Moviments fetals segon embaràs
Moviments fetals segon embaràs
Noies, estic embarassada de 14 setmanes, bé, dissabte ja 15!!és el segon embaràs. De moment no noto cap moviment i no paro de pensar que diuen que en el segon es noten abans... Sabeu quan es comencen a notar? És normal que encara no els noti? Ahir vaig tenir visita i li vaig sentir el cor...i la ginecòloga em va dir que era normal que no els notés però... Sóc una paranoica!! Jeje...
Re: Moviments fetals segon embaràs
No et preocupis dona!si ahir et van dir que estava tot ok no t'amoinis!!ja els notaras mes endavant gaudeix!!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Novella, això depèn de moltes coses, pot ser per la posició de l placenta, pot ser per la posició del nen i pot ser perquè és molt d'hora! Si la gine et diu que tot està bé, no et preocupis, que 15 setmanes és molt d'hora!
Jo estic de 17 demà i no noto res. I als bessons (com a mínim un dels dos) ja els havia sentit. Deu variar també segons on s'ha enganxat la placenta.
Jo el segon el vaig notar a partir de la setmana 16. Però tinc amigues que el segon no el van notar fins la 20-21!! Així que tens marge. No et preocupis si t'han dit que tot va bé!
Jo vaig notar abans el primer (cap a la setmana 16-17) que el segon... i el segon encara ara el noto menys en comparació amb el primer perquè deu ser més tranquil·let dins la panxa i no es mou tant. No t'amoïnis gens ni mica!
Jo demà també 17 setmanes del segon i no noto res encara...
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Crec que fins les 20-21 setmanes no es nota, ara això és com tot, n'hi ha que ho nota abans i n'hi ha que més tard... si tot va bé i no hi ha cap síntome, no et preocupis. Jo amb el meu primer embaràs ja la notava a la 17 s, no parava quieta, a les 24s va estar un cap de setmana sense ni moure's, vaig anar a urgències i em van dir que era normal, jo ja estava preparada pel pitjor... així que relax i ànims!
Jo vaig notar abans el primer embaras que el segon.
Aquest l'he notat a les 20 setmanes.
Aquest l'he notat a les 20 setmanes.

Noies, finalment ja la noto, fa cosa d'una setmana (ara estic de 21+1), però són moviments molt suaus, a vegades casi imperceptibles! I durant el dia res, he d'estar ben quieta, relaxada i concentrada per notar -la. Jo diria que al meu nen el notava més, i no sé si és normal o no...
És normal notar -la tan poc? Aquest divendres tinc la morfològic, estic nerviosa.
És normal notar -la tan poc? Aquest divendres tinc la morfològic, estic nerviosa.
Hola novella!! Jo com tu, el peimer el vaig notar a les 17s i el segon a les 20!! I mooolt més suau que l'altre, no hi ha comparació!! L'explicació és la col•locació a l'úter, està molt avall i la noto menys..
No et preocupis per això!!
No et preocupis per això!!
smile! ;)
A mi en el segons ho vaig notar 2 setmanes més tard....
Hola!
Quan tens la morfològica, Novella? A veure si et pots quedar tranquil·la.
Jo diria que no depèn tant de si és el primer o el segon com d'altres factors: la placenta, com es posen... En el meu cas noto molt més aquest, però és que el primer el vaig notar molt tard (tenia la placenta davant i deien que això hi feia molt; ara la tinc al darrere) i no va ser mai gaire mogut... Hi havia algun dia (amb l'embaràs més avançat) que em costava de notar. Un cop fins i tot vaig anar a urgències (cap a la setmana 35), perquè no es movia. Em vaig passar una bona estona a corretges i, com que estava molt tranquil, em van donar un suc per veure si s'activava...
Es devia estar reservant per quan fos fora, perquè ara no l'atrapo...

Quan tens la morfològica, Novella? A veure si et pots quedar tranquil·la.
Jo diria que no depèn tant de si és el primer o el segon com d'altres factors: la placenta, com es posen... En el meu cas noto molt més aquest, però és que el primer el vaig notar molt tard (tenia la placenta davant i deien que això hi feia molt; ara la tinc al darrere) i no va ser mai gaire mogut... Hi havia algun dia (amb l'embaràs més avançat) que em costava de notar. Un cop fins i tot vaig anar a urgències (cap a la setmana 35), perquè no es movia. Em vaig passar una bona estona a corretges i, com que estava molt tranquil, em van donar un suc per veure si s'activava...
Es devia estar reservant per quan fos fora, perquè ara no l'atrapo...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |