Gine pro part natural - Girona
Gine pro part natural - Girona
Bones de nou
He obert un fil ja demanant per un gine en concret que tinc alguna referència.
Estic buscant un gine pro part natural, que sigui respetuos, a Girona, ja que aviat tenim pensant de buscar de nou un embaràs (ja tenim un baby de 2 anys) pero abans m'agradaria trobar un gine amb el qual em senti a gust, que sigui un bon professional i sobretot que respecti el part i sigui pro part natural.
Espero les vostres respostes.
Mil gràcies
He obert un fil ja demanant per un gine en concret que tinc alguna referència.
Estic buscant un gine pro part natural, que sigui respetuos, a Girona, ja que aviat tenim pensant de buscar de nou un embaràs (ja tenim un baby de 2 anys) pero abans m'agradaria trobar un gine amb el qual em senti a gust, que sigui un bon professional i sobretot que respecti el part i sigui pro part natural.
Espero les vostres respostes.
Mil gràcies

Re: Gine pro part natural - Girona
Potser trobes una bona llevadora a la pública que et serveixi en aquest sentit!
Jo tb buscava i em va ser molt difícil trobar informació. L 'única q vaig trobar va ser Isabel Moral d GIDona on la seva descripció diu " parts poc medicalitzats". Jo vaig x mútua i poder és + complicat d trobar-lo pero suposo que els que treballin tb al asta Caterina ho deuen ser.
Salut
Salut
Moltes gràcies noies, soc nova en aixo dels foros, sorry per tardar en contestar...
De moment vaig visitar-me amb el dr Inglada, em va agradar força, de totes manerres ara tot just comencem a buscar, quan estigui prenyi penso anar amb la llevadora del CAP i amb aquest gine, pero el part el vull a Sta. Caterina ja que crec q es dels llocs on puc tenir un part més respectat i natural possible i amb una mica de sort a l'aigua...
Merciiiii

De moment vaig visitar-me amb el dr Inglada, em va agradar força, de totes manerres ara tot just comencem a buscar, quan estigui prenyi penso anar amb la llevadora del CAP i amb aquest gine, pero el part el vull a Sta. Caterina ja que crec q es dels llocs on puc tenir un part més respectat i natural possible i amb una mica de sort a l'aigua...
Merciiiii

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |