Molt espantada després de la primera eco
Molt espantada després de la primera eco
Hola a totes!
Fa temps que us llegeixo però no havia escrit mai.
Volia compartir amb vosaltres la meva situació, a veure si a alguna li ha passat alguna cosa similar.
El cas és que divendres passat em van fer la primera eco d'embaràs, suposadament hauria d'estar de 8 setmanes + 6. Quina va ser la nostra sorpresa quan em diu l'ecògraf que la mida de l'embrió tan sols és de 6 setmanes, que té el batec lent i que a més tinc un hematoma coriodecidual. Em van dir que fes repòs relatiu, que si tenia pèrdues anés d'urgències i em van receptar ultrogestan (progesterona). D'aquí deu dies em faran una altra eco per veure com evoluciona però jo estic molt molt trista i negativa. El que més em preocupa és que sigui tant petit i el cor li vagi lent. He llegit que l'hematoma amb repòs es pot reabsorvir. És el meu primer embaràs i estava tan feliç!
Fa temps que us llegeixo però no havia escrit mai.
Volia compartir amb vosaltres la meva situació, a veure si a alguna li ha passat alguna cosa similar.
El cas és que divendres passat em van fer la primera eco d'embaràs, suposadament hauria d'estar de 8 setmanes + 6. Quina va ser la nostra sorpresa quan em diu l'ecògraf que la mida de l'embrió tan sols és de 6 setmanes, que té el batec lent i que a més tinc un hematoma coriodecidual. Em van dir que fes repòs relatiu, que si tenia pèrdues anés d'urgències i em van receptar ultrogestan (progesterona). D'aquí deu dies em faran una altra eco per veure com evoluciona però jo estic molt molt trista i negativa. El que més em preocupa és que sigui tant petit i el cor li vagi lent. He llegit que l'hematoma amb repòs es pot reabsorvir. És el meu primer embaràs i estava tan feliç!
Re: Molt espantada després de la primera eco
Per la mida no pateixis. Podria ser que haguessis ovulat mes tard! El tema del batec no se que dir-te, de tota manera si t'han posat un tractament i t'han programat visita d'aqui 10 dies intenta ser possitiva perque sempre he pensat que ajuda.
Si fos tan poc provable un bon final, t'haguessin programat control en un parell o tres de dies.
Nomes puc dir-te que intenta pensar que tot acabara bé, que facis repós i ja veuras com aquests pepos ajuden a que el teu bebé tiri endavant! Molts petons i molta sort!
Si fos tan poc provable un bon final, t'haguessin programat control en un parell o tres de dies.
Nomes puc dir-te que intenta pensar que tot acabara bé, que facis repós i ja veuras com aquests pepos ajuden a que el teu bebé tiri endavant! Molts petons i molta sort!
Gràcies la_rodri però em costa tan ser positiva... són moltes coses: que si la mida, l'hematoma, el cor...Se'm faran tan llargs aquests 10 dies!
mpc no et preocupis per la mida tal com et diu la_rodri
A mi em va passar lo de l'hematoma i vaig fer repòs (parcial no absolut) no agafar pesos, sentar-me al metro, tren (anava amb el paper del gine a la mà per demostrar a la gent que estava embarassada perquè amb tant poques setmanes ni es nota i et miren raro, a mi em va passar fins que vaig tenir el carnet d'embarassada) i em prenia progesterona crec que eren 2 cops al dia, per esmorzar segur perquè m'ho prenia a la feina i al cap d'una setmana l'hematoma ja estava absorbit i la progesterona me la vaig prendre tot el primer trimestre.
Pel batec no sé que dir-te però el mateix que la la_rodri tu no perdis l'esperança i positivisme.
Ja ens vas informant
A mi em va passar lo de l'hematoma i vaig fer repòs (parcial no absolut) no agafar pesos, sentar-me al metro, tren (anava amb el paper del gine a la mà per demostrar a la gent que estava embarassada perquè amb tant poques setmanes ni es nota i et miren raro, a mi em va passar fins que vaig tenir el carnet d'embarassada) i em prenia progesterona crec que eren 2 cops al dia, per esmorzar segur perquè m'ho prenia a la feina i al cap d'una setmana l'hematoma ja estava absorbit i la progesterona me la vaig prendre tot el primer trimestre.
Pel batec no sé que dir-te però el mateix que la la_rodri tu no perdis l'esperança i positivisme.
Ja ens vas informant
Gràcies Sumsi, recordes de quin tipus era el teu hematoma?
El gine em va dir risc d'avortament i en algun moment ja em parlava del proper embaràs: que si ets jove, que si pensa que us heu quedat de seguida i això és molt bo... i jo plorant com una magdalena.
