FLUX DURANT L'EMBARAS
FLUX DURANT L'EMBARAS
Bon dia, panxetes!! Ara tinc una altra qüestió que em preocupa; a veure si alguna està com jo i em tranquilitza. Resulta que ja fa molts dies que tinc un flux liquid (jo diria que gairebé des del segon mes de l'embaràs (però no estic segura), i ja estic d'unes 18 setmanes); com mai no he tingut flux, començo a mirar internet i veig que hi ha fugues de liquid amniòtic molt semblants al flux; després veig que la majoria de noies (excepte alguns casos) tenen un flux blanc...jo MAI he tingut flux blanc (ni tan sols "clara de huevo" que diuen que és simptoma d'estar ovulant) i m'estic posant histèrica. El flux és molt líquid (com aigua) i mulla les calcetes com una cullerada d'aigüa.
Ahir vaig anar a urgències i em van dir que tot ho veien normal i que era flux. De fet, al matí vaig tenir eco i el líquid amniòtic era normal ( de fet, vaig tenir ecocardio i eco de marcadors, i tot estava molt bé
). Si el que hagués tingut des de fa tants dies hagués estat pèrdua de líquid amniòtic, s'hauria vist quelcom malament,no?. A urgències em van fer fer pis en un potet i em van mirar, i ho van veure tot correcte.
D'altra banda, he vist per internet una mena de compreses que canvien de color si hi ha pèrdues de líquid amniòtic, però no les trobo a cap farmàcia. Algú les ha comprat per internet en alguna pàgina segura?? Algú té aquestes "pèrdues aquoses" i li han dit que es orina o flux"?? Aixxxxxxx!!!!!!!

Ahir vaig anar a urgències i em van dir que tot ho veien normal i que era flux. De fet, al matí vaig tenir eco i el líquid amniòtic era normal ( de fet, vaig tenir ecocardio i eco de marcadors, i tot estava molt bé
D'altra banda, he vist per internet una mena de compreses que canvien de color si hi ha pèrdues de líquid amniòtic, però no les trobo a cap farmàcia. Algú les ha comprat per internet en alguna pàgina segura?? Algú té aquestes "pèrdues aquoses" i li han dit que es orina o flux"?? Aixxxxxxx!!!!!!!

Re: FLUX DURANT L'EMBARAS
Hola bonica!
Primer de tot calma i pensa que el més fàcil és que no tinguis més que fluxe. Les fuites existeixen però no és una cosa normal, és patològica. Jo (que també sóc d'espentar-me ràpid) deixaria de mirar internet. Només fa que ajudar a estar més nerviosa i a viure l'embaràs com si fos una malaltia. Hi ha molts canvis, molts i tots són normals.
TRUC per si perds líquid, a mi me'l van explicar llevadores amb qui confio molt!
1r. El fluxe queda ressec a les calcetes, les deixa "encartronades" quan s'assequen, el líquid no. Pots fer la prova.
2n. Quan acabis de fer pipi t'aixugues bé i llavors pots posar un mirall sota la vagina i tossir molt fort! Si són perdues de líquid en sortirà, si només és fluxe no.
3r. El líquid amniotic fa olor dolça, com el semen. També pots fer-ne la prova.
4t. Les fuites es noten també quan fas un esforç gran, pujant escales, agafant pes. El flux surt quan vol...
I tranquila que les fuites si són molt petites poden tancar-se i de líquid amniotic en fem constantment si tinguessis una fuita molt lleu, tornaries a fer-ne. Relaxa't i disfruta! I si segueixes amb dubtes demana hora amb la teva llevadora i explica-li.
Petons!!
Primer de tot calma i pensa que el més fàcil és que no tinguis més que fluxe. Les fuites existeixen però no és una cosa normal, és patològica. Jo (que també sóc d'espentar-me ràpid) deixaria de mirar internet. Només fa que ajudar a estar més nerviosa i a viure l'embaràs com si fos una malaltia. Hi ha molts canvis, molts i tots són normals.
TRUC per si perds líquid, a mi me'l van explicar llevadores amb qui confio molt!
1r. El fluxe queda ressec a les calcetes, les deixa "encartronades" quan s'assequen, el líquid no. Pots fer la prova.
2n. Quan acabis de fer pipi t'aixugues bé i llavors pots posar un mirall sota la vagina i tossir molt fort! Si són perdues de líquid en sortirà, si només és fluxe no.
3r. El líquid amniotic fa olor dolça, com el semen. També pots fer-ne la prova.
4t. Les fuites es noten també quan fas un esforç gran, pujant escales, agafant pes. El flux surt quan vol...
I tranquila que les fuites si són molt petites poden tancar-se i de líquid amniotic en fem constantment si tinguessis una fuita molt lleu, tornaries a fer-ne. Relaxa't i disfruta! I si segueixes amb dubtes demana hora amb la teva llevadora i explica-li.
Petons!!
Gràcies per contestar!! Moltes gràcies!!
Em poso tan nerviosa que no sé ni quina olor fa; cada dia faig una olor diferent. A mi és que el semen no em sembla amb olor dolça...
Em poso tan nerviosa que no sé ni quina olor fa; cada dia faig una olor diferent. A mi és que el semen no em sembla amb olor dolça...

