallas mostrados online puede que no estén disponibles en tu país o tienda.
La compra online en estos momentos no está disponible en tu país. Por favor, consulta tu tienda local de H&M para ver la disponibilidad.
Recuerda que algunos productos, colores y tallas mostrados online puede que no estén disponibles en tu país o tienda.
Mira.t la web de Gap, sempre hi ha ofertes o ports gratix!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |