Traumatòleg que entengui d'embarassades

Salut, dubtes i preparatius.
Bie
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dc. maig 04, 2011 12:11 am

Traumatòleg que entengui d'embarassades

EntradaAutor: Bie » dt. maig 12, 2015 6:57 pm

Tinc diàstasi de la sínfisi púbica, ja en vaig tenir amb el primer embaràs i en aquest m'ha sortit molt aviat, des de la setmana 10 que tinc dolors i des de fa una setmana prou intensos com perquè em costi caminar.
Tot i que jo ja sé que és, els gines no hi entenen gaire i els traumatòlegs a les embarassades no ens volen ni tocar, per tant busco un trauma que al menys sàpiga de què va i em pugui fer un informe, ja que necessito fer fisioteràpia i la mútua no m'ho autoritza pq no saben ni què és.

No és perillós ni pel bebè ni per mi, però em sento molt limitada i desamparada!
Imatge

Imatge
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Traumatòleg que entengui d'embarassades

EntradaAutor: la_rodri » dt. maig 12, 2015 8:52 pm

M'interessa el tema...
Bie

EntradaAutor: Bie » dc. maig 13, 2015 9:13 am

Gràcies Naethda, a l'osteòpata hi aniré, però necessito un metge que em faci un informe (ja sabeu que només serveixen els informes dels déus per a aquestes coses :-o00m )

Ara em llegiré l'article
Imatge

Imatge
Bie

EntradaAutor: Bie » dc. maig 13, 2015 9:29 am

he enviat un email a l'autor de l'article preguntant si coneixia algú per Barcelona que hi entengués una mica, no sé jo si em contestarà però mira, no perdo res
Imatge

Imatge
Bie

EntradaAutor: Bie » dv. maig 15, 2015 5:45 pm

M'ha contestat! no ho esperava la veritat :p-)

m'ha dit que ho comentarà amb algun company que té a Barcelona i em dirà quines opcions tinc, i que no sóc la primera que li escric preguntant algo així hehe

ja us diré alguna cosa :ok:
Imatge

Imatge
Laiaec
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 7:47 am

EntradaAutor: Laiaec » dv. maig 22, 2015 7:53 am

Hola a totes, soc nova al forum i m'interessa el tema del traumatoleg i rehabilitacio. Jo estic de baixa per una lesio a les cervicals i estic fent rehabilitacio. El que passa que fa dos dies que se que estic de nou embarassada i pel que veig la mutua de la feina de moment em cancela la rehabilitacio per risc al fer magnetoterapia i corrents. No se si realment en puc seguir fent o no. No se si alguna s'hi ha trobat. Hi ha una cosa afegIda i es que al gener m'operaven per un ectopic i em van haver d'extirpar la trompa dreta. Ahir em vaig fer una eco i encara no es veu res de res perque es massa d'hora. Alguna sap si es pot fer rehabilitacio? Gracies a totes.
Bie

EntradaAutor: Bie » dv. maig 22, 2015 9:36 am

sí que es pot però ha de ser manual... embarassada no et posen les corrents, de tota manera les cervicals estan bastant lluny de l'úter...
Imatge

Imatge
Laiaec
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 7:47 am

EntradaAutor: Laiaec » dv. maig 22, 2015 12:27 pm

Bie, aixo mateix es el que em va dir ahir el ginecoleg. Pero com que no hi ha cap estudi fet al respecte, el millor es no fer ni corrents ni magneto pel que pugui passar. Jo ho deixare per si les mosques hi anire al massatgista.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::