ECOGRAFIA 4D

Salut, dubtes i preparatius.
star81
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 6:44 pm

ECOGRAFIA 4D

EntradaAutor: star81 » dc. maig 06, 2015 5:40 pm

Hola Noies,

Sabeu d'algun centre on tingui bones opinions a l'hora de fer les ecografies 4D o-o:) per Barcelona o rodalies?

Moltes Gràcies.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: ECOGRAFIA 4D

EntradaAutor: Mum15 » dc. maig 06, 2015 6:26 pm

Jo vaig anar a consultorios misson una oferta de letsbonus x 49e. I molt bé admes daqui dos setmanes la torno a repetir pq no estava en bona posició. Lhome es va estar mitja hora intentant q es mogués... molt be la veritat. Esta al carrer muntanet
Imatge
iole
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

EntradaAutor: iole » dc. maig 06, 2015 7:46 pm

Ecodadys! A consell de cent son super maques!!
aSiKa
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 2:11 pm

EntradaAutor: aSiKa » dc. maig 06, 2015 10:45 pm

Ei a mi tambe m'interessa molt aquest post! Estem pensant en fer la eco 4d.

He mirat la pag de ecodadys i semblen molt xules. Que tal el preu??? Alguna de vosaltres me'l pot dir??
Imatge
iole

EntradaAutor: iole » dj. maig 07, 2015 7:11 am

jo ho vaig fer va tres anys i vaig pagar 120 euros pero hem vaig fer dos ecos, a la setmana 22 i a la 28,crec que hi ha un basic mes barat! truca o envia un mail o pregunta per facebook k tb tenen, jo repetiria alla sens dubte ens van tractar super bé!!
princesa_ballarina
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dj. maig 07, 2015 8:44 am

Hola noies!

Teniu 2 temes oberts sobre el tema :ok:
- viewtopic.php?f=11&t=2454&start=1400
- viewtopic.php?f=11&t=45829
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
aSiKa

EntradaAutor: aSiKa » ds. maig 09, 2015 10:01 am

Noies he trobat això:

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=41994

Els he enviat un e-mail per si encara segueix vigent, ja que es interessant

A veure que diuen!
Imatge
iole

EntradaAutor: iole » ds. maig 09, 2015 10:43 pm

ostres avisa si encara esta vigent!!
euterpe
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

EntradaAutor: euterpe » dl. maig 11, 2015 10:02 am

Hola, noies!

Jo vaig anar a Ecodadys a finals del mes de març, i us he de dir que tot genial, però ja no fan l'oferta de socpetit. :ufs:

Vam agafar el "bono sexo". Pagues 190€ i et fan ecografies 4D en tres moments de l'embaràs.

Es diu "bono sexo" perquè et diuen el sexe del bebè entre les setmanes 13 i 16 (abans que t'ho digui el ginecòleg o ginecòloga que et fa el seguiment).

D'aquí dues setmanes hi he de tornar, i quan quedi poc per parir, una altra vegada!

Nosaltres n'estem contents. El tracte, molt correcte, i les ecos es veuen molt bé! >.-<:
Imatge

Imatge
carlotayeric
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dl. maig 11, 2015 10:04 am

Yo quiero coger el.bono edte de ecodadys para saber el sexo
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Nola
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 6:22 am

EntradaAutor: Nola » dt. maig 12, 2015 6:41 am

Bon dia, hi ha aquesta oferta activa ara mateix, és a misson, alguna ha comentat que en aquest lloc va sortir contenta

Us enganxo el link
http://m.groupon.es/deals/barcelona-esp ... 7/62499323
euterpe

EntradaAutor: euterpe » dj. maig 14, 2015 3:19 pm

Perdoneu, alguna de vosaltres sap quina diferència hi ha entre l'ecografia 3D i la 4D?
L'altre dia vaig comentar a uns amics que ens havíem fet una eco 4D i em van dir que les 4D no existeixen; que són 3D.
Em vaig quedar de pedra!!! No els vaig saber explicar quina diferència hi ha entre una i altra...
Imatge

Imatge
aSiKa

EntradaAutor: aSiKa » dj. maig 14, 2015 5:34 pm

Em sona que la 4D siguin els moviments a temps real??? Alguna ho pot confirmar?
Imatge
Nola

EntradaAutor: Nola » dj. maig 14, 2015 7:51 pm

He trobat això;
http://www.directmammy.com/index.php?op ... diferencia

Diferencias entre la ecografía 3D y la 4D

La diferencia sustancial respecto de la ecografía tridimensional consiste en que el equipamiento reconstruye la imagen en3D en tiempo real. Se trata de un barrido continuo y tridimensional de un objeto, pero con la visualización simultánea de los tres planos A, B y C -las tres dimensiones-, obteniendo de esta manera la imagen en movimiento.
-
Mientras la tecnología 3D consiste en la reconstrucción de la imagen a través de la computadora de manera estática, el ecógrafo 4D permite observar las imágenes 3D en movimiento. De esta manera se pueden ver por ejemplo diversas actitudes fetales con marcado realismo y además permite al médico ecografista adquirir más fácilmente las imágenes.
Un equipo 4D ofrece también una notable mejora en la calidad de imagen en ecodiagnóstico tradicional o 2D, con una resolución de imagen digital. Del mismo modo, utilizando el ecógrafo en las modalidades para doppler color, espectral y de potencia, y ofrece una altísima sensitividad, mejor definición de bordes, percepción de órganos o detección vascular.
-
Esto se logra porque en los aparatos tradicionales, normalmente el procesamiento del haz está formado por una transmisión y una reflexión. En el caso de este nuevo modelo es mucho más rápido gracias a una transmisión y cuatro reflexiones. Los cuatro haces simultáneos aumentan notablemente la velocidad de lectura del ultrasonido, disminuyendo los artefactos de movimiento.

Pel que entenc... La única diferència és la velocitat en la que mostra la imatge tridimensional
euterpe

EntradaAutor: euterpe » dj. maig 14, 2015 9:23 pm

Moltes gràcies, Nola! Ja pensava que m'havien pres el pèl...
Imatge

Imatge
alganor
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 10:09 am

EntradaAutor: alganor » dj. maig 14, 2015 10:30 pm

Hola! Jo he comprat un cupó a smartsalus, em faré la 4d en dos setmanetes per 55 euros, a Arvi, dins l'hospital Delfos, molt aprop de quiron bxn.
Vaig comprar un altre cupó per fer-me una eco i vsn ser molt atrnts i professionals.
Nola

EntradaAutor: Nola » dv. maig 15, 2015 6:46 am

Potser és per que estic embarassada i m'hi fixo més però ara groupalia, grupon i totes aquestes webs estan publicant un munt d'ofertes!! Haurem d'aprofitar!
eli_silmarwen
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

EntradaAutor: eli_silmarwen » dv. maig 15, 2015 10:43 am

Hola, sóc nova al fòrum, vaig arribar buscant info sobre les 4D per veure experiències i demés doncs no m'en refio massa de les ofertes de Groupon i similars...

Fa uns dies que se m'ha ficat al cap la idea de fer l'ecografia 4D a domicili i n'he vist al menys dues empreses que ho fan a Barcelona i no hi ha massa diferència de preu per la qual cosa crec que m'acabaré inclinant per això... doncs tinc clar que l'ecografia 4D és només "entreteniment", no és diagnòstica, i si puc triar entre veure-la jo sola amb la meva parella o potser un parell més d'acompanyants i veure-la acompanyada de la família (pares, àvies, germans, tietes, cosins...) doncs en principi prefereixo la segona opció...

No sé si algú n'ha tingut alguna experiència d'aquest tipus. Jo ara mateix estic de 20 setmanes per la qual cosa encara em queden unes 7-8 per fer-me-la...
Imatge
Nola

EntradaAutor: Nola » dv. maig 15, 2015 8:55 pm

Eli, si que és cert que recomanen fer-la a partir de la setmana 26, però conec gent que l'ha fet molt abans!

L'altre dia vaig al·lucinar amb una que em van ensenyar de una nena a les 12 setmanes i es veia la cara amb una precisió!!
Igualment jo també sóc del parer que és millor esperar, estic d'una setmana més que tu!! :D
eli_silmarwen
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

EntradaAutor: eli_silmarwen » dc. maig 27, 2015 4:52 pm

Nola, per internet vaig veure algunes de 12-20 setmanes i es veu molt bé, tot i que prefereixo veure'l més grassonet hehe

Encara no he demanat dia per fer-me la 4D, finalment queda descartat fer-la a casa perquè al papi no li agradava la idea... Crec que agafaré una promoció que hi ha d'una 4D diagnòstica de manera que si no es veu bé (vaig veure que tinc placenta anterior), tot i que no la repeteixen, al menys em quedaré tranqil·la sabent que tot està bé i, si un cas, ja em faré una altra a la setmana 30...

L'oferta que he vist és a la Policlínica Rambla (que no Barcelona) però no he llegit cap opinió sobre ella...
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::