Zofran pels vòmits i nàusees

Salut, dubtes i preparatius.
petitacuca
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Zofran pels vòmits i nàusees

EntradaAutor: petitacuca » dt. juny 17, 2014 6:26 pm

Hola,

Després de prendrem els 5 Caribans diaris que la meva ginecologa em va receptar pels vòmits i nàusees, ara que estic d'11+1, ahir vaig enviar un mail a la gine per dir-li que portava 15 dies que vomitava quasi cada dia als vespres (i algun dia matí i vespre) i a banda del malestar de toooot el dia de nàusees, m'ha canviat la preescripció mèdica, a prendrem 1 Zofran (matí i vespre) cada 12h i un cariban abans de dinar. He vist que el Zofran se'l prenen gent que fa quimio.

Voldria saber si algú més se l'ha pres i si li ha anat millor. Igualment ja li he demanat al petitcuc q me n'anés a comprar.

Gràcies!
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Zofran pels vòmits i nàusees

EntradaAutor: ELE » dt. juny 17, 2014 8:16 pm

La meva millor amiga se'l va prendre i li va anar mb!! Tb li va fracassar cariban. Anims!
Mofletes
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 06, 2014 7:18 pm

EntradaAutor: Mofletes » dt. juny 17, 2014 9:07 pm

Hola!

A mi el cariben no em va fer res.... no em van parlar del Zofran... però sí que em va dir la meva ginecóloga que provés amb remeis naturals, com infusions de jengibre, o unes pastilles que son naturals que tenen jengibre (es diuen EMEGEST), i em va anar força be!!

Vaig passar de vomitar dos i tres cops al dia... a només vomitar-ne un... :-())

Molts ànims, a veure si tens sort, i als tres mesos se't comencen a pasar les nauseas... perquè la veritat que son de lo pitjor!! Per mi va ser una alliberació... em van durar els vomits fins els 4 mesos, però despres ja era tot una maravella...

Sort!!
Imatge
Imatge
petitacuca

EntradaAutor: petitacuca » dc. juny 18, 2014 7:41 am

Moltes gràcies ELE i Mofletes!

Necessito (psicològicament) trobar-me bé... aquesta situació em supera... :(
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dc. juny 18, 2014 7:59 am

Petitacuca jo estava igual.. Vaig plorar molt per no poder aixecar-me del wc.. A mi no em van parlar de res d'això, només prenia cariban i aigua de vichy, molta molta! I reconec que em va anar bé però amb qualsevol olor ja estava de nou.. A mi em va durar fins al dia del part, espero que a tu no!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dc. juny 18, 2014 8:23 am

Jo tambe em vaig trobar fatal en els dos embarassos, molts ànims! Un dia vaig arribar a vomitar 8 cops... El Cariban em va alleujar bastant però, com tu, vomitava algun cop cada dia. I sempre amb nàusees. Vaig haver d'agafar la baixa... En cap moment em van parlar del Zofran. Jo vaig anar tirant com vaig poder i, com t'han dit, bevent aigua de Vichy ben fresqueta. Era l'única cosa que se'm posava bé. Aigua normal no en podia veure, em feia vomitar a l'instant. Però el Vichy (si no tens problemes de pressió arterial) em va anar molt bé, em calmava molt.

Que tinguis molta sort!
Imatge
petitacuca

EntradaAutor: petitacuca » dc. juny 18, 2014 8:32 am

Aigua normal tp m'agrada, pq ja tinc prou mal gust a la boca, q encara me l'accentua més pq no té gust a res.
Em van recomanar aigua en gas, xo no vichy pq portava massa gas. Tb en prenc... Ara he descobert q el nestea tb em va be (tot sempre fresc), i aixi no m'inflo tant del gas. Vaig combinant begudes pq em canso de tot, aigua en gas, aquarius, gasosa, cocacola, fanta, ara el nestea.. A veure.. Necessito q em passi... Només de pensar q puc estar 9 mesos aixo em moro... Xo x sort no ho sabré fins q no m'ho trobi.

Merci a totes!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::