Hola noies,
A mi també em preocupa. Estic d'11 setmanes i sempre tinc com una taca líquida a les calcetes. Primer pensava que era flux, però ara ja estic dubtant...M'han fet dues ecos i en principi estava tot bé. La setmana que ve tinc la de la setmana 12, esperarieu a aquest dia i ho comentaríeu al ginecòleg o anirieu a urgències.
Gràcies.
A mi també em preocupa. Estic d'11 setmanes i sempre tinc com una taca líquida a les calcetes. Primer pensava que era flux, però ara ja estic dubtant...M'han fet dues ecos i en principi estava tot bé. La setmana que ve tinc la de la setmana 12, esperarieu a aquest dia i ho comentaríeu al ginecòleg o anirieu a urgències.
Gràcies.
Mimoseta, sembla ben be q aixo ho hagues escrit jo mateixa fa gairebe mes d'un any, tenia la mateixa angoixa.
Estigues tranquila q si t'han mirat i diuen q tot va be de segur q será fluxe. Jo el q feia era beure molta aigua, com han dit, anem "fabricant" liquid amniotic, quan veia q tacava una mica bebia dos gots d'aigua per compensar. Va arribar un dia q fins i tot vaig pensar q era perdua d'orina de tanta aigua q bebia.
Ilargia38, jo de tu m'esperaria (ara i amb l'experiencia q tinc) ja t'has fet ecos i tot va be.
Aixo de l'embaras es un patir des del primer minut, penseu q la majoria d'embarassos van perfectes i q el vostra tb ho sera!!!!!
Estigues tranquila q si t'han mirat i diuen q tot va be de segur q será fluxe. Jo el q feia era beure molta aigua, com han dit, anem "fabricant" liquid amniotic, quan veia q tacava una mica bebia dos gots d'aigua per compensar. Va arribar un dia q fins i tot vaig pensar q era perdua d'orina de tanta aigua q bebia.
Ilargia38, jo de tu m'esperaria (ara i amb l'experiencia q tinc) ja t'has fet ecos i tot va be.
Aixo de l'embaras es un patir des del primer minut, penseu q la majoria d'embarassos van perfectes i q el vostra tb ho sera!!!!!
Merci, petitajo. Jo he pensat que he de veure més aigua; el que passa és que repòs no en puc fer gaire (tema diabetes gestacional) i he llegit que això ajuda, en el cas que fos una fisura. Jo també penso, a banda del flux, que poden ser pèrdues d'orina, perquè el passat hivern vaig tenir-ne al estornudar (i no estava embarassada) i ara m'està tornant a passar si estornudo.
llargia38 Ja et dic, jo vaig anar a urgències i em van dir que tot OK; al matí m'havien fet eco i sortia tot bé, però és que sóc massa patidora. Si us plau, quan vagis al metge, o en el seu cas, a urgències, explica'ns el què
llargia38 Ja et dic, jo vaig anar a urgències i em van dir que tot OK; al matí m'havien fet eco i sortia tot bé, però és que sóc massa patidora. Si us plau, quan vagis al metge, o en el seu cas, a urgències, explica'ns el què

Una pregunta tonta, petitajo: en el teu cas, va resultar ser flux, no? És que al dirq ue bebies més aigüa si tacaves, no m'ha quedat clar. Merci!
MIMOSETA ha escrit:Una pregunta tonta, petitajo: en el teu cas, va resultar ser flux, no? És que al dirq ue bebies més aigüa si tacaves, no m'ha quedat clar. Merci!
Doncs no ho se, vaig intentar oblidar una mica el tema, en cada eco q em feien tot es veia be (m'en feia sovint ja q anava per mutua). Vaig estar unes setmanes patint fins q vaig relaxar-me i no buscar fantasmes on no n'hi havia. Si cada vegada q em veien estava tot be, pq m'havia de preocupar???
Tranquila i gaudeix de l'embaras
petitajo ha escrit:MIMOSETA ha escrit:Una pregunta tonta, petitajo: en el teu cas, va resultar ser flux, no? És que al dirq ue bebies més aigüa si tacaves, no m'ha quedat clar. Merci!
Doncs no ho se, vaig intentar oblidar una mica el tema, en cada eco q em feien tot es veia be (m'en feia sovint ja q anava per mutua). Vaig estar unes setmanes patint fins q vaig relaxar-me i no buscar fantasmes on no n'hi havia. Si cada vegada q em veien estava tot be, pq m'havia de preocupar???
Ah, ok, merci! I vas fer repòs o vas seguir amb la vida normal? Vull dir, a banda de prendre més aigua...
MIMOSETA ha escrit:petitajo ha escrit:MIMOSETA ha escrit:Una pregunta tonta, petitajo: en el teu cas, va resultar ser flux, no? És que al dirq ue bebies més aigüa si tacaves, no m'ha quedat clar. Merci!
Ah, ok, merci! I vas fer repòs o vas seguir amb la vida normal? Vull dir, a banda de prendre més aigua...
Vida normal.
Sempre tenim angoixes pero em d'intentar relativitzar-les, no em de patir en va. Els embarassos per norma general van be!!!!
PEPO PEPO!!!!!!!!!
GRÀCIES, GRÀCIES I GRÀCIES!!! Sobretot per la paciència d'anar-me responent.

Mimoseta, aquesta deu ser una de les paranoies més comunes en els embarassos. Jo també m'hi he capficat molt en aquest segon embaràs, perquè sobretot durant el segon trimestre tacava molt les calcetes d'un flux molt líquid. Igual que tu, les ecos i els controls sortien bé, així que no et preocupis que és normal. És un temor que hem compartit moltes mamis de juny i al final cap ha resultat tenir fugues de líquid amniòtic, sempre era flux.
Intenta relaxar-te i gaudir de l'embaràs!
Intenta relaxar-te i gaudir de l'embaràs!

Moltes gràcies, flordeneu!!! De veritat, mai em pensava que aquest fòrum pogués tranquilitzar tant.
Al final, he trobat aquests salvaslips dels que parlava. M'han costat 20 euros i només en venen 2!!!!!!!!
Ara faré un gran esforç per no fer-los servir si no és que vegi una gran taca que no identifiqui com les que he tingut fins ara, o més endavant, cap a final de l'embaràs.

Al final, he trobat aquests salvaslips dels que parlava. M'han costat 20 euros i només en venen 2!!!!!!!!
Ara faré un gran esforç per no fer-los servir si no és que vegi una gran taca que no identifiqui com les que he tingut fins ara, o més endavant, cap a final de l'embaràs.

Buf mimoseta no surten gens a compte!!! la gràcia és que la duguis posada per si perds liquid canvii el color no? Si només et venen 2 hauràs d'esperar a sospites i posar-t'ho? mare meva...!!!! molta sort i ja veuràs que no és res, a mi em passa igual alguns dies, uns altres el tinc més espès i blanc... en fi!
jo és que mai he tingut flux blanc ni espès...mai, en tota la vida. A veure què em diuen demà, que tinc eco!
Merci, moxaina!!. Doncs al final, tot perfecte
!!!!! Així que no em tornaré a amoïnar si veig aquella mena de taques. Bé, això ho dic ara, ja veurem...
. Mentre em feien la eco m'anaven explicant tot el que es veia i dient-me que estava perfecte i jo pregunto de sobte: I el líquid amniòtic, està bé?? I l'ecografista amb mira amb una cara de: "eingh??. Sí, sí, està molt bé" Deuria ser una de les preguntes més rares que ha sentit en una eco morfològica
.
!!!!! Així que no em tornaré a amoïnar si veig aquella mena de taques. Bé, això ho dic ara, ja veurem...
. Mentre em feien la eco m'anaven explicant tot el que es veia i dient-me que estava perfecte i jo pregunto de sobte: I el líquid amniòtic, està bé?? I l'ecografista amb mira amb una cara de: "eingh??. Sí, sí, està molt bé" Deuria ser una de les preguntes més rares que ha sentit en una eco morfològica
.Re: FLUX DURANT L'EMBARAS
Només volia tornar a donar les gràcies a totes les que em vau animar amb aquest tema, i volia escriure per tranquilitzar a altres noies que es trobin en el meu cas. Realment, penso que es tractava de flux, ja que em fan ecos bastant sovint pel tema de la diabetis gestacional i sempre em troben el nen i el líquid amniòtic en quantitat normal. Així que no es tan extrany tenir flux líquid, tot i que quan em vaig preocupar tant no vaig trobar cap opinió a internet que ho digués. Suposo que cadasqú som com som i el meu flux és més líquid del que es descriu a Internet.
He estat forta i encara no he utilitzat cap salva-slip d'aquells que em vaig comprar per detectar fugues de líquid amniòtic. Ara, com sento el petit movent-se dins meu cada dia, estic mooooolt més tranquil·la en aquest aspecte.
Moltes gràcies!!!!
He estat forta i encara no he utilitzat cap salva-slip d'aquells que em vaig comprar per detectar fugues de líquid amniòtic. Ara, com sento el petit movent-se dins meu cada dia, estic mooooolt més tranquil·la en aquest aspecte.
Moltes gràcies!!!!

Mimoseta!! Felicitats per aquest nen!!! Jo també en porto un!!! I desitjant estic de notarlo!!!
Moxaina ha escrit:Mimoseta!! Felicitats per aquest nen!!! Jo també en porto un!!! I desitjant estic de notarlo!!!
Merci!! I enhorabona per la part que et toca!!
És molt xul.lo sentir-lo, però el meu...no para un segon!!! Em deien que el notaria al vespre, quan em relaxés...doncs avui a la consulta de la Dra. he fet unes patades que una mica més i li dona a ella
!!! I ara estic a l'oficina i no para quiet!!!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |