Que se sent pocs dies abans de parir?
Que se sent pocs dies abans de parir?
Potser la pregunta és una mica així però a veure com ho veieu.
Estic de 37+3, el nen molt ben encaixat. Fa tres dies que noto de tan en tan quan m'eixugo el mateix moc gelatinos de l'ovulació. I ara porto dos dies que a estones (no tot el dia) tinc un dolor constant de regla que s'irradia als ronyons, para si m'estiro però si el nen es mou fa mal a baix.
Ahir per la nit vaig tenir 15 min de contraccions tipus les de braxton però una mica molestes.
El que em fa por és no notar suficient dolor com dir, sí... estic de part.
Ho notaré oi quan siguin les "bones"??
Merciiii de debò
Estic de 37+3, el nen molt ben encaixat. Fa tres dies que noto de tan en tan quan m'eixugo el mateix moc gelatinos de l'ovulació. I ara porto dos dies que a estones (no tot el dia) tinc un dolor constant de regla que s'irradia als ronyons, para si m'estiro però si el nen es mou fa mal a baix.
Ahir per la nit vaig tenir 15 min de contraccions tipus les de braxton però una mica molestes.
El que em fa por és no notar suficient dolor com dir, sí... estic de part.
Ho notaré oi quan siguin les "bones"??
Merciiii de debò
Re: Que se sent pocs dies abans de parir?
Jo vaig notar clarament les que eren de part! Crec que ho notaràs... Ànims guapa, ja queda poc!! Relaxa't i disfruta dels últims dies de panxeta 

Que si es noten??????? Jajaja jo també em feia la mateixa pregunta... I i tant que les notes!!!! El que passa és que cadascú té un llindar del dolor diferent, i el moment en què les comença a notar cada dona també... El meu "handicap" va ser que tot i que a les 6 de la tarda ja tenia algunes contraccions amb una mica de dolor, com que no estava dil·latada, em van fer marxar a casa des de l'hospital...i ja eren contraccions fortes i no hi van donar importància.. A les 19h m'enviaven a casa... A les 19:30 em vaig posar a la banyera i tan de relax va desencadenar el part...en una hora vaig dil·latar completament!!!!! Vaig arribar a l'hospital apuradíssima! Entravem a les 20:50 i a les 21:35 ja havia nascut el meu petit!
El dia abans vaig treure el tap mucós, i des de les 37 setmanes que anava tenint contraccions, a les nits força fortes però m'acabava adormint i passaven. Ja et dic jo que el dia del part ni de conya m'hagués adormit..!! Ah! I va néixer el dia que complia les 40setmanes!
Molts ànims en la recta final!! Gaudeix de tots els moments i encara que sigui pesat, d'aquesta incertesa de "serà avui el gran dia??" Jiji
El dia abans vaig treure el tap mucós, i des de les 37 setmanes que anava tenint contraccions, a les nits força fortes però m'acabava adormint i passaven. Ja et dic jo que el dia del part ni de conya m'hagués adormit..!! Ah! I va néixer el dia que complia les 40setmanes!
Molts ànims en la recta final!! Gaudeix de tots els moments i encara que sigui pesat, d'aquesta incertesa de "serà avui el gran dia??" Jiji
Doncs jo no les vaig saber identificar molt... De fet, vaig anar a l'hospital amb contraccions cada 2-4 min i pensava que m'enviarien cap a casa!
Depen de cadascú...
Ja ens explicaràs la teva experiència!!!
Depen de cadascú...
Ja ens explicaràs la teva experiència!!!

Vaig parir fa una setmana! Al final si q era el tap mucos el q perdia jeje pero sense filets de sang com esperava. Vaig trencar aigües abans de les contraccions aixi q em va ser molt facil reconeixer q anava de part... i sisisisisi q es noten les contraccions de part, uf si es noten!! Petons!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |