piscina, platja i sol.

Salut, dubtes i preparatius.
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

piscina, platja i sol.

EntradaAutor: lautoncar » dj. juny 25, 2015 10:16 am

Hola noies!!. Tinc alguns dubtes, a veure si entre totes podem donar-nos consells ara que ja és época de sol i platjeta.. jeje
Cal el banyador d'embarassada?.
Pot ser dolent banyar-se a les piscines?.. pel tema infeccions i demés, i a la platja?
I el sol a la panxa?.. jo no sóc pas d'estirar-me al sol com una lagartija a les hores centrals però si que vaig gairebé cada tarda a la piscina.
Potser són tonteries, o en el cas de que fos perjudicial el nostre ginecòleg ja ens ho diría a les embarassades, no?, però és per saber que feu vosaltres durant l'estiu!!
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: piscina, platja i sol.

EntradaAutor: Mum15 » dj. juny 25, 2015 10:42 am

Hola guapa. Mira ara mateix me'n vaig a prendre el sol i a la piscina jeje.

A veure jo estic de 37 setm i prenc el sol pero poca estona... faig 15 min i a l'aigua o a l'ombra una estona i així, basicament pq m'entren unes escaldofades...

He comprat a la farmacia proteccio 50 sense parabens.

Em vaig comprar un banyador al kiabi x 15e de premama i va be pq et tapa la panxa pero tmpoc es inprescindible. Quan em poso bikini aixo si, em poso una camiseta o tovalloleta a la panxa.. no magrada q es recalenti tant pero crec q son manies meves... mira les famoses totes morenes de panxa i tot jeje.

I sobre lo de banyar-se a la platja piscina suposo q les ultimes setmanes quan vas perdent el tap mucos millor q no, pero abans no passa res pensa q el tap el protegeix, no?
Imatge
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dj. juny 25, 2015 11:11 am

Hola!!!
Dons segons la meva gine et pots banyar fins l’últim dia no hi ha problema si tot esta correcte. Si el tap mucós a caigut o l’estàs perdent després ja no en piscines publiques. Ara que jo si aquest hagués estat el meu cas crec que n’hi em piscines publiques n’hi privades... (Cada gine es un món)
Banyador embarassades? Això a gustos.
Sol a la panxa? Tot amb accés es dolent.
Això si sempre amb protecció ara hi ha moltes cremes solars sense paravents sobretot les de nens!!
Imatge
Nola
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 6:22 am

EntradaAutor: Nola » dv. juny 26, 2015 9:37 am

Bon dia!
Jo tot l'any he estat anant a la piscina a nadar i el banyador d'embaràs me l'he comprat a partir de la setmana 25 per que el meu normal ja no donava més de si jejeje però ara que també és oberta la piscina d'estiu em poso el meu bikini de l'any passat, com tant les calcetes com part de dalt és ajustable amb nussos me'l segueixo posant i cap problema, panxa a l'aire que li toqui el solet. Molta crema factor 50, apalancar-se una hamaca per facilitar l'aixecament jeje i a anar a l'aigua cada dos per tres.
La platja m'agrada més que la piscina pero aquest any em resulta més còmode la piscina per proximitat i pel tema de les hamaques.

L'aigua del mar ens és millor que la de piscina però això cadascú, ja us dic, a mi ara mateix anar fins la platja em suposa pillar tren i amb la calor em fa una mandra espantosa, així que piscina que la tinc a tiro de pedra de casa.

Nadar també ens fa molt bé, al menys a mi em dona la sensació de que m'exercito sense fer sobre esforços i em manté activa.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::