El meu hematoma ha provocat que es desenganxi una mica de la paret, em va dir...
El gine em va dir risc d'avortament i en algun moment ja em parlava del proper embaràs: que si ets jove, que si pensa que us heu quedat de seguida i això és molt bo... i jo plorant com una magdalena.
El meu hematoma ha provocat que es desenganxi una mica de la paret, em va dir...
Mpc: ànims, guapa! Per l'hematoma, amb repòs i progesterona segur que va endavant! Tema mides: jo vaig anar a urgències per un petit sagnat i segons el gine no hi havia res, ni embrió ni batec ni res de res. Això del batec no sé què dir-te, però tal i com et diuen les companyes, espera't i intenta ser tan positiva com puguis!
Una abraçada, guapa!
Una abraçada, guapa!
Merci Numa, dius que el gine et va dir que no hi havia res de res però no em queda clar si finalment va ser així.
mpc era per a que s'agafés bé el sac, havia desprendiment, et dic que l'ecògraf em va dir repòs absolut que si no malament i quan vaig anar al gine, superespantada venia d'un avortament espontani, no li va donar tant i tant catastrofisme em va dir repòs relatiu i va anar molt i molt bé i ara fa 13 mesos que tinc al petit.
ànims i descansa molt i molt, com em va dir el meu gine que treballi el jefe (refent-se al meu company) jajaja
ànims i descansa molt i molt, com em va dir el meu gine que treballi el jefe (refent-se al meu company) jajaja
Aix, perdona! Sí que hi havia: ara estic de 31 setmanes! Era un error de càlcul perquè vaig ovular més tard.
Molta sort, bonica!
Molta sort, bonica!
Hola mpc, jo vaig tenir un hematoma en el meu primer embaràs. Vaig tenir una mica de desprendiment de placenta i vaig fer repòs absolut durant un mes. Es va reabsorvir i tinc un peque preciós de 2 anys!
Així que molts ànims.
Així que molts ànims.
Moltes gràcies a totes. Espero q l'hematoma desaparegui, l'embrió es torni a enganxar bé i remonti.El metge em va dir que si no tenia pèrdues podia anar a treballar però amb molta calma, sort que dimarts començo vacances. Una abraçada a totes.
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Com va? T'han fet alguna eco més?
Jo també vaig tenir un hematoma igual de gran que la placenta dels embrions (en duc dos) aproximadament a la mateixa setmana que tu. Em van dir que havia de fer repos absolut (del llit al sofa) 15 dies i aixi ho vaig fer, perque una altra perdua (ja n'havia tingut una) podia provocar la perdua d'un o dels 2 fetis. També estava molt amoinada.
Als 15 dies de l'hematoma no hi havia ni rastre:) es veu que això de l'hematoma és més habitual del que sembla.
Anims!
Jo també vaig tenir un hematoma igual de gran que la placenta dels embrions (en duc dos) aproximadament a la mateixa setmana que tu. Em van dir que havia de fer repos absolut (del llit al sofa) 15 dies i aixi ho vaig fer, perque una altra perdua (ja n'havia tingut una) podia provocar la perdua d'un o dels 2 fetis. També estava molt amoinada.
Als 15 dies de l'hematoma no hi havia ni rastre:) es veu que això de l'hematoma és més habitual del que sembla.
Anims!
- kitty07_ninu08
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am
mpc com va anar??????
espero q tot be!!
espero q tot be!!
mpc ha escrit:Moltes gràcies a totes. Espero q l'hematoma desaparegui, l'embrió es torni a enganxar bé i remonti.El metge em va dir que si no tenia pèrdues podia anar a treballar però amb molta calma, sort que dimarts començo vacances. Una abraçada a totes.
- PITIUSA132
- :: conillet

- Entrades: 369
- Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am
Hola la Mpc era companya de Mares d'agost i al final va perdre el bebe.
Em sap greu Mpc passar per devant teu i explicar-lo, però creec que ara no deus tenir ganes de pasar per el foro.
Anims bonica, sempre seràs Mare de cor d'Agost!!! I quan menys t'ho esperis tornaràs a estar per aquí, jo vaig patir un abort a l'octubre i al novembre pata pam... DIANA!!!! Ja estic de deu setmanes i tot va bé!!!!,
Em sap greu Mpc passar per devant teu i explicar-lo, però creec que ara no deus tenir ganes de pasar per el foro.
Anims bonica, sempre seràs Mare de cor d'Agost!!! I quan menys t'ho esperis tornaràs a estar per aquí, jo vaig patir un abort a l'octubre i al novembre pata pam... DIANA!!!! Ja estic de deu setmanes i tot va bé!!!!,
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |