Picades de mosquit
Picades de mosquit
Hola, noies!
Amb l'arribada de la calor, els mosquits ja s'estan fent notar.
Quan em picaven, sempre em posava essència de l'arbre del te i m'anava molt bé per calmar la picor, i també diuen que va bé per foragitar-los.
L'altre dia vam veure, però, que al pot hi diu que no se'n recomana l'ús durant l'embaràs.
Sabeu d'algun producte que puguem fer servir tant per a que no ens piquin com per a quan ja ens han picat?
Gràcies!!!
Amb l'arribada de la calor, els mosquits ja s'estan fent notar.
Quan em picaven, sempre em posava essència de l'arbre del te i m'anava molt bé per calmar la picor, i també diuen que va bé per foragitar-los.
L'altre dia vam veure, però, que al pot hi diu que no se'n recomana l'ús durant l'embaràs.
Sabeu d'algun producte que puguem fer servir tant per a que no ens piquin com per a quan ja ens han picat?
Gràcies!!!
Re: Picades de mosquit
Ostres bona pregunta pq a mi ja em comencen a acribillar. I ja que estem, el meu peque naixera al juliol que li puc posar pq no se'l mengin?? He comprat la mosquitera de l'ikea pero clar quan el tregui x fora... merci!
Doncs a mi em passa una cosa semblant. Estic esperan que a final de mes tinc la llevadora i li volia preguntar.
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Los parches y pegados en la.ropa y en el.cochecito del bebe
No están en contacto con la piel y son efectivos
No están en contacto con la piel y son efectivos
Jo al primer embaraç vaig fer servir l' Insectdhu, que es homeopàtic i calma força la picor. A més ho he seguit fent servir amb el nen. I a un mes i mig de tornar a parir, encara no m'ha picat cap.
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
DAPIS, és homeopatic i va molt bé!
És un gel que el pots posar a la nevera i així calma més.
Petons!
És un gel que el pots posar a la nevera i així calma més.
Petons!
Hola!
A mi també em preocupava això dels mosquits. Moltes gràcies per treure el tema i per les vostres recomanacions d'homeopatia! :)
Tot això, però, són remeis un cop ja t'han picat. Coneixeu alguna manera de prevenir que estiguin rondant per casa? Tipo els Kill Paff aquells que s'endollen a la paret però que no siguin químics, clar. Com ho feu vosaltres?
Merci!
A mi també em preocupava això dels mosquits. Moltes gràcies per treure el tema i per les vostres recomanacions d'homeopatia! :)
Tot això, però, són remeis un cop ja t'han picat. Coneixeu alguna manera de prevenir que estiguin rondant per casa? Tipo els Kill Paff aquells que s'endollen a la paret però que no siguin químics, clar. Com ho feu vosaltres?
Merci!
- noviachuky
Nosaltres a casa tenim uns de mercadona, que están programats pq funcionin només de nit, però clar algo que no sigui químic ni idea pq a mi em piquen dins l'aigua i tot, es veu que la meva sang és bonississima! jejejejeje
Hola!!
Per quan t'han picat, Insectdhu, genial, per tu i pels nens.
I per prevenir quan el treguis fora, els "parxes", els enganxes a la roba i al cotxet, i llestos.
Per quan t'han picat, Insectdhu, genial, per tu i pels nens.
I per prevenir quan el treguis fora, els "parxes", els enganxes a la roba i al cotxet, i llestos.
Per prevenir, el parxes o pulseretes, tot i que tot i així piquen... A casa pots posar espelmes de citronella, fan olor a llimona. Ara també hi ha aparells amb olor a citronella però crec que també porten quimics...
Mira a la farmacia, perquè crec que existeix algún repelent homeopàtic o mès natural.
Mira a la farmacia, perquè crec que existeix algún repelent homeopàtic o mès natural.
Hola noies!
jo, com la mum15 soc mami juliolera i per la meva peque li he comprat InsectDHU de mamanatura, tan en spray com en roll-on, està pensat per nens i bebés, està fabricat a base de plantes. Està indicat per pells sensibles davant irritacions produides per insectes, meduses i plantes urticants.
És el que he trobat més natural pels bebès i com és natural, no hi ha cap contraindicació per embarassades!
jo, com la mum15 soc mami juliolera i per la meva peque li he comprat InsectDHU de mamanatura, tan en spray com en roll-on, està pensat per nens i bebés, està fabricat a base de plantes. Està indicat per pells sensibles davant irritacions produides per insectes, meduses i plantes urticants.
És el que he trobat més natural pels bebès i com és natural, no hi ha cap contraindicació per embarassades!
- noviachuky
Acabo de comprar unes polseres a la farmàcia per prevenir les picades, es diuen Tribal i diu que és eficaç contra el mosquit tigre, ni van dues, cadascuna dura una setmana però són per a partir de 3 anys. Són pel meu gran que pobret va marcadissim amb el ditxós tigre, malparit!
També he comprat un roll-on per les picades de la casa Pranarom, és natural i apte per embarassades i nens a partir d'un any.
Esperem que tot això faci efecte!
També he comprat un roll-on per les picades de la casa Pranarom, és natural i apte per embarassades i nens a partir d'un any.
Esperem que tot això faci efecte!
Hola noies!
Moltes gràcies pels noms concrets dels productes, és informació molt valuosa! :)
Jo sóc agostera, així que em miraré l'InsectDHU que comenteu per quan ja hi ha picada, i també les espelmes de citronella o alguna planta natural per evitar que rondin per casa.
Merci!
Moltes gràcies pels noms concrets dels productes, és informació molt valuosa! :)
Jo sóc agostera, així que em miraré l'InsectDHU que comenteu per quan ja hi ha picada, i també les espelmes de citronella o alguna planta natural per evitar que rondin per casa.
Merci!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Avui m'han parlat d'un aparell q s'endolla pero no porta químics sinó que fa com un soroll que nosaltres no sentim però el mosquit si i els atonta, algú ho ha provat?
sargantana:28 ha escrit:Avui m'han parlat d'un aparell q s'endolla pero no porta químics sinó que fa com un soroll que nosaltres no sentim però el mosquit si i els atonta, algú ho ha provat?
Jo en tinc un (potser hi ha diferents marques). El que tinc jo no funciona!
jo en tenia un, però va sortir una notícia que la FAcUA ( una unió de consumidors ) havia denunciat a varis fabricants d'aquests aparells per publicitat enganyosa, ja que no feien res. A mi m'havien picar amb l'aparell i sense, per tant el vaig jubilar
https://www.facua.org/es/noticia.php?Id=6088
https://www.facua.org/es/noticia.php?Id=6088
Hola noies!
Jo com a repel.lent de mosquits utilitzo normalment tant x mi com el meu nano unes pulseres q es diuen Parakito i q funcionen molt bé... Sempre les portem quan anem d'excursió a la muntanya i a l'aire lliure. Pel q fa a al.liviar la picada, estic d'acord amb algunes d vosaltres que heu comentat l'InsectDhu, és mol eficaç, per mi inclús més que el típic After Bite o el clàssic Azaron, sas... d tota manera, a l'estiu sempre en porto alguns d'aquests al bolso, perquè mai estar d més... si en voleu més info sobre aquest tema, aquest post us pot ajudar: http://farmacia1925.com/salud-al-dia/34_prevenir-picaduras-insectos-en-verano
Espero q us ajudi!!! apa, a cuidarse!!!

Jo com a repel.lent de mosquits utilitzo normalment tant x mi com el meu nano unes pulseres q es diuen Parakito i q funcionen molt bé... Sempre les portem quan anem d'excursió a la muntanya i a l'aire lliure. Pel q fa a al.liviar la picada, estic d'acord amb algunes d vosaltres que heu comentat l'InsectDhu, és mol eficaç, per mi inclús més que el típic After Bite o el clàssic Azaron, sas... d tota manera, a l'estiu sempre en porto alguns d'aquests al bolso, perquè mai estar d més... si en voleu més info sobre aquest tema, aquest post us pot ajudar: http://farmacia1925.com/salud-al-dia/34_prevenir-picaduras-insectos-en-verano
Espero q us ajudi!!! apa, a cuidarse!!!

Hola!!
Jo em poso insectodhu però m'han atacat de tal manera que no es suficient... Tinc mes de 60 picades a les cames i ahir plorava de la cuior al llit perquè era impossible dormir. Avui he anat a la Gine i m'ha donat una crema que portà una mica de corticoides però es clar, es un cas extrem! No ho soporto, tinc totes les cames ferides i plenes de picades... :( he provat amb tot però de moment aquesta ha estat la solució. Ella m'ha dit que he de utilitzar-la només quan no aguanti sense passar-me. No vull patir mes aixi que aquesta nit em posaré a les picades mes heavys. Insectodhu m'ha anat molt bé quan he tingut alguna picasa suelta, es genial. Tambe hi ha repelents naturals :)
Jo em poso insectodhu però m'han atacat de tal manera que no es suficient... Tinc mes de 60 picades a les cames i ahir plorava de la cuior al llit perquè era impossible dormir. Avui he anat a la Gine i m'ha donat una crema que portà una mica de corticoides però es clar, es un cas extrem! No ho soporto, tinc totes les cames ferides i plenes de picades... :( he provat amb tot però de moment aquesta ha estat la solució. Ella m'ha dit que he de utilitzar-la només quan no aguanti sense passar-me. No vull patir mes aixi que aquesta nit em posaré a les picades mes heavys. Insectodhu m'ha anat molt bé quan he tingut alguna picasa suelta, es genial. Tambe hi ha repelents naturals :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |