Picades de mosquit

Salut, dubtes i preparatius.
euterpe
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Picades de mosquit

EntradaAutor: euterpe » dg. maig 10, 2015 10:32 am

Hola, noies!
Amb l'arribada de la calor, els mosquits ja s'estan fent notar.
Quan em picaven, sempre em posava essència de l'arbre del te i m'anava molt bé per calmar la picor, i també diuen que va bé per foragitar-los.
L'altre dia vam veure, però, que al pot hi diu que no se'n recomana l'ús durant l'embaràs.
Sabeu d'algun producte que puguem fer servir tant per a que no ens piquin com per a quan ja ens han picat?
Gràcies!!!
Imatge

Imatge
Mum15
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Picades de mosquit

EntradaAutor: Mum15 » dg. maig 10, 2015 10:42 am

Ostres bona pregunta pq a mi ja em comencen a acribillar. I ja que estem, el meu peque naixera al juliol que li puc posar pq no se'l mengin?? He comprat la mosquitera de l'ikea pero clar quan el tregui x fora... merci!
Imatge
Amak_Cat
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. març 25, 2015 10:53 am

EntradaAutor: Amak_Cat » dg. maig 10, 2015 2:57 pm

Doncs a mi em passa una cosa semblant. Estic esperan que a final de mes tinc la llevadora i li volia preguntar.
Imatge

Imatge
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dg. maig 10, 2015 10:25 pm

Los parches y pegados en la.ropa y en el.cochecito del bebe
No están en contacto con la piel y son efectivos
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
la_rodri
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dg. maig 10, 2015 10:41 pm

Jo al primer embaraç vaig fer servir l' Insectdhu, que es homeopàtic i calma força la picor. A més ho he seguit fent servir amb el nen. I a un mes i mig de tornar a parir, encara no m'ha picat cap.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dl. maig 11, 2015 8:56 am

DAPIS, és homeopatic i va molt bé!
És un gel que el pots posar a la nevera i així calma més.

Petons!
Imatge

Imatge
euterpe

EntradaAutor: euterpe » dl. maig 11, 2015 9:42 am

Homeopatia! Que interessant! :ok:
Moltes gràcies, la_rodri i noviachuky!
Imatge

Imatge
noru15
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. març 17, 2015 4:20 pm

EntradaAutor: noru15 » dl. maig 11, 2015 12:28 pm

Hola!

A mi també em preocupava això dels mosquits. Moltes gràcies per treure el tema i per les vostres recomanacions d'homeopatia! :)

Tot això, però, són remeis un cop ja t'han picat. Coneixeu alguna manera de prevenir que estiguin rondant per casa? Tipo els Kill Paff aquells que s'endollen a la paret però que no siguin químics, clar. Com ho feu vosaltres?

Merci!
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dl. maig 11, 2015 3:03 pm

Nosaltres a casa tenim uns de mercadona, que están programats pq funcionin només de nit, però clar algo que no sigui químic ni idea pq a mi em piquen dins l'aigua i tot, es veu que la meva sang és bonississima! jejejejeje
Imatge

Imatge
elpoma
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

EntradaAutor: elpoma » dl. maig 11, 2015 6:01 pm

Hola!!

Per quan t'han picat, Insectdhu, genial, per tu i pels nens.

I per prevenir quan el treguis fora, els "parxes", els enganxes a la roba i al cotxet, i llestos.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dl. maig 11, 2015 9:18 pm

Per prevenir, el parxes o pulseretes, tot i que tot i així piquen... A casa pots posar espelmes de citronella, fan olor a llimona. Ara també hi ha aparells amb olor a citronella però crec que també porten quimics...
Mira a la farmacia, perquè crec que existeix algún repelent homeopàtic o mès natural.
Mum15
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dc. maig 13, 2015 12:17 pm

I els parxes i pulseres els compreu a la farmàcia??
Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

EntradaAutor: Bervic » dj. maig 14, 2015 11:10 am

Hola noies!
jo, com la mum15 soc mami juliolera i per la meva peque li he comprat InsectDHU de mamanatura, tan en spray com en roll-on, està pensat per nens i bebés, està fabricat a base de plantes. Està indicat per pells sensibles davant irritacions produides per insectes, meduses i plantes urticants.
És el que he trobat més natural pels bebès i com és natural, no hi ha cap contraindicació per embarassades!
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dj. maig 14, 2015 11:33 am

Acabo de comprar unes polseres a la farmàcia per prevenir les picades, es diuen Tribal i diu que és eficaç contra el mosquit tigre, ni van dues, cadascuna dura una setmana però són per a partir de 3 anys. Són pel meu gran que pobret va marcadissim amb el ditxós tigre, malparit!
També he comprat un roll-on per les picades de la casa Pranarom, és natural i apte per embarassades i nens a partir d'un any.

Esperem que tot això faci efecte!
Imatge

Imatge
noru15
Entrades: 10
Membre des de: dt. març 17, 2015 4:20 pm

EntradaAutor: noru15 » dj. maig 14, 2015 11:45 am

Hola noies!

Moltes gràcies pels noms concrets dels productes, és informació molt valuosa! :)

Jo sóc agostera, així que em miraré l'InsectDHU que comenteu per quan ja hi ha picada, i també les espelmes de citronella o alguna planta natural per evitar que rondin per casa.

Merci!
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dj. maig 14, 2015 2:59 pm

Avui m'han parlat d'un aparell q s'endolla pero no porta químics sinó que fa com un soroll que nosaltres no sentim però el mosquit si i els atonta, algú ho ha provat?
euterpe

EntradaAutor: euterpe » dj. maig 14, 2015 3:12 pm

sargantana:28 ha escrit:Avui m'han parlat d'un aparell q s'endolla pero no porta químics sinó que fa com un soroll que nosaltres no sentim però el mosquit si i els atonta, algú ho ha provat?

Jo en tinc un (potser hi ha diferents marques). El que tinc jo no funciona! :ufs:
Imatge

Imatge
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dj. maig 14, 2015 3:36 pm

jo en tenia un, però va sortir una notícia que la FAcUA ( una unió de consumidors ) havia denunciat a varis fabricants d'aquests aparells per publicitat enganyosa, ja que no feien res. A mi m'havien picar amb l'aparell i sense, per tant el vaig jubilar

https://www.facua.org/es/noticia.php?Id=6088
Imatge
PaulaBF
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 24, 2015 10:33 am

EntradaAutor: PaulaBF » dl. ago. 24, 2015 11:16 am

Hola noies!

Jo com a repel.lent de mosquits utilitzo normalment tant x mi com el meu nano unes pulseres q es diuen Parakito i q funcionen molt bé... Sempre les portem quan anem d'excursió a la muntanya i a l'aire lliure. Pel q fa a al.liviar la picada, estic d'acord amb algunes d vosaltres que heu comentat l'InsectDhu, és mol eficaç, per mi inclús més que el típic After Bite o el clàssic Azaron, sas... d tota manera, a l'estiu sempre en porto alguns d'aquests al bolso, perquè mai estar d més... si en voleu més info sobre aquest tema, aquest post us pot ajudar: http://farmacia1925.com/salud-al-dia/34_prevenir-picaduras-insectos-en-verano

Espero q us ajudi!!! apa, a cuidarse!!! :miko: :miko: :miko:
titina88
Entrades: 76
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 1:17 pm

EntradaAutor: titina88 » dl. ago. 24, 2015 11:14 pm

Hola!!

Jo em poso insectodhu però m'han atacat de tal manera que no es suficient... Tinc mes de 60 picades a les cames i ahir plorava de la cuior al llit perquè era impossible dormir. Avui he anat a la Gine i m'ha donat una crema que portà una mica de corticoides però es clar, es un cas extrem! No ho soporto, tinc totes les cames ferides i plenes de picades... :( he provat amb tot però de moment aquesta ha estat la solució. Ella m'ha dit que he de utilitzar-la només quan no aguanti sense passar-me. No vull patir mes aixi que aquesta nit em posaré a les picades mes heavys. Insectodhu m'ha anat molt bé quan he tingut alguna picasa suelta, es genial. Tambe hi ha repelents naturals :)

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::