Anar al metge per sagnat d'implantació?

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: jpc » dt. oct. 14, 2014 6:59 pm

Hola boniques,

ahir vaig saber que estic embarassada!!!

Bé, el fet és que des de divendres taco una mica el salvaslip i al netejar-me també. No és sang vermella sinó més aviat marró o rosa claret. Estic força convençuda que és sagnat d'mplantació però avui ja és el 5è dia i ja começo a dubtar.

Creieu que faig bé si vaig a urgències a que em mirin o estant de tant poquet (4 setmanes justes) em diran que no es pot veure res. Penso que si vaig tant aviat no em faran ni cas.

Amb el meu primer embaràs no em va passar això i ara estic angoixada pensant que algo va malament.

Gràcies!!
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: numa1982 » dt. oct. 14, 2014 7:18 pm

A veure, jo no hi aniria de moment. En els dos embarassos m'he fet el TE a les 5 setmanes perquè a les 4 justes vaig tenir sagnat d'implantació (molt poquet i tacant sang vella durant uns 3 dies). Jo hi aniria si veus que la cosa va a més, a mi la gine en va dir que si no era més que una regla, no hi anés, però en aquest embaràs vaig tenir pèrdues a les 6 setmanes i a les 11 i, tot i que van ser molt poquetes, hi vaig anar per a no quedar-me amb el neguit.

Enhorabona i sort!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: Anna Maria » dc. oct. 15, 2014 8:37 am

Hola guapa,
doncs és complicat aconsellar-te, ja que la raó va per un costat i el cor per l'altre. Pel que sé, el sagnat d'implantació pot durar-te uns quants dies més. És cert que estan de 4 setmanes potser aniràs a urgències i no et faran ecografia, ja que és aviadet per fer-la. Fins i tot fent l'ecografia a la setmana 5 o 6 pot ser que no es noti res.
Tens visita programada? Tens mútua? Jo me la programaria, si ets de mútua pot ser que te la programin de seguida, per la SS ja és més complicat. I si el sagnat continua o continues estant agobiada aniria a urgències.
Molts ànims guapa, ja ens aniràs informant eh?
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: Flordeneu » dc. oct. 15, 2014 9:00 am

Jpc, en primer lloc, enhorabona x l'embaràs!
Jo el cicle passat vaig tenir un bioquímic, vaig començar tacant molt poquet a les 4 setmanes, just quan em vaig fer el TE. La sang era molt poqueta i marró, però dies més tard va ser rosa i finalment vermella i ja abundant com una regla. Jo vaig anar al gine el dia q feia 5 setmanes, em va fer una eco i em va dir q no es veia res, només l'endometri més gruixut. Aquell mateix dia ja vaig començar amb les pèrdues importants i l'embaràs es va acabar.
Ara torno a estar embarassada i aquesta vegada també he anat al gine molt aviat, estant de 4+6, i ja es va poder veure el saquet perfectament.
No vull espantar-te, només vull q pensis q tu mateixa veuràs cap on va l'embaràs. Si les pèrdues s'allarguen més dies o van a més, o et trobes molt malament, jo aniria a urgències o al gine pq et mirin. Jo quan va anar malament em trobava bastant fotuda, tenia dolors bastant forts. Si les pèrdues remeten soles o continuen marronetes, bon senyal. I perquè et quedis més tranquil•la, a les 5 setmanetes ja podries anar al gine a veure què hi veu.
Molta sort, guapa!
Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: jpc » dc. oct. 15, 2014 9:21 am

Mooooltes gràcies per les vostres respostes!!

Vaig per la SS però tinc agafada visita per privat per quan estigui de 6 setmanes. Abans penso que no es veura res.

Em sembla que m'esperaré aquesta setmana i si la que vé continuo igual (ja estaré de 5) aniré a urgències per quedar-me més tranquila (o no, no sé...)

Aquest és em meu segon embaràs i la veritat, no sé que passa però em fa més por que el primer que no surti bé. Suposo que no sñoc tant "innocent" com fa 4 anys. En fi, .... el que hagi de ser, serà!!

Gràcies de nou!
Imatge
Avatar de l’usuari
sasha_vikos
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: sasha_vikos » dc. oct. 15, 2014 3:19 pm

Hola jpc!

Jo vaig començar amb el tacat a l'inici de l'embaras. No sabia ni de cuantes setmanes estava. Despres de dos dies tacant vaig trucar a urgencies i li vaig comentar per telefon a la ginecologa. Em va dir que anes, i aixi ho vaig fer. Em van fer eco per dintre ( no se com es diu) i es va veure el sac perfectament. Em van dir que era un hematoma al corion i que fes repos relatiu.
Ara estic de 15 setmanes i s'ha reabsorvit, pero vaig estar un parell de setmanes amb tacats intermitents.
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: jpc » dj. oct. 16, 2014 9:39 am

Gràcies Sasha_vikos,

de fet ara ja porto des d'ahir al migdia sense tacar (bona senyal !!!). Si veig que hi torno aniré a urgències. De moment intento no fer gaire esforços per si de cas.

Ja un explicaré novetats!
Imatge
Avatar de l’usuari
jojo14
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dg. març 09, 2014 8:29 pm

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: jojo14 » dj. oct. 16, 2014 9:50 am

jpc ha escrit:Gràcies Sasha_vikos,

de fet ara ja porto des d'ahir al migdia sense tacar (bona senyal !!!). Si veig que hi torno aniré a urgències. De moment intento no fer gaire esforços per si de cas.

Ja un explicaré novetats!


Hola bonica!

Jo durant la setmana 7 de l'embaràs vaig tacar com tu, marronet. Vaig trucar al metge pq encara no m'havia visitat i em va dir que repòs fins a la següent visita. Quan hi vaig anar em va mirar i tenia un petit quist que es va reabsorbir al cap d'un temps ell solet! Ara ja estic de gairebé 31 setmanes, per tant tu, principalment tranquilitat! ;) ja informaràs de com evoluciones!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 05, 2014 12:32 pm

Hola noies,

jo vaig tenir el sagnat d'implantació el dia 25 de novembre, em va baixar la temperatura, i el dia següent em va pujar, el sagnat em va durar dos dies i el divendres ja em donava el test d'embaràs positiu. El problema ha arribat aquesta setmana, que el dilluns, al cap d'una setmana de la implantació, em va tornar a baixar la temperatura i vaig sagnar dos dies. Primer vaig pensar que eren perdues perquè no vaig veure a la gràfica de la temperatura la baixada, just el dia que vaig sagnar, però avui m'hi he fixat i he pensat que podria ser una altre implantació...que creieu?
Fa dos mesos vaig acabar amb el procés d'inseminacions, així que porto des del mes de maig amb medicació per estimular els ovaris, i penso que potser encara estan sobrestimulats i que puc haver fet dos òvuls i que s'hagin implantat tots dos....opinions?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: Anna Maria » dv. des. 05, 2014 12:41 pm

Hola manyaga!
Doncs la veritat és que no sé si es poden donar dues implantacions diferents amb dies de diferència.
Aquest sagnat com és, fosc o clar? Molt abundant o poc? Tens dolors com de regla?
Dius que va ser dilluns i dimarts, has sagnat els altres dies?
Jo sí que hi aniria a veure el metge, ja que pot no ser sagnat d'implantació però pot ser que tinguis o hagis tingut un hematoma que et faci sagnar, hi ha noies que el tenen i els hi demanen que facin uns dies de bondat per a que el cos ho pugui reabsorbir.

Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 05, 2014 6:10 pm

El sagnat va ser molt lleu i fosc, com el primer, nomes em va durar dos dies..vaig anar al metge i em va dir que si era tant lleu que no patis, i va fer eco i encara no es veia res...hauré d'esperar la setmana que ve, tornarem a fer eco a veure si es veu algo..estic tranquila perque en principi si alguna cosa anes malament, hagues sagnat més, pero pensava que al ser igual que el primer sagnat, tant a nivell de temperatura, sagnat i durada, podia ser un altre embrió que s'implantés, haurem d'esperar a que es vegi, a veure que hi ha!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: Anna Maria » ds. des. 06, 2014 4:01 am

Intenta relaxar-te i prendre-t'ho amb molta :-o00m :-o00m :-o00m, manyaga.
Quan sàpigues alguna cosa més ja ens informaràs.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: manyaga » ds. des. 06, 2014 12:35 pm

Gràcies Anna Maria! ho intentaré....pensar-hi quan menys millor i distreure'm. I espero que la setmana que ve ja es vegi alguna cosa :-o00m :-o00m :-o00m

Una abraçada!
Ishtarwars
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. nov. 30, 2019 11:34 am

Re: Anar al metge per sagnat d'implantació?

EntradaAutor: Ishtarwars » ds. nov. 30, 2019 11:50 am

Bon dia!
Normalment sóc molt regular en el meu cicle se 28 dies. Aquest mes vaig començar a sagnar 2 dies abans. Quantitat no molt abundant i en 2 dies es va quedar amb restes però amb sang fresca rosada. Portava 12 dies així i de repent vaig tenir els pits molt sensibles i un parell de dies de dolor abdominal. Em vaig fer el test el dia 14 de sagnat I per la meva sorpresa va donar positiu. No m'ho esperava gens, no tant per que no el busques Sim que si que ho fèiem si no pel tema del sagnat. Es un sagnat considerable... El dia 15 vaig anar de pet al metge i em va dir que fes repòs. Ara ja som dia 17 i segueixo igual. Volia saber si això pot acabar en bon port o si es un signe clar de que la cosa no va bé. Estem molt il·lusionats però no volem endur os una patacada....

Gràcies,

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::