Llibres per a papes

Salut, dubtes i preparatius.
prati
:: girafa
Entrades: 2363
Membre des de: dc. maig 13, 2009 9:52 am
Ubicació: Manresa

Llibres per a papes

EntradaAutor: prati » dl. juny 30, 2014 2:09 pm

Hola noies, tinc una amiga q esta embaraçada, i el seu home esta ofuscat, com si l'arribada del bebe li tingues que canviar la vida i mai mes pogues tornar a fer res! Ell es d'anar a correr, viatjar, i es pensa q amb arribada del bebe no ho podra tornar a fer.... Com un rei d'estronat!!!!!! M'agradaria q em poguessiu dir al·lgun llibre per poder regalarli al pare, per ferli entendre q l'arribada del petit@ apart de coses bones li ensenyara moltissim i podra a pendre moltissim! Ns si me explicat massa be! Jo es que aquest problema no el vaig tenir!

Moltes gracies marones!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
jamonetilla
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dl. maig 19, 2014 1:32 pm

Re: Llibres per a papes

EntradaAutor: jamonetilla » dl. juny 30, 2014 4:27 pm

Espero con ganas la respuesta. A mi marido le pasa igual, dice que se muere de ganas de ser papá, pero que tiene miedo de que la llegada de un bebé cambie por completo nuestras vidas y no podamos hacer las cosas que hacemos ahora. Yo le voy poniendo ejemplos de cada cosa que hacemos y como sería con un bebé. Lógicamente nuestra vida cambiará, pero no dejaremos de ser nosotros y hacer las cosas que nos gustan, pero seremos 3, en vez de dos. Parece que está más tranquilo con el tema, pero sigue diciendo que tiene miedo de no poder disfrutar de mi... Tendré problemas de celos, como si fuera un hermano... Pobre!!
ImatgeImatge
Nieves
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 10:31 am

EntradaAutor: Nieves » dl. juny 30, 2014 5:15 pm

Jo puc dir-vos quins llibres ha llegit fins ara la meva parella (encara que ell no pensa que nostra vida sigui completament diferent pel fet de ser pares, però volia informar-se i aprendre sobre la situació). Els enllaços son de llibreria, però tots dos (i molts altres, perquè ara ja n'hi ha més adreçats exclusivament per pares) els podeu trobar a la biblioteca.

http://www.casadellibro.com/libro-socor ... 60/2090955
http://www.casadellibro.com/libro-ser-p ... 84/1651827

De totes maneres, pensant en el problema que comenteu, jo crec que la millor opció és que puguin parlar amb un pare amb experiència (un amic vostre que hagi sigut pare, algú de la família que tingui fills petits...). La meva opinió és que dóna més confiança parlar amb algú que llegir llibres (tot i que una cosa no tret l'altre!).

Sort amb els nous papis! :)
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

EntradaAutor: Crisalexi » dl. juny 30, 2014 6:19 pm

El llibre " Que es pot esperar cuan s´está esperant", és adreçat als papes també, i és molt maco. Segur que n´apendrá de coses aquí!
prati
Entrades: 2363
Membre des de: dc. maig 13, 2009 9:52 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: prati » dl. juny 30, 2014 9:13 pm

Gracies noies! Li passo els titols q meu donat! Parlar ja ha parlat, nosaltres mateixos tenim dos peques de 5i3 anys, i quan ens veiem ell juga amb la canalla a tope, pero despres... Ns. La meva amiga esta angoixada!! Pero poder tb es una mica tema hormonal .....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Grattini
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 01, 2011 4:00 pm

EntradaAutor: Grattini » dt. jul. 01, 2014 12:34 pm

Hola!

Jo els recomano molt que facin un curs de preparació a la maternitat/paternitat. En fan a un munt de llocs a Barcelona i en diferents formats. Nosaltres en vam fer un llarg, 4mesos prepart i 2 postpart i va ser fantastic. El meu company sempre diu que gràcies a això ell ja se sentia pare abans de. ser-ho. Era dedicar 2 hores a la setmana a pensar en això i realnent com a parella i familia va ser meravellós! Sort a la teva amiga!
Imatge

Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dt. jul. 01, 2014 3:13 pm

M'has fet pensar que potser ella també té una mica d'aquesta por però la posa amb ell no? Ho dic perque ser pares fa replantejar-trontollar-repensar moltes coses. Qui no s'ha plantejat si la parella serà o no un bon pare? o el pare que nosaltres volem per als nostres fills? no sé si m'explico.

A mi tant la por d'ell com d'ell em semblen normals i potser si tu li dius ella ja es desangoixa.

les classes pre-part són una bona idea però el meu marit diu que allò que més el va ajudar va ser una les converses amb altres pares tant senzillesi masculines com "uy, ja se t'han acabat moltes coses! sexe?oblida'T!). Seran tòpics però si ho són és per alguna cosa i sentir que això no només et passa a tu doncs ajuda no?

a mi, que ell es planteji aquestes coses em sembla molt sa i un bon punt de partida

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::