Seguiment SS últimes setmanes
Seguiment SS últimes setmanes
A veure si em podeu ajudar a resoldre un dubte:
Tinc una amiga que està embarassada de 39 setmanes i fa seguiment per SS i ja l'han derivat a la Maternitat. L'única visita que a fet allà va ser a la setmana 37 li van fer anàlisis i cultius i la propera no la torna a tenir fins passada la DPP. Són més de 3 setmanes entre visites i no li han fet mai monitors.Ens dona la sensació de que és massa temps... Es el seguiment normal? Es que jo vaig per Mútua i em visiten cada setmana des de la 36

Gràcies
Tinc una amiga que està embarassada de 39 setmanes i fa seguiment per SS i ja l'han derivat a la Maternitat. L'única visita que a fet allà va ser a la setmana 37 li van fer anàlisis i cultius i la propera no la torna a tenir fins passada la DPP. Són més de 3 setmanes entre visites i no li han fet mai monitors.Ens dona la sensació de que és massa temps... Es el seguiment normal? Es que jo vaig per Mútua i em visiten cada setmana des de la 36

Gràcies
Re: Seguiment SS últimes setmanes
Sí, azalais, jo vaig parir a Sant Pau i va ser així. Monitors el dia de la dpp i ale. Diria que és el normal a tots els hospitals públics si és un embaràs normal, sense risc.
Jo també vaig tenir el meu fill a la SS, i el primer dia que em van fer monitors va ser el dia que complia... I dia que vaig parir! Jijiji són els normals. Un cop passes la dpp, ja hi vas cada setmana. Bé, la següent i poca cosa més perquè a la setmana 41+5 ja volen treure'l!
Jo vaig parir a Sta Caterina i vaig anar a fer monitors un cop per setmana a partir de la setmana 39 fins a 42, quan em van induir el part. Un cop passada la dpp també vaig haver d'anar al ginecòleg un cop per setmana i a més vaig haver de repetir les anàlisis perquè les que em van fer a la setmana 36 ja havien caducat. Així que si cal ja es fan més controls.
Hola!
Yo tube a mi hija en vall hebron y igual, correas en la semana 40 y y esta, ni antes ni despues (porque di a luz en la 40+2 pero en las correas de las 40 me dieron visita para la semana 41)
Creo que es lo normal en la ss
Yo tube a mi hija en vall hebron y igual, correas en la semana 40 y y esta, ni antes ni despues (porque di a luz en la 40+2 pero en las correas de las 40 me dieron visita para la semana 41)
Creo que es lo normal en la ss
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |