Compactació del permís de lactància
Compactació del permís de lactància
Hola, noies!
Fa 4 anys vaig tenir una nena, i al reincorporar-me a la feina vaig poder fer la compactació del permís de lactància. Ara torno a estar embarassada i em sona, no sé perquè, que fa uns mesos van dir que ja no es podria fer aquesta compactació. En sabeu alguna cosa?
Gràcies per endavant!
Fa 4 anys vaig tenir una nena, i al reincorporar-me a la feina vaig poder fer la compactació del permís de lactància. Ara torno a estar embarassada i em sona, no sé perquè, que fa uns mesos van dir que ja no es podria fer aquesta compactació. En sabeu alguna cosa?
Gràcies per endavant!
- gavarres-montgrí
- :: papallona

- Entrades: 112
- Membre des de: dj. juny 26, 2014 4:26 pm
Re: Compactació del permís de lactància
Bon dia! jo acabo de demanar-ho i me l'han concedit, en el meu cas 24 dies. Treballo per ensenyament, no sé si per altres llocs de treball la quantitat canvia, suposo que no!
Jo vaig compactar aquest Gener passat sense cap problema.
- sargantana7
- :: puça

- Entrades: 31
- Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm
Hola, Felicitats pel teu embaràs!
Jo fa menys d´un any ho vaig demanar i no vaig tenir cap problema, crec que eren 13 dies més que vaig poder sumar a la baixa maternal i si pots sumar també les vacances gairebé arribes als 6 mesos d´estar amb el bebè
Jo fa menys d´un any ho vaig demanar i no vaig tenir cap problema, crec que eren 13 dies més que vaig poder sumar a la baixa maternal i si pots sumar també les vacances gairebé arribes als 6 mesos d´estar amb el bebè

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |