Posició transversa

Salut, dubtes i preparatius.
albufereta
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. oct. 08, 2014 12:02 pm

Posició transversa

EntradaAutor: albufereta » dc. maig 13, 2015 11:58 am

Hola a totes!

Estic a la setmana 31 i el meu bebé s'ha posat en trasversa (estava en cefàlica i canvià de culet i ara, aquesta). És aviat m'ha dit la gine, però no puc deixar de preocupar-me. He llegit que hi ha exercicis i la Moxa (acupuntura). Alguna experiència positiva? M'ajudaríeu molt. És el meu tercer fill: ja he patit una cesàrea i no voldria tornar-hi.
Gràcies!
Flor de lis
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am

Re: Posició transversa

EntradaAutor: Flor de lis » dc. maig 13, 2015 5:20 pm

Hola noies,

M'interessa aquest post ja que estem de 37 setmanes i seguim en transversa. A més, no sé si per la posició que ha agafat o per les alçades de l'embaràs, tinc dolors d'esquena a l'alçada de les costelles, on en principi té el cap.

Molts ànims a totes!!! :-o00m :-o00m
Imatge

Imatge

"..seràs feliç, però abans la vida t'ensenyarà a ser forta.."
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

EntradaAutor: lautoncar » dc. maig 13, 2015 5:59 pm

Hola!!.
El meu acupuntor em va dir que amb acupuntura, et posen no sé què calent als peus es pot girar, es giren prop del 90%, crec que em va dir que era cap a la semana 35 que es feia. A veure si teniu sort!!
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dc. maig 13, 2015 7:14 pm

Siendo un tercero tiene tiempo de girarse es muy pronto!!!

Paciencia y suerte
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Anna87
Entrades: 42
Membre des de: dl. març 23, 2015 10:42 am

EntradaAutor: Anna87 » dv. maig 15, 2015 2:20 pm

Bones bonica!! :love:
Jo sóc primerenca, però tinc entès que és aviat, que encara pot donar moltes voltes! :: orrr::
De totes maneres, he llegit que hi ha maneres naturals de fer que el nadó canvii de posició, com caminar, el "llamador de ángeles", exercicis concrets... No sé on vaig llegir que existeix també la possibilitat de que el dia del part puguin fer alguna maniobra de manera manual a la teva panxa per fer-lo girar i canviar de posició, però que depèn del professional que et toqui i si té coneixements o l'habilitat per fer-la. (+:-)
Paciència que tot anirà bé, i encara és aviat!
Petonets! :-())
Imatge
albufereta

EntradaAutor: albufereta » dv. maig 22, 2015 11:55 am

Hola!
Gràcies per les respostes!
Fa dos dies que he començat el tema de la Moxa: aplicar una herba cremant prop del dit menut del peu... Bé, jo ho provaré i també faré exercicis que faciliten la girada; però sense obsessions, també pense que és aviat. Encara que ja sabeu que és difícil no pensar-hi.
La ginecòloga no li ha donat massa importància, m'ha dit que vaja fent coses si vull, però sense preocupar-nos encara.
Ja us diré com em va. No he de fer-me una altra Eco fins la 36, així que ho hauré de notar jo si es gira...

Gràcies!
Besets :-)(-:
Anna87
Entrades: 42
Membre des de: dl. març 23, 2015 10:42 am

EntradaAutor: Anna87 » dc. juny 03, 2015 10:02 pm

Com va albufereta? Has notat canvis en les zones on seu mou el bebè que et facin pensar que s'ha girat?
Petonets!
Imatge
albufereta

EntradaAutor: albufereta » dj. juny 11, 2015 12:46 pm

Hola a totes!

Estic de 35 setmanes i vaig demà a la ginecòloga.No sé si s'ha girat o no. Vaig fer això de la moxa 7dies. La veritat, és que es va moure bastant i com que no sabia si havia canviat de posició o no,vaig decidir esperar-me a la següent eco.
La forma de la panxa ha canviat un poc i,la meua cunyada que és comare, em va tocar i em va dir que en transversa ja no estava, però que no tenia clar si era el cap o les natges el que estava baix!!!

Ja he decidit assumir-ho: el meu primer fill estava ben col.locat tot l'embaràs i va ser cesàrea finalment; així que novull capficar-me.
Segons el que em diguen demà tornARé a provar la moxa i el sexercicis casolans, però amb relax i tranquil.litat,gaudint del meu embaràs i sense patiments...
albufereta

EntradaAutor: albufereta » dv. juny 12, 2015 10:19 pm

Hola de nou a totes!
Avui en l'eco hem vist que està de natges. Setmana 35. Com ho veieu?
No sé què fer... La gine m'ha dit que fins la 38 no farem altra eco i llavors decidirem si fer cesària o esperar més.
M'he qudat un poc decebuda...
Cayena
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » dt. juny 16, 2015 11:05 am

Albufereta
El meu fill va estar en posición transversa des de la semana 30 i poc. Jo no vaig fer res, tot i que vaig estar temptada a fer versió cefálica externa, però em va fer por... Al final va ser cessària programada a les 39+1. En el nostre cas, jo tinc un tabic a la matriu que impedia girar-se el nen, o sigui que no crec que la versió externa haguès funcionat... Però en el vostre cas ho pots probar. Consulta a la teva ginecòloga
Em va costar aceptar que neixeria per cessària, però vaig tenir temps d'assumir-ho...
aliganiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

EntradaAutor: aliganiu » dt. juny 16, 2015 10:32 pm

.
aliganiu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 18, 2015 7:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Cayena
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » dj. juny 18, 2015 8:11 am

A mi també em va fer por intentar la versió externa.
Òbviament, com qualsevol intervenció mèdica, té els seus riscos i això és el que ha de valorar el ginecòleg i la mare. Però jo conec molts casos en què ha funcionat i s'ha estalviat una cessària.
albufereta

EntradaAutor: albufereta » dv. juny 19, 2015 11:10 am

Hola Cayena,

La meua ginecòloga no m'ha comentat la possibilitat de fer la vesió externa (de moment).Jo tampoc li ho vaig dir...Estava ko.
El bebé es mou molt a totes hores,no sé si per natura o pel tema de la moxa que fem cada nit.De vegades pense que canviarà en un tomb!

No sé...Esperarem a veure què.Encara tinc temps!!!
Gràcies!
albufereta

EntradaAutor: albufereta » dc. juny 24, 2015 6:43 pm

Hola a totes!
Ja m'he n'he cansat. No faré res més. Em relaxaré i em deixaré portar en aquestes tres setmanes que en resten...
albufereta

EntradaAutor: albufereta » dl. jul. 06, 2015 10:45 am

Bon dia a totes!

Divendres passat,visita a a gine 38+1: sorpresa, sorpresa.... E lmeu petitó s'havia girat i estava en cefàlica!!!
Son pare i jo no ens podíem creure.

A veure si no canvia mési tenimun bon part!
Gràcies per la vostra comprensió.
Nola
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 6:22 am

EntradaAutor: Nola » dl. jul. 06, 2015 8:58 pm

Felicitats albufereta, me n'alegro molt, a veure si amb això pots evitar la cesària!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::