Embarassada però en forma!

Salut, dubtes i preparatius.
Tortugueta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 8:05 am

Embarassada però en forma!

EntradaAutor: Tortugueta » dv. gen. 16, 2015 9:50 pm

Bones noies!
Tinc la bona notícia d'estar embarassada, de poquíssim, 6 setmanetes, és el meu tercer embaràs malgrat el primer no va tenir un bon final,del segon tiinc un fill preciós de 25m que és un amor. El cas és que malgrat tinc un físic molt agraït i m'he recuperat molt bé dels dos embarassos, si tot va bé, que això espero, 3 embarassos passen factura i vull posar-me en marxa desde el primer dia per intentar evitar-ho al màxim. Voldria enfortir cul i cames que és el que considero que augmenta i s'estova més...ja que malgrat soc prima en els dos embarassos se m'ha posat una celulitis de susto...
En fi, que estic segura que no soc la única que vol viure l'embaràs sentint-se mínimament en forma!!
Si us sembla bé podem compartir exercicis, webs, consells, etc. Prometo moure'm per la xarxa a veure què hi trobo!
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Embarassada però en forma!

EntradaAutor: mimi82 » ds. gen. 17, 2015 11:22 am

Oooeee!
Jo ara estic de repòs per un hematoma però en quan em donin "l'alta" m'apunto a fer exercici! Molt bona iniciativa! Us aniré seguint!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
nana98
Entrades: 3
Membre des de: dv. set. 11, 2015 11:33 am

EntradaAutor: nana98 » dv. set. 11, 2015 12:08 pm

Tortugueta ha escrit:Bones noies!
Tinc la bona notícia d'estar embarassada, de poquíssim, 6 setmanetes, és el meu tercer embaràs malgrat el primer no va tenir un bon final,del segon tiinc un fill preciós de 25m que és un amor. El cas és que malgrat tinc un físic molt agraït i m'he recuperat molt bé dels dos embarassos, si tot va bé, que això espero, 3 embarassos passen factura i vull posar-me en marxa desde el primer dia per intentar evitar-ho al màxim. Voldria enfortir cul i cames que és el que considero que augmenta i s'estova més...ja que malgrat soc prima en els dos embarassos se m'ha posat una celulitis de susto...
En fi, que estic segura que no soc la única que vol viure l'embaràs sentint-se mínimament en forma!!
Si us sembla bé podem compartir exercicis, webs, consells, etc. Prometo moure'm per la xarxa a veure què hi trobo!

Hola Toortugueta,

M'interesa molt aquest tema...encara que és massa antic....
Jo ara passo de les 12 setmanes, i començaré a fer exercici...no només a caminar....algun recomanació.

Gràcies,
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

EntradaAutor: Gantils23 » ds. set. 12, 2015 7:46 am

Hola nana98,

Jo acostumo a sortir a caminar mínim dia sí, dia no i si puc cada dia una hora. I també he provat bicicleta estàtica. Com que esttic acostumada a fer exercici si em poso a la bici estàtica (és una bici dspinning que tinc a casa) ho faig amb el pulsòmetre per fontrolar que no em passo de pulsacions. Vaig llegir que màxim a 120 ppm però jo em poso el límit a 140, que no deixa de ser exercici aeròbic però ja hi ha més treball. A més poso resistència forta però ritme lent la qual cosa fa treballar força de cames i glutis però sense fer eforços grans.

Espero haver-te pogut ajudar!!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
kashna
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 08, 2015 2:58 pm

EntradaAutor: kashna » dc. set. 16, 2015 5:53 pm

Jo no sóc gaire de fer exercici... de tant en tant abans de l'embaràs feia temporades d'espinning a casa (que tinc una bicicleta estàtica) però quan em vaig enterar de que estava embaraçada em va agafar por i vaig parar tot l'exercici.

Ara estic a la 26 i la comadrona m'ha dit que tot i que no vaig malament de pes (he augmentat 8 kg) haig de moure'm més. Que camini una hora al dia o que faci natació o bicicleta estàtica. Així que jo tmb començo a fer rutina d'exercici a la de JA!
Imatge
susmun
Entrades: 26
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 4:37 pm

EntradaAutor: susmun » dj. set. 24, 2015 3:23 pm

Hola noies!
Aquest és el meu segon embaràs, tinc una nena de dos anys i ara estic de 19 setmanes. Vaig molt cansada darrera la nena però procuro sortir a caminar sempre que puc i vaig a fer pilates, és un pilates suau combinat amb estiraments i correcció postural. Puc fer gairebé tots els exercicis i els límits els marco jo amb supervisió de la professora. Us animo a fer-ne a mi em va molt bé!
kashna
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 08, 2015 2:58 pm

EntradaAutor: kashna » dv. set. 25, 2015 4:14 pm

De moment estic fent uns 40 minutets (uns 10 km) de bicicleta estàtica, fluixeta, vigilant les pulsacions entre 140 i 150. Crec que m'està anant bé...
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::